Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 6-0 Te4vez scorer!!!Fytti Helvete, unnskyld språk, men dette er et gledes utbrudd Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jaja, hva kan vi egentlig si? Hadde rooney hatt mer flaks i dag hadde det blitt tosifra . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Alan Smith rødt kort, dette blir jo bare bedre og bedre, kom igjen 7-0 gutta Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Synes det er stort av united-fansen jeg..klapper Smith av banen, ikke ironisk men skikkelig klapping. Stort! Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 MHM! tevez målet klarer jeg ikke bestemme meg over....men styles har ihvertfall ikke hjulpet oss gjennom kampen! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Stakkars Newcastle, dette ble rett og slett trist å se på. Ronaldo viser forøvrig igjen at han er verdens desidert beste spiller. Carrick befestet igjen posisjonen sin som Man Utd. fremste sentrale midtbanespiller (i allefall så lenge Scholes er ute). Lurer litt på hva Alan Smith sa til dommeren da han ble utvist på overtid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nå må jeg etter kampen inn på Newcastle tråden ^^, Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fy faen, GLORY GLORY MAN UNITED!!!!! Sinnsykt! Ferdinand er jo rene goalgetteren, Tevez putter som faen, Rooney skaper sjanser og spiller STORT, Ronaldo er jo bare et kapittel for seg selv! Herlig! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jaja, hva kan vi egentlig si? Hadde rooney hatt mer flaks i dag hadde det blitt tosifra . Vi vinner 6-0, men allikevel ljuger resultatet. Vi burde vunnet 10-0, minst. TOP OF THE LEAGUE, og nå skal vi faenmeg bli der og! Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Synes det er stort av united-fansen jeg..klapper Smith av banen, ikke ironisk men skikkelig klapping. Stort! mhm...han er en united gutt....(ikke bokstavlig talt).. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Går det an å kjefte på seg direkte rødt?? Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Går det an å kjefte på seg direkte rødt?? selvsagt, sier du "fuck off" gjentatte ganger..... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det går ann, spørs bare hvor mange stygge ord han får imot seg.... Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 uansett, denne seiern trengte vi skikkelig! endelig en kampe igjen med masse mål! virkelig masse mål... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Årets toppscorer i PL: Cristiano Ronaldo 38 mål Det hadde vært så konge det Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Genial kamp og gledelig å se at Ronaldo putter som vanlig. Hva skjedde med Rooney? VM i mange sjanser. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Går det an å kjefte på seg direkte rødt?? Andre gule vel? Men ja, synest å huske at spillere har fått direkte rødt. Var det ikke en Everton spiller mot en linjemann en gang? Dommeren i dag fortjener kjeft også. Elendig dømming gjennom hele kampen Endret 12. januar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Og nå har jaggu meg ronaldo skåra 16....på 17 kamer...det er jaggu ikke dårlig for en kantspiller og 20 mål i år, kommer det minst til å bli, for ikke å si 25... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) SEKS FØKKINGS NULL! Herre for en overkjøring i andre omgang! Godt gjort av både Rooney og Andy som ikke greier å sette en i dag... Spesielt Rooney. Ronaldo viser storhet, helt sinnsykt. Han beholder håret i år, hvertfall. Endret 12. januar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå