Barlie Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hverken Manchester, amnchester eller balckburn sier meg så mye. Skal jeg gjette så var det vel Manchester United - Blackburn du så?[/spydig] Følte dette bare ble skryt fra din side, men skal vedde på det var vanvittig gøy Manchester United ja;P Var vanvittig gøy ja, men var ikke ment som skryt, bare at alle som ikke har vært der burde dra dit, der er en vanvittig opplevelse Endret 16. januar 2008 av Barlie Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Var på United-Arsenal i 2003 når Ronaldo begynte å blomstre for alvor og rundspilte Ashley Cole ved flere anledninger og Ruud misset på straffen i det 90. minutt. Eller noe alle husker; slåsskampen hvor Keown slo Ruud i nakken! Dessverre var jeg bare 13 så fikk ikke akkurat sjekket ut stemningen på f.eks Bishop Blaze. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Har bare vært en gang. I 2001 når de slo Southampton 5-1 på hjemmebane. Så Liverpool - Everton på søndagen. I år får jeg kanskje tid til en tur, men til neste år har jeg penger oppspart allerede trenger bare ferie! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Liten dobbelpost. http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...mmer_paa_mandag blir ikke dette en levende tellefeil på dødball? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Sikter mot kamp denne sesongen ja, mest lyst på heima mot gunners, men trur det blir fryktelig vanskelig å få tak i billett. Pakketur er uaktuellt (utsolgt uansett), vært på det ein gong, men blir litt meir budsjett denne gongen. Er det riktig at du får bare mulighet til å søke om 1 billett per medlemsskap i US? Samme med One United? Altså viss eg tar med faren min, så må han også ha medlemsskap i US og evt. One United? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Liten dobbelpost. http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...mmer_paa_mandag blir ikke dette en levende tellefeil på dødball? Hvorfor skulle det bli det? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du skjønte ikke vitsen? Noen som vet noe om disse spillerene?, sikkert ikke mye å grave frem. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ikke mer enn at de spiller på hver sin back og kommer fra Brasil. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Får håpe de blir sikkelig gode, hadde vært litt kult med et nytt brødre-par på back'ene Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tviler på at de blir noe. Stiller vel likt som de fleste andre juniorer, og vi vet hvor lite det nåløyet er. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du skjønte ikke vitsen? Noen som vet noe om disse spillerene?, sikkert ikke mye å grave frem. vet bare at de har vært klar i flere år nå, men de bestemte seg tidlig for å bli lenge i Fluminese før de kom, altså på 18 års dagen, men nå kommer de tidligere Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Du skjønte ikke vitsen? Noen som vet noe om disse spillerene?, sikkert ikke mye å grave frem. vet bare at de har vært klar i flere år nå, men de bestemte seg tidlig for å bli lenge i Fluminese før de kom, altså på 18 års dagen, men nå kommer de tidligere Skal bli moro og se på "Samba tvillingene" Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Håper det blir Som Andy Cole og Dwight York i 1999 det var over verdens klasse! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 No spelar begge på back, så Cole og Yorke blir vel ei litt feil sammenligning. Det nærmaste i United sammenheng dei siste åra må vel vere Gary og Phil Neville, som har vore tilnærma faste innslag på førstelaget. (Før Phil blei solgt) Det stod i artikkelen at dei ikkje var venta å vere med i førstelagsdiskusjonen før til starten av neste sesong, men det er vel lite trulig at dei vil ha komme så langt på den tida. Det er eit par som United har fulgt lenge, og dei har vel vore klare for klubben i eit par år no, så dei har sannsynligvis bra med talent, men så er spørsmålet om dei har potensiale og viljen til å klare seg i klubben. Det skal bli spennande å sjå. Er positiv til at vi får tak i nye unge spelarar som skal vere gode, men eg vil vere litt forsiktig med å sette altfor store forventningar til dei enda. En ting som er ganske sikkert utifra bilde av dei, er at dei må legge på seg meir musklar, dersom dei skal kunne fungere som backar i PL. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Det er bare å få et skikkelig treningsprogram det, så klarer de det på en kort stund=D Endret 17. januar 2008 av Barlie Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er bare å få et skikkelig treningsprogram det, så klarer de det på en kort stund=D trur du ja. Tviler sterkt.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg tror at det ikke kommer til å bli noe av de såkalte "samba-tvillingene". Tror dem kun kommer til å spille for juniorene/reservene. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dei er jo heilt klart dyktige i forhold til sitt alderstrinn. Kanskje blant dei beste i verden i sine posisjonar blant 17-åringar. En av dei er jo kaptein på u-17 til Brasil og blei lagets toppscorer i sist Vm, men en ting dei må lære raskt er overgangen til ein mykje meir fysisk kvardag i England. Eit par år på junior og reservelag med forsiktig matching, dersom dei viser seg klare for det vil vel vere resepten. Trur uansett dei vil stå litt bak i køa når det gjeld plassane på 1.laget, og dei må nok overbevise grundig før dei er med i den diskusjonen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvis man er kaptein for Brasil u17, så har du riiiimlig bra med talent og skills verdig PL allerede. Fysikk kan trenes opp... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det er bare å få et skikkelig treningsprogram det, så klarer de det på en kort stund=D Du spiller FM, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå