NightKeeper Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Kamp mot Crewe ikveld ja, hadde ikke gjort meg noe å ryke ut egentlig. :!: Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 United: 2000, 2001 og 2003chelski: 2004, 2005 arsenal: 2002 Er ingen jævel i matte men hvem er det som har flest på så langt? 7145724[/snapback] Arsenal: 01/02 + 03/04 (utan tap i 03/04) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 20LEGEND har putta mot Crewe Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Da vant vi 2-1 gitt. Var jammen meg såvidt. Endret 25. oktober 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Gratulerer! Dere har i det minste et godt forsvar . Å slippe inn tre mål mot Reading er middelmådig av oss... Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Er godt å se at unggutter får slippe til, kanskje vi se noen av dem på førstelaget om 2-3 år Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Fikk sett kampen i dag etter å ha måtte jobbe i går kveld og det er greit nok at Alan Smith er uten kamptrening, men det var til tider jeg lurte på om de kanskje skulle sjekke pulsen på mannen så de var sikkre på at han var i live... Fint mål av Solskjær og moro å se noen av unggutta spille godt spesielt David Jones og Ritchie Jones... @TomWhittaker: Bare siden til United som bruker hele årstall og ikke 98/99 osv... Hadde vært lettere hvis de/jeg hadde skrevet 99/00, 00/01 og 02/03 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Bolton imorra. Borte på Reebok, utrolig vanskelig kamp. Bolton mangler heldigvis Nolan som er suspendert. Håper på dette laget: VDS Gaz - Rio - Vida - Evra Ron - Carrick - Scholsey - Giggsy Saha - Roon Skulle gjerne sett Fletch også, valgets kvaler. Lenke til kommentar
hoopzaN Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei alle United fans! Jeg har en kompis som har vært ACMilan tilhenger en stund! Nå vil han bli tilhenger av et engelsk lag, og jeg prøver febrisk og få det til å være united..! Han står mellom Mancheste Utd og Arsenal.. Noen som har noen skikkelig oberbevisene grunnlag til at han skal velge united? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 "Skikkelig overbevisende" argumenter om at man skal velge Man Utd er vel at de som regel spiller ganske god fotball, har vunnet mye fra '90-tallet og ut og vil trolig være veldig gode de kommende årene også. En så sympatisk spiller som Solskjær og et talent som Rooney er vel også et argument for. Det finnes også argumenter imot, men jeg skal ikke gå inn på det nå. For øvrig skjønner jeg virkelig ikke hvorfor noen "vil bli tilhenger av et engelsk lag" og dermed MÅ velge seg et. Et favorittlag bør komme av andre grunner ... Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Du blir aldri en ordentlig fan hvis du noen gang har byttet klubb. "Man kan gå gjennom livet og bytte både kone og hus, men aldri fotballklubb." Enig med at et favorittlag kommer av andre grunner enn at man "vil bli tilhenger." Hvis f.eks. den første kampen du ser er Stoke - L'pool, og Stoke spiller konge og vinner er du dømt til å være Stoke supporter resten av livet. Så si til vennen din at han skal holde seg til Milan du.. Endret 27. oktober 2006 av Jyrgen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Du blir aldri en ordentlig fan hvis du noen gang har byttet klubb. "Man kan gå gjennom livet og bytte både kone og hus, men aldri fotballklubb." Enig med at et favorittlag kommer av andre grunner enn at man "vil bli tilhenger." Hvis f.eks. den første kampen du ser er Stoke - L'pool, og Stoke spiller konge og vinner er du dømt til å være Stoke supporter resten av livet. Så si til vennen din at han skal holde seg til Milan du.. 7165120[/snapback] Jepp, er man Milan-supporter, så er man Milan-supporter. Blir man United/Arsenal-supporter, så er man ikke Milan-supporter. Jeg kan si at jeg er United-supporter og VIF-supporter... Men United er klubben i mitt hjerte, mens VIF er laget jeg håper skal vinne i Tippeligaen. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Stemmer, man bytter ikke fotballklubb... Er United- og RBK supporter. Hadde de møtt hverandre, hadde jeg fått seriøse problemer. Hvem skulle jeg holdt med? Det blir som å velge bort mamma eller pappa... Går ikke... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2006 Stemmer, man bytter ikke fotballklubb... Er United- og RBK supporter. Hadde de møtt hverandre, hadde jeg fått seriøse problemer. Hvem skulle jeg holdt med? Det blir som å velge bort mamma eller pappa... Går ikke... 7166079[/snapback] Da har du bare et valg. Ikke se kampen Jeg hadde heller ikke takla å se Vålerenga - Manchester United. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Hei alle United fans! Jeg har en kompis som har vært ACMilan tilhenger en stund! Nå vil han bli tilhenger av et engelsk lag, og jeg prøver febrisk og få det til å være united..! Han står mellom Mancheste Utd og Arsenal.. Noen som har noen skikkelig oberbevisene grunnlag til at han skal velge united? Takk på forhånd. 7164951[/snapback] Velg United fordi det er en hardtsatsende ENGELSK klubb, med mange briter i stallen, noe i motsetning til Arsenal. De har fine tradisjoner, og er Engelsk fotballs store gigant sammen med Liverpool. Hvor gammel er kompisen din forresten? Blir jo litt dumt å bytte lag hvis man er oppi alderen hehe. Faen, jeg er nervøs foran kampen idag, blir ikke lett dette. Endret 28. oktober 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Der var tørka over ROONEY... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Rooney etter 10 min, imponerende at måltørken er over ... Men så søren 2-0... 0 - 2 ROONEY. Rooney vender opp på 17 meter, etter å ha fått ballen fra en motspiller. Trer ballen inn i det lengste hjørnet forbi Jääskeläinen. 0 - 1 ROONEY. Flott pasning fra Carrick til Rooney som smeller ballen i mål fra 15-16 meter. Endret 28. oktober 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Det var to, skal vi håpe på den berømlige ketchupflaska Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 HAHA! Fytte helvete feite scousern! Spiller som en gud, scorer, og så renner det inn! Are you watching now, Merseyside? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2006 Are you watching now, Merseyside? 7169466[/snapback] Nå bor jeg ikke på Merseyside, men jeg ser på kampen, ja. Selvsagt morsomt at den beste prestasjonen på Canal+ Sport kom da de viste Kuyt sin scoring. Og der kom faen meg den neste beste prestasjonen også, denne gang av Crouch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå