Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Are you watching now, Merseyside?

7169466[/snapback]

Nå bor jeg ikke på Merseyside, men jeg ser på kampen, ja. Selvsagt morsomt at den beste prestasjonen på Canal+ Sport kom da de viste Kuyt sin scoring. :p Og der kom faen meg den neste beste prestasjonen også, denne gang av Crouch. :D

7169537[/snapback]

 

Neimen gratulerer, beinrangelet er i form.

 

Vår rake motsetning av Crouch, dvs. Rooney, scorer nok igjen idag.

 

BTW, jeg bruker Merseyside som fellesbetegnelse på alle dere Pool-folk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vår rake motsetning av Crouch, dvs. Rooney, scorer nok igjen idag.

 

BTW, jeg bruker Merseyside som fellesbetegnelse på alle dere Pool-folk.

7169551[/snapback]

Gjør ikke meg noe, siden vi utspiller Villa nå og leder 3-0. Helgen min er sikret uansett hvordan det går med Rooney og Man Utd. ;) For øvrig er jeg selvsagt beæret over at du tenker på oss Merseyside-tilhengere også når favorittlaget ditt scorer mål, det varmer og viser at du bryr deg. :)

Lenke til kommentar
Gjør ikke meg noe, siden vi utspiller Villa nå og leder 3-0. Helgen min er sikret uansett hvordan det går med Rooney og Man Utd. ;) For øvrig er jeg selvsagt beæret over at du tenker på oss Merseyside-tilhengere også når favorittlaget ditt scorer mål, det varmer og viser at du bryr deg. :)

7169581[/snapback]

 

Selvsagt tenker jeg på hvordan erkerivalene gjør det, den kampen jeg bryr meg mest om etter Bolton-United er Pool-kampen, i håp om at det blir tap til Pool. Chelsea, forøvrig, de kan brenne.

 

Dere skal ikke få ta oss igjen :ph34r:

Lenke til kommentar

Gjør ikke meg noe, siden vi utspiller Villa nå og leder 3-0. Helgen min er sikret uansett hvordan det går med Rooney og Man Utd. ;) For øvrig er jeg selvsagt beæret over at du tenker på oss Merseyside-tilhengere også når favorittlaget ditt scorer mål, det varmer og viser at du bryr deg. :)

7169581[/snapback]

 

Selvsagt tenker jeg på hvordan erkerivalene gjør det, den kampen jeg bryr meg mest om etter Bolton-United er Pool-kampen, i håp om at det blir tap til Pool. Chelsea, forøvrig, de kan brenne.

 

Dere skal ikke få ta oss igjen :ph34r:

7169613[/snapback]

 

Chelsea ligger rett bak, og Pool scorer som bare det!

Lenke til kommentar
Chelsea ligger rett bak, og Pool scorer som bare det!

7169652[/snapback]

 

Uansett hvor bra de gjør det, så er det ufortjent, hvis vi kommer på andreplass bak Chelsea, så ser jeg på det som ligaeseier, uten troféer. Jeg har absolutt ingenting til overs for dem

 

Hadde ikke Roman vært Chelsea-eier ville vi vunnet i fjor.

 

Men i år slår vi Chelsea. :D

Lenke til kommentar

Ahahahha, årets ball av Carrick på 1-0. Noe av det råeste jeg har sett. Chipper den lett halve banen. Ahhhhahahha.

 

United vinner 4-0 uten å prestere noe særlig med unntak av starten og slutten, hvis ikke det er kvalitet så vet ikke jeg. Må sies at det var Bolton borte også, et av de sterkeste hjemmelag og stor defensiv trygghet. Man Utd er tilbake, frykt oss.

Lenke til kommentar
Hvor ser dere målene?

 

Jeg har så lyst å se herlige Rooney-scoringer.

7171242[/snapback]

 

Prøv youtube, mulig dei har måla.

7171358[/snapback]

 

Youtube er alltid det første jeg prøver.

 

Håper TV2 Sporten har det, ser på det nå, men de viste kvinnfolkfotball... så man kan lure på prioriteringene.

 

Der kom det, Carrick hadde en vidunderlig pasning, og så var det et godt kjøp i sommer.

 

Nydelig spill av Rooney i dag.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...