ProphetSe7en Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Snikpellik skrev (6 timer siden): EDIT: Ten Hag skrev visst noe av det samme om Casemiro i kampprogrammet: Kilde Gjelder tydeligvis ikke spillere fra den nederlandske serien 😅 Men forstår at det er vanskeligere å sette ut McT etter to gode kamper enn det er å sette ut Shaw, Harry og Elenga etter deres prestasjon 😎 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 ProphetSe7en skrev (1 minutt siden): Gjelder tydeligvis ikke spillere fra den nederlandske serien 😅 Det er jo spillere han har trent lenge i Ajax, som kjenner systemet godt. Malacia hadde pre-season med laget. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Snikpellik skrev (16 minutter siden): Det er jo spillere han har trent lenge i Ajax, som kjenner systemet godt. Malacia hadde pre-season med laget. Var i forbindelse med "but the Premier League requires a period of adaptation". Men det var ikke seriøst ment, og jeg forstår hvorfor han ikke er kastet rett inn i laget. Bare utålmodig med å se ham fra start i toppet 11'er Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Tipper både Casemiro (med Fred) og Antony starter mot La Real på torsdag i hvert fall. Og om det funker bra, vil han nok snart starte sin første i PL ikke så lenge etterpå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 (endret) Spennende å se hvor mye han roterer. Kan jo bli et lag med Ronaldo, Maguire, Shaw, Wan-Bissaka, Casemiro, Fred, Elanga og Antony for å nevne noen. Håper Ronaldo er mer investert i dette nå. Så veldig sånn ut i går der han løp og pressa som en gal - noe vi ikke akkurat ser så ofte. Det er hans press på ballfører som leder til flere av sjansene i andreomgang. For eksempel den der han setter Ramsdale under press. Strålende løp og tilstedeværelse, litt mer presisjon så hadde han scoret. Endret 5. september 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Han var veldig god i den forrige kampen også. Bare et tidsspørsmål før det løsner mtp mål og assists for han. Ja, ser for meg noe ala: Ronaldo Elanga - Bruno - Antony Casemiro - Fred Shaw - Lindelof - Maguire - AwB De Gea Kanskje Sancho > Elanga. Martial og DvdB som jokere dersom de har sett bra ut på trening etter skader. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 McT fungerer jo dritbra med Eriksen og Bruno. McT traff faktisk på 26 av 26 pasninger mot Arsenal. 😁 Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Skulle ønske det var mulig å følge med på en klubb lovlig uten å betale 8000kr i året.. sinnsykt. Av det lille jeg har sett de siste par kampene begynner det å se spennende ut igjen. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 4 hours ago, Curuion said: Skulle ønske det var mulig å følge med på en klubb lovlig uten å betale 8000kr i året.. sinnsykt. Av det lille jeg har sett de siste par kampene begynner det å se spennende ut igjen. Det er fullt mulig Med bedre kommentatorer og Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 blured skrev (11 timer siden): Martial og DvdB som jokere dersom de har sett bra ut på trening etter skader. Virket på Ten Hag før Arsenal som Martial ikke er så nære retur. 'Anthony will not be involved on Sunday. I cannot tell at this moment [how long he will be out].' Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 Casemiro fra start. Klar for kamp nå 🙂 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 Første tap på en stund. Straffa er det ingen som skjønner noe av, så den kan jeg la ligge. Det er ikke noe å si på intensiteten og viljen, men det gikk seg ikke til på siste biten offensivt i kveld. Ronaldo iskald på topp, sjeldent han skusler bort så mye i én kamp. Casemiro viser hvorfor han ikke har startet før nå, en veldig svak forestilling av han. Men det kommer til å gå seg til etterhvert. Eriksen god den omgangen han fikk, stopperne og backene det samme. Liker Fred i tieren også. Nå blir det sannsynligvis en liten pause i fotballen, og mer tid for Ten Hag på feltet. 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 Jeg synes ikke Fred var noe god i dag, ellers enig med deg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. september 2022 Del Skrevet 8. september 2022 ProphetSe7en skrev (16 minutter siden): Jeg synes ikke Fred var noe god i dag, ellers enig med deg. Var kanskje litt uklart, synes ikke det jeg heller, men jeg liker at Fred er i tieren. Da kan Eriksen beholde posisjonen sin dypere i banen. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Oioioioioi ... Olalalalala ... Oioioioioi ... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Neste United-kamp blir da først om seks dager. I Europa League borte mot Sheriff på torsdag. De slo Real Madrid på Santiago Bernabeu forrige sesong, så det er ingen walkover, men en fin mulighet til å slå tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Neste runde kan også rykte, neste pl-runde kan bli 1.oktober Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 timer siden): Neste runde kan også rykte, neste pl-runde kan bli 1.oktober Seriøst? Hvorfor i alle dager? Jeg skjønner til nød kampene som går i morgen, men neste uke? Egentlig syns jeg det er litt tullete hele greia. Og jeg leser at Premier League får kritikk fra flere kanter. Eller får vanlig folk en ukes betalt ferie også? Stopper hele landet opp? For det høres nesten sånn ut. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Mulig de må utsette PL-runden på grunn av at det opptar mye politiressurser og dermed ikke har kapasitet til å håndtere både fotball og all kaoset disse udemokratiske tradisjonene medfølger. Men veldig spesielt at det skal gå utover all fotball på grasrotnivå. Endret 9. september 2022 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå