Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig med tre poeng! Fy faen så deilig det var å se Rooney score! :D Og bare helt praktfullt at Ronaldo fikk et mål helt i slutten. Alt av skudd han prøvde seg på endte utenfor målet. Jeg synes Rooney, Ronaldo og Vidic gjorde en bra kamp i dag, til tross for en del bommer av både Rooney og Ronaldo. I dagens kamp var det Vidic som var konge bak i forsvaret, i det siste har det vært Ferdinand, synes jeg. Ellers var det deilig å se Hargreaves tilbake, han gjorde det helt greit.

Synd at ikke Carrick følgte opp med en like bra kamp som sist, men han gjorde seg ikke bort.

Lenke til kommentar
Herlig med tre poeng! Fy faen så deilig det var å se Rooney score! :D Og bare helt praktfullt at Ronaldo fikk et mål helt i slutten. Alt av skudd han prøvde seg på endte utenfor målet. Jeg synes Rooney, Ronaldo og Vidic gjorde en bra kamp i dag, til tross for en del bommer av både Rooney og Ronaldo. I dagens kamp var det Vidic som var konge bak i forsvaret, i det siste har det vært Ferdinand, synes jeg. Ellers var det deilig å se Hargreaves tilbake, han gjorde det helt greit.

Synd at ikke Carrick følgte opp med en like bra kamp som sist, men han gjorde seg ikke bort.

Jeg syns Rooney var ganske håpløs jeg, utenom da han kom for fullt på slutten. Da var han god. Ronaldo var helt grei, ikke banens beste.

Lenke til kommentar
Hjerta satt i halsen då Carrick missa på den 200% sjansen på pasning frå Ronaldo, og Reading hadde stoor sjanse like etter som heldigvis gjekk utanfor! Nervewracking!

Var det ikke Nani som la inn til Carrick? :hmm: Uansett, ikke akkurat imponerende av Carrick å bomme på noe sånt.

Reading hadde flere store sjanser i dagens kamp, litt for mange etter min mening. Van der Sar gjør mye bra, men han er litt farlig av og til.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Bra arbeidsseier i dag. Vi malte dem i stykker til slutt. Et sål i Maradona klasse igjen av Ronaldo.

Ja det var bare ingen motstandere å drible, det var et enkelt mål. Avsluttningen var enkel, dog var det fint at Ron fikk et mål idag, han fortjente det.

Ellers var det synd Chelsea klarte få et sent mål mot Birmingham, skulle gjerne sett at de og Arsenal kunne avgitt poeng. Liverpool er skakk kjørt, igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...