Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk sett kampen i dag etter å ha måtte jobbe i går kveld og det er greit nok at Alan Smith er uten kamptrening, men det var til tider jeg lurte på om de kanskje skulle sjekke pulsen på mannen så de var sikkre på at han var i live...

 

Fint mål av Solskjær og moro å se noen av unggutta spille godt spesielt David Jones og Ritchie Jones...

 

@TomWhittaker:

 

Bare siden til United som bruker hele årstall og ikke 98/99 osv...

 

 

 

Hadde vært lettere hvis de/jeg hadde skrevet 99/00, 00/01 og 02/03 :)

Lenke til kommentar

Hei alle United fans! Jeg har en kompis som har vært ACMilan tilhenger en stund! Nå vil han bli tilhenger av et engelsk lag, og jeg prøver febrisk og få det til å være united..! Han står mellom Mancheste Utd og Arsenal.. Noen som har noen skikkelig oberbevisene grunnlag til at han skal velge united?

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

"Skikkelig overbevisende" argumenter om at man skal velge Man Utd er vel at de som regel spiller ganske god fotball, har vunnet mye fra '90-tallet og ut og vil trolig være veldig gode de kommende årene også. En så sympatisk spiller som Solskjær og et talent som Rooney er vel også et argument for. Det finnes også argumenter imot, men jeg skal ikke gå inn på det nå. :p

 

For øvrig skjønner jeg virkelig ikke hvorfor noen "vil bli tilhenger av et engelsk lag" og dermed MÅ velge seg et. Et favorittlag bør komme av andre grunner ...

Lenke til kommentar

Du blir aldri en ordentlig fan hvis du noen gang har byttet klubb.

 

"Man kan gå gjennom livet og bytte både kone og hus, men aldri fotballklubb."

 

Enig med at et favorittlag kommer av andre grunner enn at man "vil bli tilhenger."

Hvis f.eks. den første kampen du ser er Stoke - L'pool, og Stoke spiller konge og vinner er du dømt til å være Stoke supporter resten av livet.

 

Så si til vennen din at han skal holde seg til Milan du..

Endret av Jyrgen
Lenke til kommentar
Du blir aldri en ordentlig fan hvis du noen gang har byttet klubb.

 

"Man kan gå gjennom livet og bytte både kone og hus, men aldri fotballklubb."

 

Enig med at et favorittlag kommer av andre grunner enn at man "vil bli tilhenger."

Hvis f.eks. den første kampen du ser er Stoke - L'pool, og Stoke spiller konge og vinner er du dømt til å være Stoke supporter resten av livet.

 

Så si til vennen din at han skal holde seg til Milan du..

7165120[/snapback]

 

Jepp, er man Milan-supporter, så er man Milan-supporter.

 

Blir man United/Arsenal-supporter, så er man ikke Milan-supporter.

 

Jeg kan si at jeg er United-supporter og VIF-supporter... Men United er klubben i mitt hjerte, mens VIF er laget jeg håper skal vinne i Tippeligaen.

Lenke til kommentar
Stemmer, man bytter ikke fotballklubb...

 

Er United- og RBK supporter. Hadde de møtt hverandre, hadde jeg fått seriøse problemer. Hvem skulle jeg holdt med?

Det blir som å velge bort mamma eller pappa... Går ikke... ;)

7166079[/snapback]

 

Da har du bare et valg. Ikke se kampen ;) Jeg hadde heller ikke takla å se Vålerenga - Manchester United.

Lenke til kommentar
Hei alle United fans! Jeg har en kompis som har vært ACMilan tilhenger en stund! Nå vil han bli tilhenger av et engelsk lag, og jeg prøver febrisk og få det til å være united..! Han står mellom Mancheste Utd og Arsenal.. Noen som har noen skikkelig oberbevisene grunnlag til at han skal velge united?

 

Takk på forhånd.

7164951[/snapback]

 

Velg United fordi det er en hardtsatsende ENGELSK klubb, med mange briter i stallen, noe i motsetning til Arsenal. De har fine tradisjoner, og er Engelsk fotballs store gigant sammen med Liverpool.

 

Hvor gammel er kompisen din forresten? :p

 

Blir jo litt dumt å bytte lag hvis man er oppi alderen hehe.

 

Faen, jeg er nervøs foran kampen idag, blir ikke lett dette.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Rooney etter 10 min, imponerende at måltørken er over :p...

Men så søren 2-0...

 

0 - 2 ROONEY. Rooney vender opp på 17 meter, etter å ha fått ballen fra en motspiller. Trer ballen inn i det lengste hjørnet forbi Jääskeläinen.

 

0 - 1 ROONEY. Flott pasning fra Carrick til Rooney som smeller ballen i mål fra 15-16 meter.
Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...