Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

7 mill er bra, men då måtte me fått ein spiss inn i dette vinduet. Huntelaar er vel rundt der prismessig? Hadde blitt ein god deal!

£7 mill for Saha er ingen dårlig pris, spesielt med tanke på hvor mye skadet han er. Men jeg synes allikevel ikke vi burde selge, og det tror jeg heller ikke vi gjør. Vi har bare 3 spisser og hvis Saha selges sitter vi igjen med bare to, og det er alt for lite. Gill og Ferguson har jo sagt at det ikke blir noen nye kjøp i januar og da tviler jeg på at vi selger Louis Saha. Jeg er en av de få som fortsatt har troen på at han skal komme tilbake i form, men skal innrømme at troen er i ferd med å forsvinne. Helt sykt hvor han plages med kneet, utrolig synd, for den spilleren er virkelig undervurdert av mange.

Huntelaar har vært linket til United med en pris på £15 mill. Ikke lite akkurat.. vet ikke om Huntelaar er god nok for £15 mill.

Ja! La oss få inn Huntelaar. Han er en klassespiss!

Rooney | Tevez/Huntelaar

;D

Sikker på at han er god nok for United?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han bøtter inn mål for Ajax hvertfall, tror han er god nok. Men vil heller ha Benzema, mye større talent som presterer i en bedre klubb og liga.

Jeg har også mer sansen for Benzema, til tross for at jeg har sett svært lite av han. Tro hvor mange pund klubben må bla opp for å få has på en spiller som Benzema. :hmm: Tviler sterkt på at Lyon er villige til å selge uansett. Når det gjelder Huntelaar så er han to år eldre enn Ronaldo og Rooney og han har fortsatt en del igjen til han kan sammenlignes med de to. Det virker som Huntelaar er en smule oppskrytt med tanke på at han fremdeles spiller i Nederland. Det er ingen klubber som virkelig har gått inn for å skaffe seg ham. På sist overgangsmarked (sommeren 07) var han linket til de fleste store klubbene i Europa, men ingen valgte å gå for Huntelaar. Liverpool hentet et par spisser, Chelsea hentet én, det samme gjorde Spurs, Manchester City og Everton brukte mye penger på angripere de også men ingen av de valgte å gå for Huntelaar.

Kanskje han ikke er en ny Nistelrooy, men en ny Kezman eller Kuyt.

Lenke til kommentar
Han bøtter inn mål for Ajax hvertfall, tror han er god nok. Men vil heller ha Benzema, mye større talent som presterer i en bedre klubb og liga.

Kanskje han ikke er en ny Nistelrooy, men en ny Kezman eller Kuyt.

Grøss og gru, ingen er vel så dårlige som Kuyt vel.

Men du har endel gode poenger ang. Huntelaar, men han har en veldig bra målratio i Ajax hvertfall!

Lenke til kommentar

Kuyt hadde en målratio på ca. 0,7 per kamp for Feyenoord. Huntelaar har ca. 0,8 i Nederland, men Kuyt har spilt flere kamper enn Huntelaar. Så selv om man egentlig ikke skal sammenligne med andre spillere siden alle er individuelle og alle kan gjøre det bra eller dårlig (Morientes/Torres eksempelvis), så sier jo det litt om at god statistikk i Nederland ikke nødvendigvis gjør at man greier å fortsette i samme stil i ny liga. Kuyt gjorde en relativt god første sesong, men har virkelig ikke prestert i år. Huntelaar er en spennende spiller, men på grunn av at han kun har erfaring fra Nederland gjør at jeg også stiller meg litt skeptisk til ham. Men han blir nok hentet til en ny liga og et bedre lag en gang, enten det er Liverpool, Man Utd eller et annet lag, så blir spennende å se om han kan bli den måljegeren også i en bedre liga.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja jøss, det var jo litt av et bevis Wh1te......

Mange smartinger her.

Se hvor falsk bretten ser ut da. Det er den jeg sikter til.

Som du nevnte, mange smartinger her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nei, jeg hinter til den hvite stripa fordi den er dekket over av en brett som ser klippet ut i fra et annet bilde. Det ser ikke ut som om ermet er brettet over den hvite stripen, men heller shoppet og satt sammen.

Lenke til kommentar

Official Confirmed Team

GK: VDS

RB: Brown

CB: Ferdinand

CB: Vidic

LB: Evra

RM: Ronaldo

CM: Carrick

CM: Hargreaves

LM: Park

CF: Tevez

CF: Rooney

Subs: PIG, O'Shea, Fletcher, Giggs, Nani

Slik som jeg trodde på midten. Synd Anderson ikke er på benken, men jeg ville jo som sagt at Carrick og Hargreaves skulle starte, så dette blir bra tror jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det vil altså si etter at Shankly hadde sin Red Army? Ikke særlig oppfinnsomt. Så en del Liverpool-kamper fra 60- og 70-tallet i dag og stusset på at det florerte bannere med "Shankly's Red Army" på.

Lenke til kommentar
Det vil altså si etter at Shankly hadde sin Red Army? Ikke særlig oppfinnsomt. Så en del Liverpool-kamper fra 60- og 70-tallet i dag og stusset på at det florerte bannere med "Shankly's Red Army" på.

Vet ærlig talt ikke, jeg tror det var med Tony O'Neil-firmen. Men Liverpool har jo ikke opphavet til navnet heller, det er det Trotskij og hans røde arme som skal ha :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men Liverpool har jo ikke opphavet til navnet heller, det er det Trotskij og hans røde arme som skal ha :)

Sant nok.

Lenke til kommentar
Faen, håper jeg får sett kampen. Jeg finner ikke Sport Ekstra :(

Åpne menyen på dekoderen din.

Velg reinstaller kanaler, innstaller kanaler, søk kanaler eller noe lignende.

Da sorteres kanalene som er nye på rett plass osv.

Takk, er det en ganske ny kanal da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...