Limbeck Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sunderland har god kontakt oppover på tabellen nå. Det er veldig posetivt for Keane og united gutta på Sunderland, som begynner å bli et par nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sunderland har god kontakt oppover på tabellen nå. Det er veldig posetivt for Keane og united gutta på Sunderland, som begynner å bli et par nå. Morsomt for Red Legend Keano det Evans var btw strålende i Black Cats-forsvaret idag. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jeg skjønner bedre hva han sier enn hva Gerrard, Butt m.fl sier. Hørt Carragher eller? :!: Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sunderland har god kontakt oppover på tabellen nå. Det er veldig posetivt for Keane og united gutta på Sunderland, som begynner å bli et par nå. Jepp, det er artig for Sunderland dette. Får bare håpe de fortsetter slik. Kjedelig om de skulle klare å rykke ned. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sunderland har god kontakt oppover på tabellen nå. Det er veldig posetivt for Keane og united gutta på Sunderland, som begynner å bli et par nå. Jepp, det er artig for Sunderland dette. Får bare håpe de fortsetter slik. Kjedelig om de skulle klare å rykke ned. Nå får de også Sidwell på lån, så dette blir bra for Black Cats Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sidwell faktisk? Ikke verst. Å de har også fått mange tilbake fra skade, kommer seg nå for Keanes gutter. Men skulle bare mangle, stallen er mye bedre enn det både Fulham, Wigan og Derby innehar. Derby må nok ha den svakeste stallen i PL på flere år. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Derby er vel fortapt allerede, tror nok de rykker direkte ned for å si det slik Ellers, noen som vet noe mer om Hunterlaar? Fergie har jo sagt vi ikke kommer til kjøpe noen spillere i dette overgansvinduet, men det ryktes noe om at vi skulle legge inn bud på han mot slutten av sesongen.. Kilde: Skysports Forum Endret 13. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 http://www.2dplay.com/rooney-on-the-rampag...ampage-play.htm Oldy men goody. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Var ringside på lørdagens kamp mot Newcastle... Kjempestemning og en veldig underholdene kamp! Top of the league! Endret 14. januar 2008 av Cape Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå får de også Sidwell på lån, så dette blir bra for Black Cats Er det bekreftet? Hvor da, i så fall? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Var ringside på lørdagens kamp mot Newcastle... Kjempestemning og en veldig underholdene kamp! Top of the league! Ahh.. Jeg misunner deg så holder Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som vet om noen gammle united spillere fra Sør Afrika? Trenger 2 navn... -MK- Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen som vet om noen gammle united spillere fra Sør Afrika? Trenger 2 navn... -MK- Quinton Fortune væffal. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fortune ja.. Takker:D Kun 1 igjen nå... -MK- Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har vi virkelig hatt flere sørafrikanere enn Fortune? Kan ikke huske å ha lest om noen eller sett noen. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fant 1 til nå! Har ikke hørt om han før men.. Gary Bailey var keeper på 70- og 80 -tallet -MK- Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg dør ikke av skam når jeg sier at han var ukjent for meg. Ikke var han helt sørafrikaner heller. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 han var da sørafrikaner han. Født i England, men han vokste da opp og tilbringte store deler av livet sitt i sør Afrika. Ifølge Wikipedia iallfall God nok SørAfrikaner for meg det -MK- Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noken som veit kortid Afrika-cupen/mesterskapet eller ka det no heiter, er ferdig? Har so vanvittig lyst å sjå navnet Manucho, og ikkje Saha på benken framover... Noken som veit korleis det går med arbeidstilatelsen hans og btw? Blir det utlån med det første? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er sagt at han kommer i februar. Men han har ikke arbeidstillatelse enda. Og personlig tror jeg ikke han får det før tidligst i høst. Vi har råheldige med Anderson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå