Alastor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ingen takler som vidic! Seriøst folkens - skaffe seg canal+ da? 249,- for langt bedre kvalitet enn en simpel stream, null reklame og gode kommentatorer? Faen, håper jeg får sett kampen. Jeg finner ikke Sport Ekstra Åpne menyen på dekoderen din. Velg reinstaller kanaler, innstaller kanaler, søk kanaler eller noe lignende. Da sorteres kanalene som er nye på rett plass osv. Takk, er det en ganske ny kanal da ? Fra 1. desember reorganiserte canal+ seg, så dere burde har fiksa dette for lenge siden . Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Si det til faren min du. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt det til han. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hva med å betale for det selv av egne penger? Du er 17 år, og burde ha råd . Endret 19. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Rart at jeg ikke har fått beskjed om det :S Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som har link til en stream som funker. Myp2p er nede. Siden funker nå ! med TVUPlayer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du får et blad fra canal+ 1 gang i måneden, yes? I tillegg har dette vært all over tah intarwebs som det heter . Flere filmkanaler har du fått og - i det hele tatt gått glipp av en del du . Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva med å betale for det selv av egne penger? Du er 17 år, og burde ha råd . 18 faktisk. Men holder på å spare til andre ting så da kan jeg ikke bruke opp pengene på det. Selv om det frister veldig! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Faen, håper jeg får sett kampen. Jeg finner ikke Sport Ekstra Åpne menyen på dekoderen din. Velg reinstaller kanaler, innstaller kanaler, søk kanaler eller noe lignende. Da sorteres kanalene som er nye på rett plass osv. Jeg gjorde det for én eller to uker siden, men jeg finner ikke kanalen. Har forresten C+ Mix blitt borte? Har en lokal leverandør med kabel-TV om noen skulle lure. Goscinny Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Eg så at kampen gikk på Canal + Ekstra..faen tenkte eg..den har eg ikke...leitet oppover på listen...og DER var den....woppy...hehe Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Alle som har Canal+ Total skal vel ha Canal+ Sport Ekstra også, alle skal jo følge den nye organiseringen til Canal+. Her ble det ordnet samme dag som den nye organiseringen kom. Om man kun abonnerer på Canal+ Sport er jeg litt usikker på om man får med Ekstra. Men uansett, bare til å kontakte leverandøren deres om dere ikke får den inn og høre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva skal man si? Spiller dårlig, ingen innsats, Arsenal leder. Skjerpings i andre gutta! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 For en dårlig omgang. Må få inn Nani/Giggs for Park, og få litt fart på sidene. Altfor lite agressivitet osv. Håper SAF tar dem nå i pausen, og plugger i harføneren i kontakten og skrur den på 99 %. Synd med frisparket til Hargreaves, hadde jo fin skru og riktig retning mot målet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt det til han. Men jeg gjør det Hvis Myp2p er nede så kan man bruke denne: http://goaltube.org/ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Håpløse: Rooney, Park Under middels: Ronaldo, Carrick Når 4 av 5 offensive spillere suger, så blir det ikke særlig mye igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er også enig at Rooney har vært utrolig håpløs i dag, som Park. Park må ihvertfall ut, Rooney må være igjen. Dem scorer nok endel mål i pausen, ta det med ro folkens Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Scorer en del mål i pausen Raste? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har forresten C+ Mix blitt borte? Har en lokal leverandør med kabel-TV om noen skulle lure. Goscinny Tror Canal+ Mix skiftet navn til Canal+ Sport Ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå