Sameboe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor skal det komme ny drakt midt i sesongen lissom Ja, høres veldig merkelig ut. Vi har jo tre drakter, hvorfor bytte ut den hvite og inn med en blå en midt i sesongen? Pga tredjedrakta vi har hatt til nå er kun en midlertidlig løsning, tredjedrakta i år er jo andredrakta ifjor, og den er ikke i stil med de nye Nike-draktene, det er derimot denne. Tror nok det bare er tøv :/ Kommer nok ingen ny tredje drakt.... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Not allowed to be done. It's against PL rules. Each shirt is meant to have a lifespan of 2 seasons. Hence why most away kits get demoted to 3rd kit all the time. Its photoshopped. The creases are far, far too bright and obvious. Its the black kit which has been coloured. Sorry if this is true its the biggest joke ever. That would be 6 kits in 2 years! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Finn en feil. Hint: hvit stripe. I rest my case. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det står ikke om denne engang på manutd sin hovedside på internett, så det er nok et flott photoshop produkt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det står ikke om denne engang på manutd sin hovedside på internett, så det er nok et flott photoshop produkt Det stod heller ikke om de andre draktene på ManUtd.com før flere uker etter at bildene kom. Jeg tror fortsatt dette er tredje-drakta, så får jeg heller ta feil når det blir offentligjort. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Som wh1te påpekte (og beviste), så er den PhotoShop'et. Og om reglene er slik at en drakt ikke kan byttes midt i sesongen, hvorfor er da Champions 06/07 patchene på? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvilken hvit stripe er det egentlig du prater om, Wh1te? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvilken hvit stripe er det egentlig du prater om, Wh1te? Den hvite stripa som går fra skuldra til under armen på det ene bildet, men ikke det andre tenker jeg. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hvilken hvit stripe er det egentlig du prater om, Wh1te? Den hvite stripa som går fra skuldra til under armen på det ene bildet, men ikke det andre tenker jeg. I så fall er det jo ganske logisk at den hvite stripa ikke vises på bilde nummer 2 ettersom at bildene ikke viser det samme. På bilde nummer to ser man jo hele Barclays Premier League-greia, og det gjør vi ikke på det første bilde. Så, litt teit om det er den hvite stripa det er snakk om. Endret 18. januar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 På bildet nr 2 så er jo ermet lagt over drakta slik at merket viser da..det er derfor at ikke hele den hvite stripen vises...Se litt mer nøye da dere Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Ja jøss, det var jo litt av et bevis Wh1te...... Mange smartinger her. Endret 18. januar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Anyway, man ser at stripene ganske enkelt er laget med brush tool i Photoshop. Det at de går over på logo-patchen er også litt mistenkelig. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noe nytt angående vår kaptein, Gary Neville? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Noe nytt angående vår kaptein, Gary Neville? Jeg vet ikke så mye, men det er sikkert ennå en stund igjen til vi får se vår kjære kaptein i action. Edit: Håper forresten at vi starter med dette laget i morgen: Van der Sar Brown/O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Carrick - Anderson - Giggs/Nani Tevez - Rooney Samme hvem som spiller av Brown og O'Shea, selv om jeg egentlig holder en liten knapp på Brown. Jeg synes han har gjort sakene sine svært bra denne sesongen og jeg finner det svært irriterende at han ikke skriver under ny kontrakt. Ellers er jeg veldig keen på å se Hargreaves spille, men Carrick burde få fornyet sjansen etter en kjempekamp sist helg. Også er det lenge siden Nani har startet, men vet ikke om dette er rette kampen for han. Håper også på et gjensyn med Ji-Sung Park. Man Utd (from): Van der Sar, Kuszczak, Brown, O'Shea, Simpson, Ferdinand, Pique, Vidic, Evra, Fletcher, Nani, Park, Ronaldo, Anderson, Carrick, Hargreaves, Giggs, Rooney, Saha, Tevez. Endret 18. januar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Anderson kan godt få hvile litt nå. Håper å se Hargreaves og Carrick sentralt imorra. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har lyst til å se Nani fra start! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har lyst til å se Nani fra start! Enig! Spennede fyr. Håper Hargreaves er skadefri. Carrick hadde jo god kamp mot Toon, så mulig han bli foretrukket. Sentral midt er jo sikra, har fleire gode alternativer der (minus fletch og o'shea...). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 £7million striker swoop turned down Bolton are reported to have failed with a £7m bid for Manchester United striker Louis Saha following the departure of Nicolas Anelka. Wanderers boss Gary Megson has the £15million raised from Anelka's sale burning a hole in his pocket and he wanted to use just under half of it on fellow Frenchman Saha. Saha would have been the ideal replacement for Anelka but when he asked about the player's availability, Megson was told by his United counterpart Sir Alex Ferguson that he was not for sale. The Reds are hardly well blessed for strikers as it is and Saha is firmly in Ferguson's plans as United battle on domestic and European fronts this season. Megson has been busy strengthening his defence so far this January but he is desperate to sign a new striker and is saving the bulk of his cash to get one in. http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=332231 -- Har vi avslått et bud på 7 mill pund for Saha så henger jeg meg, herregud. Kunne jo ledd hele veien til banken, 7 mill pund for en slik kjeks.... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 7 mill er bra, men då måtte me fått ein spiss inn i dette vinduet. Huntelaar er vel rundt der prismessig? Hadde blitt ein god deal! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Ja! La oss få inn Huntelaar. Han er en klassespiss! Rooney | Tevez/Huntelaar ;D Endret 18. januar 2008 av Blax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå