The Hoff Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Veldig typisk, hver eneste gang jeg mister noe av en Unitedkamp skjer det store ting. I dag måtte jeg forlate kampen til pause for å pleie forholdet mitt, er egentlig usikker på om jeg er fornøyd med det valget. Så folkens, jeg er keen på link til høydepunktene. Takk. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Veldig typisk, hver eneste gang jeg mister noe av en Unitedkamp skjer det store ting. I dag måtte jeg forlate kampen til pause for å pleie forholdet mitt, er egentlig usikker på om jeg er fornøyd med det valget. Så folkens, jeg er keen på link til høydepunktene. Takk. BBC MOTD United - Toon (98.9mb) Endret 12. januar 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Veldig typisk, hver eneste gang jeg mister noe av en Unitedkamp skjer det store ting. I dag måtte jeg forlate kampen til pause for å pleie forholdet mitt, er egentlig usikker på om jeg er fornøyd med det valget. Så folkens, jeg er keen på link til høydepunktene. Takk. BBC MOTD United - Toon (98.9mb) thanks Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Takk for link Hunter No problemo. Har vane å laste ned BBC MOTD etter kvar kamp, kjekt å ta eit gjensyn. MOTD = Match of the day For dei som lurte.. Linken er forøvrig henta frå soccerpulse.com/forum, genialt forum for videoer osv. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Se filmen hos Youtube Ronaldo etter kampen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Man må bare elske den vidundergutten. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Han sier jo akkurat det samme hver eneste gang jo :!: Høres ut som han hver gang driver å lister opp alle ordene han kan. - Is veri good - Im very proud - Im veri happi - Great moment for me - Important Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sjarmerende sier jeg, men når får han engelsken på plass? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 La merke til det samme Hørtes ufattelig dumt ut hele greia... -MK- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Fakey, ikke glem at han pleier også å si, " I Think" veldig ofte å Fy flaten, for en knallspiller han er. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sjarmerende sier jeg, men når får han engelsken på plass? Han prater da brukbart engelsk han da. Til å være portugiser som ikke kunne språket for 4 år siden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Han greier ihvertfall å prate engelsk så folk forstår, og mer trenger han da ikke å lære da?! Syns han prater ganske brukbart jeg. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Folk skjønner jo hva han sier, mer trenger man bare ikke, sikkert andre i PL som prater dårligere enn han..... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 jeg skjønner bedre hva han sier enn hva Gerrard, Butt m.fl sier. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Han prater da brukbart engelsk han da. Til å være portugiser som ikke kunne språket for 4 år siden. Lærer ikke portugisere engelsk i skolen da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Som tvang? Tror ikke det du . Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Som tvang? Tror ikke det du . Var på Madeira for en stund siden, der snakket hvertfall de fleste flytene engelsk. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er jo ikke så rart, det er jo et superpop turiststed for skandinaver! Klart de må lære seg engelsk der for å tjene penger. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Richardson ble i dag tomåls scorer for Sunderland, ikke værst det! Han kunne scoret 4 hvis han hadde hatt litt mer flaks på sin side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå