blured Skrevet 30. juli 2022 Del Skrevet 30. juli 2022 Startet 3 av 5 kamper. Malacia de to andre. Uvisst om han ville startet mot Atletico Madrid om han ikke ble syk (ikke skadet). Men prestasjonen til Malacia mot AM tenker jeg var så god at han får starte mot Brighton om en uke. Om det er fantasy du tenker på er det nok Dalot jeg hadde vurdert av forsvarsspillere på United. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 B-laget. Kampstart 17:00. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Spennende lag. Mest spent på å se Garnacho og Martinez! Men hvorfor Chong..? Har vel neppe fremtid i United.. 🤔 Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Nesten mer spent på denne kampen enn den i går. Gøy med Garner - Eriksen (vil jeg tro) sammen på midtbanen. (Med mindre det er Garner - Donny, og Eriksen i Bruno sin rolle. Gir i hvert fall mest mening å drille de i samme formasjon som førstelaget). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Spent på det oppbyggende spillet med Martinez, Garner og Eriksen! Også kult at Hansen-Aarøen er med troppen. Kanskje det blir noen minutter. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) Garnacho har vært veldig god! Spennende spiller! En som tør å utfordre og kun 18 år! e: hvordan er ikke kontrakten fornyet enda? Går ut neste sommer. Beste talentet i akademiet siden Greenwood Endret 31. juli 2022 av ReaveЯ Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 En kontrakt som absolutt burde forlenges/fornyes ja. Kanskje de satte det på vent til etter at Ten Hag fikk bli kjent med de i pre-season? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 Varane er skuffende. Svak i det oppbyggende spillet, rotete, feilplassert. Laird har imponert og vokst inn i kampen, samme med Garnacho som alltid er artig å se på og plagsom for motspillerne. Veldig godt innhopp av Amad. Ellers prestasjoner på det jevne i dag vil jeg si, der hverken Telles eller Van de Beek har klart å vise noe som tilsier at de skal starte kamper. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) Nå er pre-season ferdig. Hva tror dere blir startelleveren mot Brighton? Her er det jeg tror er mest sannsynlig: De Gea Dalot - Maguire - Lindelöf - Malacia McTominay - Fred Sancho - Bruno - Rashford Martial Sancho hvis han blir klar etter sykdommen han har nå. Martinez er neppe helt klar enda, men jeg tror Ten Hag ønsker han og Maguire som stopperpar på sikt. Shaw neppe klar pga sykdom og Malacia gjorde det bra mot Atletico. Rashford ser fresh ut og på midtbanen er det ikke så mange gode alternativer. På høyrebacken har Dalot vært bra i pre-season mens Wan-Bissaka har vært helt borte. Egentlig mest spennende hvem som blir med på benken! Endret 31. juli 2022 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. juli 2022 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) Tipper den samme 11ern selv. Sancho har jo også slitt med sykdom. Så kan være at vi får se Elanga som RW. Benken endel vanskeligere å tippe. Men om en antar at Sancho starter, og Shaw fremdeles er ute med sykdom, blir det vel fort noe ala dette: Heaton Varane Martinez Telles Eriksen Donny Garner Elanga Ronaldo (evnt. Garnacho sånn som han presterte i dag, og Ten Hag ikke føler Ronaldo er klar, evnt. han fortsetter å presse på for å bli solgt) Faktisk veldig spent på overgangen til fem bytter. Det åpner virkelig for at lag med mye bredde kan opprettholde en høy intensitet gjennom hele kampen - ved å gjøre bytte på typisk backplass, midtbane og den av angriperne som mest slitne. Og slik jeg ser det en av våre største svakheter. I hvert fall inntil Ten Hag har fått Donny/Garner/Eriksen til å fungere i startelleveren. Endret 31. juli 2022 av blured Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Ja, den benken ser sannsynlig ut. Skal heller ikke se bort fra at Ten Hag overrasker med et eller annet, men vi får se. Ingen høyreback der. Lindelöf kan forsåvidt spille høyreback, som han gjorde i Benfica. Hvem ligger tynnest an nå? Jeg føler klubben kommer til å prøve å selge én av Bailly, Wan-Bissaka og Telles. Kanskje flere. Bailly har forsåvidt vært ålreit i pre-season, mens de andre ikke har fått mye tillit. Telles ble til og med satt på midtbanen i en omgang. Wan-Bissaka manglet fra troppen i begge de to siste kampene, uten en forklaring på hvorfor slik vi fikk med Sancho og Shaw (sykdom). Håper ikke vi selger Laird slik det er noen rykter om. Vil heller beholde ham enn Wan-Bissaka og Williams. Tror faktisk han kan ha muligheter til spilletid denne sesongen hvis han ikke lånes ut. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. august 2022 Del Skrevet 2. august 2022 Ser ut som spørsmålet mitt over om hvem som ligger tynnest an besvarer seg selv allerede i dag - brasilianske medier og journalister melder at Telles er nære et utlån til Sevilla. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. august 2022 Del Skrevet 3. august 2022 Sånn, da er den i boks. Får håpe han gjør det bra på utlånet. Jeg tviler litt på at han er en Ten Hag-spiller, så kanskje han kan selges om et år. Hvem blir nestemann ut? Bailly? Wan-Bissaka? Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. august 2022 Del Skrevet 3. august 2022 (endret) Ja takk begge deler, men tror ikke det blir så lett. Bailly har vært mye skadeplaget. Dermed er det, tross at han uten tvil holder et svært høyt nivå, ganske stor risiko å signere han. Men bør være mulig å finne noen som er interessert..? Wan-Bissaka har så begrensede fotballferdigheter utover fart og noen helt rå sklitaklinger, at jeg sliter med å se hvilke andre klubber i PL som vil ha han. En retur til Crystal Palace kunne kanskje vært aktuelt om Roy Hodgson fortsatt var der. Men ambisjonene ser ut til å være litt større under Vieira. Og jeg synes det er en generell tendens til at klubber også nederst på tabellen i Premier League er blitt interessert i å faktisk spille fotball. Endret 3. august 2022 av blured Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. august 2022 Del Skrevet 3. august 2022 Er litt delt på Wan-Bissaka jeg, og mener han egentlig ikke er sååå lite offensivt og teknisk begavet som det han har vist i United, der han har lidd litt av hvor venstrevridde vi har vært i alt det offensive spillet. Jeg tror egentlig mange klubber i Premier League vil være interessert i han. På den annen side er det litt kjedelig å miste en spiller som er så vanvittig god én mot én defensivt. Har hatt noen kamper hvor han har vært en levende vegg på backen der. Men pasningsfoten er nok for dårlig for Ten Hag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2022 Del Skrevet 3. august 2022 Ble en transfer-saga i år også. Blir det å se Ronaldo i Europa League? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. august 2022 Del Skrevet 3. august 2022 (endret) Sa ikke akkurat klubben at saken var uproblematisk? For et rør Endret 3. august 2022 av Jakobk Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. august 2022 Del Skrevet 3. august 2022 Klubben sa vel det ifølge «sources», til uetterrettelige SkySports og sjefsgjøken Mark Goldbridge. Det viktige er hva Ten Hag sier. En uting at spillere som deltar i kamp reiser hjem før kampen er slutt - selv om det bare er treningskamp. Går vel i orden. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 3. august 2022 Del Skrevet 3. august 2022 Når ungguttene får sjansen så skal de erfarne gå hjem og ikke gidde å se på engang, United er en skikkelig dritt klubb. Håper som ved alle nye trenere united får, ikke gi etter for presset til de inkompetente lederne i klubben, si ting som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå