Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ProphetSe7en skrev (23 timer siden):

Husker fint hans første kamp for United.

Men som jeg har prøvd å få frem så husker jeg også alle gangene han gikk ut i media og ønsket seg vekk, hvordan det pågikk i flere år til han fikk viljen sin og endelig fikk dratt til Real.

Jeg husker også alle gangene han i ettertid har brukt United sin kjærlighet for ham til å få bedre kontrakter opp igjennom årene.

Og jeg husker hvordan han for få dager siden fridde til city og var mer eller mindre klar for dem, men at flere nåværende og tidligere personer i United måtte overtale han til å velge United fremfor city.

Tenker det er helt greit å ha forskjellig syn på hans oppførsel ovenfor United opp igjennom årene.

Nå skal du ikke tro på alt media sier. Eller agenter driver med. 
for alt du vet, så ville cr kun til united, men ingen interesse, så agenten som ikke er en mors svigerdrøm, tok en spansk en til city for å få united til å reagere...

Har du litt kjennskap til folk som er i media så skrives det 95 prosent om dem som ikke er sant i hele tatt..

media skriver det de tror du vil lese. Og går fem på. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Del enkelte såkalte eksperter ønsket seg kane isteden for ronaldo.....hvorfor bruke langt over en milliard på kane. Om man kan kjøpe braut til under milliarden neste år?

med kane inn, så kan man glemme braut neste år. United har ikke råd til 2 så dyre spisser.å ingen av de aksepterer benken. Da de sjeldent spiller med 2 rene spisser foran...

med ronaldo inn, så åpner det muligheten for braut inn neste år. Pga prisen å lengden på kontrakten til ronaldo. Kane hadde vell krevd 4 eller 5 års kontrakt.

så de såkalte eksperter er ikke særlig smarte i valgene de ønsket og ta om de styrte skuta.

kane er heller ikke noe god spiss. Kontra ronaldo og braut foran mål. Ser man kampene til spurs, så er ikke kane den eksplosive boksspilleren  han var. Jeg vil si han har stangnert.. og tviler man får se han i form i år. Pga misnøye han har til klubben pga det ikke ble noe overgang til city..å tro meg jeg forstår han om avtalen han hadde eksisterte...

Lenke til kommentar
3 hours ago, Elpapi said:

Del enkelte såkalte eksperter ønsket seg kane isteden for ronaldo.....hvorfor bruke langt over en milliard på kane. Om man kan kjøpe braut til under milliarden neste år?

Fordi det er ingen garanti at Haaland velger oss, og jeg mistenker at Ole/klubben ikke er superfan av Raiola. Det at du mener Kane ikke er en god spiss er igjen (som med Maguire), veldig spesielt.

Endret av .berZerk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Juventus har kommet med en pressemelding som bekrefter salget av Ronaldo. Interessant nok, så oppgis summene og avtalen.

Sitat

- Juventus Football Club S.p.A. announces that an agreement with Manchester United FC Ltd for the definitive disposal of the registration rights of the player Dos Santos Aveiro Cristiano Ronaldo has been reached for a consideration of € 15.0 million payable in five financial years, which might be increased, up to a maximum of € 8.0 milion, upon achievement of specific performance objectives over the duration of the employment contract with the player. This operation generates a negative economic impact of approximately € 14.0 million on the 2020/2021 financial year due to the partial write-down of the net book value of the player’s registration rights.

https://www.juventus.com/images/image/upload/dev/akcmbvpyjsqtgs7qf5ef.pdf

15 millioner euro fordelt over fem år, pluss eventuelt 8 millioner euro hvis diverse klausuler innfris.

Så maks 23 millioner euro, eller 19 millioner pund altså. Dæven.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
.berZerk skrev (6 timer siden):

Fordi det er ingen garanti at Haaland velger oss, og jeg mistenker at Ole/klubben ikke er superfan av Raiola. Det at du mener Kane ikke er en god spiss er igjen (som med Maguire), veldig spesielt.

Han er ikke så god som før. Hvordan var han i em? Så alle kampene å han er ikke en per dags dato god spiss. 

En super spiss er det man trenger. En som putter over 25-30 mål hver sesong. 
braut og ogs er linken å håpe den er sterkere enn agent og braut sin. 

Lenke til kommentar
Sitat

Cristiano Ronaldo said:

“Manchester United is a club that has always had a special place in my heart, and I have been overwhelmed by all the messages I have received since the announcement on Friday. I cannot wait to play at Old Trafford in front of a full stadium and see all the fans again. I'm looking forward to joining up with the team after the international games, and I hope we have a very successful season ahead.”

https://www.manutd.com/en/news/detail/cristiano-ronaldo-completes-transfer-to-man-utd-from-juventus

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
13 hours ago, .berZerk said:

Er vel ganske åpenbart at Ole ikkje liker Raiola, bare se på ene intervjue etter kamp når Raiola hadde slengt med leppa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...