Snikpellik Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 (endret) Sancho ute av England-troppen med skade. Lite detaljer utenom "minor knock", men som alltid vet man ikke helt før han er blitt undersøkt av klubblegene. EDIT: Ifølge FA skal han bli klar til Newcastle-kampen: https://www.englandfootball.com/articles/2021/Aug/30/20213008-england-squad-update-dominic-calvert-lewin-jadon-sancho-withdrawn Endret 4. september 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 Kjenne eg har komt veldig dårligt i gang etter sommerferien. Tenkte å kjøre ein måne med Ronaldo mentalitet for å feire at han er tilbake. I realiteten er nok min motivasjon, fysikk og mindset ganske langt fra Ronaldo, men skal hvertfall gjøre mitt beste fra mitt utgangspunkt Lenke til kommentar
Haiku Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 For å være helt ærlig tror jeg at Sancho ved siden av å finne seg til rette i eget lag, har en liten jobb å gjøre for å tilpasse seg nivået i PL. Etter mitt syn er det noen hakk opp fra Bundesliga. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) Spillerne våre fortsetter å gjøre det bra i denne landslagspausen. Ronaldo, Maguire, Elanga (2 stk for U21) har scora tidligere, Bruno og Martial scoret i går, Lingard scoret i dag nå nettopp EDIT: Lingard tomålsscorer, pluss en assist. Banens beste. Kjørte Ronaldo-feiring. Endret 5. september 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 SISTE: Nå er vi dessverre helt tom for United-drakter https://www.united.no/nyhetsarkiv/siste-tom-drakt/ Sitat Dette har aldri før skjedd, men nå må Supporterklubben dessverre meddele at vi er helt tom for United-drakter. Alt av hjemmedrakter, bortedrakter og tredjedrakter er utsolgt. Ronaldo-effekten! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 4 hours ago, Snikpellik said: SISTE: Nå er vi dessverre helt tom for United-drakter https://www.united.no/nyhetsarkiv/siste-tom-drakt/ Ronaldo-effekten! Dette er nok etter Lingard skåret 2 ganger ikveld. Lenke til kommentar
Haiku Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 Kan bli mange spesielle øyeblikk fremover. Hvordan man kjenner igjen unitedsupportere? Det er de der borte - som er nakne..... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Interessant at Lingard oppretterholder de greiene han holdt på med i våres selv uten en EM-plass å spille for. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Blir ikke overrasket om Lingard står med omtrent like mange målpoeng som Sancho etter denne sesongen. Lenke til kommentar
Haiku Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Ser frem til PL - kanskje litt mer reelt med "verdensklasse" fra kommentatorene der enn fra en potetåker i Baltikum.... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Liten times intervju med van de Beek 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Bailly doing Bailly things 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Spoiler https://www.manutd.com/en/news/detail/cristiano-ronaldo-first-day-back-at-man-utd-7-september-2021 Endret 7. september 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Haiku Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Hvem er han derre gæmlisen til høyre? Er det en eks-kollega som har fått seg et mimremøte? Synes han ligner litt på han derre treneren som ble hentet inn som nødløsning, men han var jo ubrukelig og ute av stand til å hente større navn til stallen? Jeg trodde han ble takket av etter en gjesteopptreden i 2018 jeg. Eller var det i 2019 han var uegnet, eller var det i 2020? Ikke godt å si. Han er sikkert like ubrukelig nå mens han hilser på en spiller, som han var da. Hva var det han het igjen? Sikkert ikke verdt å huske.... 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Jeg er fortsatt både overrasket og glad for å få CR7 tilbake i klubben, men om han blir en suksess for min del måles kun i form av målpoeng og titler på slutten av sesongen. Markedsavdelingen til United har nok allerede krysset av dette punktet for sin del. Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Det er få spillere vi har signert jeg har vært så sikker på at kommer til å innfri forventningene som C. Ronaldo. 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Ganske sjukt at billetter til kampen mot Newcastle går for tjue tusen på svartebørs. St. Maximin er rå han altså, men at det skulle være sånn etterspørsel etter å se han kjøre noen dribleraid da gitt! 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Snikpellik skrev (2 timer siden): Vis skjult innhold https://www.manutd.com/en/news/detail/cristiano-ronaldo-first-day-back-at-man-utd-7-september-2021 Får ett vakkert bilde😁 Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Det kan se ut som om Dalot syntes det her var litt stas. Endret 7. september 2021 av blured 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. september 2021 Del Skrevet 7. september 2021 Caption til det bildet må være "Find yourself someone who looks at you the way Dalot looks at Ronaldo" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå