-MK- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 6-0??? Genialt Manchester United Elsker detta laget!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 SEKS FØKKINGS NULL! Herre for en overkjøring i andre omgang! Godt gjort av både Rooney og Andy som ikke greier å sette en i dag... Spesielt Rooney. Ronaldo viser storhet, helt sinnsykt. Han beholder håret i år, hvertfall. Rooney burde hatt hattrick. Simpson burde scoret to. Samt tre mål reddet på strek og to straffespark vi skulle hatt Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ronaldo var ganske så heldig på det siste målet da Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Rooney burde hatt hattrick. Simpson burde scoret to. Samt tre mål reddet på strek og to straffespark vi skulle hatt Dette er en sånn kamp jeg banner over å ikke kunne se. Skulle ønske moderen var litt mer mottakelig for nymotens greier som parabol. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Syke, syke 6 nettiser på en og samme omgang. Burde vært langt flere dog. Forøvrig, noen som lot merke til C+ kommentatoren og hans evigvarene vås og drittslening om Alan Smith mlf? Lavmål av en kommentator og være så lite nøytral og påpasselig i sine utalser. Ikke første gang han finner en spiller han "hater" iløpet av en kamp/sesong heller. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Går det an å kjefte på seg direkte rødt?? Andre gule vel? Det var direkte rødt. Spørs om han spurte fint om han bare kunne få eit rødt så han kunne kome seg vekk frå bana så fort som mogleg. Dette var nok ikkje heilt den returen han hadde ønskja. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ikke klag, jeg ser kampene på Fox Soccer Channel, blir bidig lei av skotten som er ekspertkommentator. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Syntes kommentatoren var morsom jeg. Den ene kommentaren om Smith var priceless, og det stemte nesten. Han hadde vel 10 røde kort i en alder av 22... Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 SEKS FØKKINGS NULL! Herre for en overkjøring i andre omgang! Godt gjort av både Rooney og Andy som ikke greier å sette en i dag... Spesielt Rooney. Ronaldo viser storhet, helt sinnsykt. Han beholder håret i år, hvertfall. Rooney burde hatt hattrick. Simpson burde scoret to. Samt tre mål reddet på strek og to straffespark vi skulle hatt det der blir kopiert og nevnt x antall ganger hos en tilfelig kompis av meg som heier på newcastle... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ok. Han har vel snakket fra levra da. Når Smith gjør det så har han aldersgrense. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Rooney burde hatt hattrick. Simpson burde scoret to. Samt tre mål reddet på strek og to straffespark vi skulle hatt Dette er en sånn kamp jeg banner over å ikke kunne se. Skulle ønske moderen var litt mer mottakelig for nymotens greier som parabol. Hehe, sopcast er en fin ting vett.....same shitt... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 For en fantastisk match som fikk sitt høydepunkt da Ronaldo scorte sitt første hatrick. På slutten fikk jeg følelsen av at vi vinner ligaen igjen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som har en link til highlights fra kampen, med mål, sjanser osv. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ere bare meg eller er det mange her som ikke har sett kampen? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som har en link til highlights fra kampen, med mål, sjanser osv. Er vel litt tidlig? Kommer sikkert på youtube i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Takkar og bukkar... fy faen... det er ikkje ofte en ser sånt i PL. 6mål på en omgang. Einaste som er synd i dag er at ikkje Roon scorar... Får nok høre det på når han eine eg bur med kjem heim frå OT.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Samme målratio på Ronaldo ut sesongen så ender han på 25 mål Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fantastisk kamp av alle ledd idag. Carrick jager bort tvilen min rundt han å viser hva han kan i kamper der han får være ballfordeler. Rooney bommer mye, men er ellers helt strålende. Alle andre spiller til 10! Denne kampen er årets offensivt. Styles gidder jeg ikke klage på en gang, blåser etter vindretningen. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fantastisk kamp av alle ledd idag. Carrick jager bort tvilen min rundt han å viser hva han kan i kamper der han får være ballfordeler. Rooney bommer mye, men er ellers helt strålende. Alle andre spiller til 10! Denne kampen er årets offensivt. Styles gidder jeg ikke klage på en gang, blåser etter vindretningen. hehe....enig... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Samme målratio på Ronaldo ut sesongen så ender han på 25 mål 22 mål på 24 kamper i ligaen, Fa-cup og CL. Hvilken spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå