Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ronaldo var ganske så heldig på det siste målet da :D

Stor idrett kalles det!

Noken som veit kortid Afrika-cupen/mesterskapet eller ka det no heiter, er ferdig?

Har so vanvittig lyst å sjå navnet Manucho, og ikkje Saha på benken framover...

Noken som veit korleis det går med arbeidstilatelsen hans og btw? Blir det utlån med det første?

Manucho trenger landskamper for at arbeidstillatelsen skal gå i orden, og derfor må han spille i Afrika-mesterskapet. Manucho ut på lån. Jeg har ikke sånn voldsom tro på Manucho akkurat, men morsomt om han spiller seg til en plass i stallen. Hadde vært morsomt med Berbatov, vi trenger en ny spiss nå, spesielt nå som Saha er blitt småskadet igjen.

Noen som vet hva som skjer med Solskjær i Manchester for tiden a?

Hva tenker du på da? Bortsett fra at han er ambassadør for klubben, eller?

Det var helt utrolig å oppleve 6-0 seieren på lørdag på Old Trafford. Helt fantastisk! :D Så litt mørkt ut til pause, ettersom at Rooney misset en del sjanser i 1. omgang. Men.. That boy Ronaldo :thumbup: Ellers så var det gledelig å se Carrick spille en bra kamp fra tribunen!

Lenke til kommentar
Trodde Solskjær skulle bli sånn "avslutnings" trener for spissene til Unidet jeg :hmm: Også skulle han vel ta treningsutdannelsen sin her i Norge

-MK-

Han har jobbet noe på treningsfeltet i alle fall. At Rooney skulle hatt den siste shapen foran mål Sunny hadde ville vært fint, under lørdagens kamp var det jo nesten utrolig at Wazza ikke putta.

Lenke til kommentar

Det var synd Rooney ikke klarte å sette den i mål på de sjansene han fikk, men uflaks er det noe som heter også.

Solskjær driver da enda med sin trenerutdanning og vil vel når han er ferdig med den til å jobbe fulltid som trener for ungdomslaget til United, etter det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Det var helt utrolig å oppleve 6-0 seieren på lørdag på Old Trafford. Helt fantastisk! :D Så litt mørkt ut til pause, ettersom at Rooney misset en del sjanser i 1. omgang. Men.. That boy Ronaldo :thumbup: Ellers så var det gledelig å se Carrick spille en bra kamp fra tribunen!

Misunnelig :hrm: Hvor var det du var plassert på tribunen? Har du noen bilder?

Lenke til kommentar
Misunnelig :hrm: Hvor var det du var plassert på tribunen? Har du noen bilder?

Jeg har bare noen få bilder fra kampen, har faktisk flere fra oppvarmingen. Også har jeg noen videoer, jeg filmet hver gang etter at United hadde scoret. Fikk med meg målet til Ronaldo på film, men med svært laber kvalitet, dessverre. Alle målene til United ble scoret mot målet vårt. :D

Plassene var nokså greie. Jeg reiste med supporterklubben, så vi ble plassert oppe i svingen (North West), ikke så langt unna Stretford End.

Lenke til kommentar

Jeg var på Manchester-balckburn i fjor da amnchester vant 4-1, så også mørkt ut etter første periode da blackburn leda 0-1, men så gikk det bra=D men den kampen valgte Sir Alex furguson som tilskuernes kamp:D han mente at det var den kampen det var best steming på Old trafford gjennom hele året=D

Lenke til kommentar
Det må jo sikkert være ekstremt kult å henge på Bishop Blaize før/etter kamp. Sinnsyk stemning.

I helgen var jeg på Trafford Pub, uheldigvis ikke på Bishop Blaze. Jeg sto utenfor Bishop Blaze en stund og da hadde jeg sinnsykt lyst til å gå inn, men køen var så utrolig lang, pluss at det ikke var så lenge igjen til kampen begynte. På Bishop Blaze må man være 18 år for å komme inn, i tillegg må du vel ha et årskort?

Trafford Pub kommer alle inn, men stemningen på den puben er selvsagt ikke like bra, men morsomt allikevel.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...