Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis man er kaptein for Brasil u17, så har du riiiimlig bra med talent og skills verdig PL allerede. Fysikk kan trenes opp...

Det gjenstår å sjå. Håpar veldig at begge slår til, og gjerne kjapt, spesielt med tanke på av venstrebacken er en av plassane vi har dårligast dekning på, men vil ikkje sette for høge forventningar til dei før dei har fått sine første spark på ballen før united.

Det er klart at dei har talent, men Freddy Adu brilijerte i U17vm som 15 åring, og var jo spådd ei lysande framtid, men han var ikkje god nok til at SAF syns det var verdt å samle på han.

Lenke til kommentar

Vi har ikke så dårlig dekning på venstrebacken som alle skal ha det til. Pr. dags dato disponerer vi Evra og OShea, og snart er Silvestre også tilbake.

Det eneste stedet jeg synes vi har dårlig dekning er på topp, vi savner en ung Solskjær, helproff og en notorisk målscorer.

Lenke til kommentar
Vi har ikke så dårlig dekning på venstrebacken som alle skal ha det til. Pr. dags dato disponerer vi Evra og OShea, og snart er Silvestre også tilbake.

Det eneste stedet jeg synes vi har dårlig dekning er på topp, vi savner en ung Solskjær, helproff og en notorisk målscorer.

Helt enig, vi mangler dekning på topp. Det er vel der man har problemet mest.

Lenke til kommentar

Ja, 12 dager igjen til overgangsvinduet stenger. SAF har jo sagt at det ikkje blir noko handling i Januar, men eg kunne godt tenkt meg å sett Huntelaar på OT. Berbatov også for så vidt, men eg trur at både i forhold til det behovet vi har no, så er Hunt best både økonomisk og langsiktig.

Lenke til kommentar
Dårlig dekkning på VB ? Jaha... :S

Mente du HB kanskje?

Nei...

HB. Brown, O'Shea, Pique, Simpson og Gaz på god vei tilbake frå skade.

VB: Evra (klart førstevalg) O'Shea, Silvestre

Jeg mener at hvis Evra blir skada, så har vi et stort problem på VB

Lenke til kommentar
Hvorfor skal det komme ny drakt midt i sesongen lissom

Ja, høres veldig merkelig ut. Vi har jo tre drakter, hvorfor bytte ut den hvite og inn med en blå en midt i sesongen?

Pga tredjedrakta vi har hatt til nå er kun en midlertidlig løsning, tredjedrakta i år er jo andredrakta ifjor, og den er ikke i stil med de nye Nike-draktene, det er derimot denne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er du sikker? Var en del på redcafe som mente den var photoshoppet.

Den ser jo ikke photoshoppet ut.

Den ser ekstremt photoshoppet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...