Elpapi Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Pogba kunne vært solgt i fjor å i år.. Sjansen at PSG henter han er lik null. Juve er vell eneste som vil ha ham. Men trenger de han nå. Donny kan være vanskelig å få solgt pga en elendig sesong. Måtte blitt solgt tilbake til Ajax for dem vet hva han kan. Fred er så dårlig at han drar tilbake til en klubb i sør amerika.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Enig i at det hadde vært bedre å selge Pogba, enn å la kontrakten gå ut for andre gang. Men sterkt uenig i at Donny og Fred bør selges. Har troa på at van de Beek skal få en god sesong, og Fred var jo fast på laget i fjor. Da må vi eventuelt få inn en bedre spiller i hans rolle Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Ser det fortsatt som ganske så sannsynlig at Pogba skriver under ny kontrakt. Lenke til kommentar
Elpapi Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Jakobk skrev (11 minutter siden): Enig i at det hadde vært bedre å selge Pogba, enn å la kontrakten gå ut for andre gang. Men sterkt uenig i at Donny og Fred bør selges. Har troa på at van de Beek skal få en god sesong, og Fred var jo fast på laget i fjor. Da må vi eventuelt få inn en bedre spiller i hans rolle Fred spiller for man har ikke bedre spillere. Samme med Matic ingen av disse hadde vært i nærheten av en startellevere i noen av de andre 15 beste klubbene i Europa. Å det er ikke United materiell. Om man skal være best. Og det er jo hva united strekker seg mot. Lenke til kommentar
Elpapi Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Mitt syn på United sin tropp. Keepere De Gea kan selges Henderson Første keeper eller reserve om man får inn en bedre en. (Grant og Heaton er stallfyll) Forsvar Lindeløf, Burde aldri vært kjøpt, elendig forsvarspiller. Ja han kan ha gode kamper, men 9/10 kamper gjør han enkle og ekstremt grove feil. Selg unna Maguire, aldri verdt summen som ble betalt. En av PL tregeste forsvarsspillere og sjukt dårlig på hode. Ville aldri hatt han i klubben, selg unna, Shaw periode fantatisk, så håpe han holder seg skadefri og fortsetter kurven oppover Bissaka er helt rå på å takle. Men setter seg av og til i merkelige situasjoner. Men kurven stiger. Bailly kunne vært en god stopper. Men sinnsyk i huet sitt, når han spiller så tror man nesten han skal få rødt kort i hver takling. Selg unna, Varane. Klippe av forsvarsspiller i Real, men i United, tiden vil vise. Telles, dessverre aldri kommet i gang pga Shaw sin form. Men heller aldri overbevist de gangene sjansen har bydd seg, for dyr stallfyll. Selg unna, Jones grei å ha i klubben pga en som har vært der lenge men ingen ny kontrakt ville jeg gitt ham. Dalot burde selges, Williams har jeg litt trua på. Kanskje ett utlån i riktig klubb ville gjort ham bra, Tuanzebe trenger spilletid og mere selvtillit, man ser det er noe der. Mengi, lånes ut å se hva som skjer pga lav alder. Midtbane Pogba. Selg unna få penger å glem pogba. Verdensklasse når han gidder, men begynner bli mer og mer sjeldent. Pga han vil ikke være i United. Mata. Kjempekar som de yngre kan lære holdninger av. La gå ut kontrakt å gi han jobb i støtte apparatet. Lindgard. Gi han en sesong om han kan skinne som i west ham, om ikke selg ham unna. Pereira er ikke god nok og kommer aldri til å bli god nok. Selg unna, Fred. Tiårets bomkjøp. Sammen med Maguire. Burde ha forbud mot pasninger bakover og skudd. Selg selg selg Matic. Ferdig som spiller i toppen. Mange feil som Fred. Selg Bruno. Fantastisk. Nydelig å se spille fotball. Må ikke slites ut som han har blitt. Amad. Må få mere sjanser eller utlån. Ekstremt spennende spiller. James. Ingen som trener han på pasninger og skudd.farta er vill. Kan bli veldig god med riktig trening. Mctominay. Arbeidsjern med riktig innstilling. Kan han ta flere steg opp. (Pellistri Garner og Hannibal utlån) Angrep Cavani. Glede å ha ett år til Martial. Holdning må endres, kan være magisk, men dessverre vært for lite av i siste. Rashford. Unik, men brukes ihjel pga mangel på alternativ. Sancho løsningen på Rashford sin form fremover. Sancho. Håper han fortsetter og utvikler seg bedre i United. Greenwood. Talent som f. Håper han blir voksen og stabil. Verdens beste skuddfot blant de unge. Elanga. Spennende spiller, håpe på mere spilletid i cup. Chong og Shoretire. Utlån... Hilsen United supporter siden 1987 Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Det du skriver om Maguire gjør meg veldig forvirret. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Maguire «sjukt dårlig på hodet» forvirrer meg og. Stopperen som vant flest hodedueller i ligaen forrige sesong, og i EM i sommer. «Aldri verdt summen» og «bomkjøp» forvirrer like mye. Han har gått omtrent rett inn som en leder og kaptein. En av ligaens desidert beste stoppere. Kommer bare til å bli bedre med Varane som partner. 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Blir spennende å se om klubben annonserer Varane innen kontrakten hans utløper Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. august 2021 Del Skrevet 12. august 2021 Elpapi skrev (12 timer siden): Lindeløf, Burde aldri vært kjøpt, elendig forsvarspiller. Ja han kan ha gode kamper, men 9/10 kamper gjør han enkle og ekstremt grove feil. Selg unna Synes du er noe streng i analysen av den svenske landslagskapteinen. mangler litt fart og fysikk, men en elendig forsvarsspiller er han ikke. Gjør helt klart feil fra tid til annen, men neppe i 90% av kampene. Hilsen United-supporter siden 2014 3 Lenke til kommentar
Elpapi Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 .berZerk skrev (23 timer siden): Det du skriver om Maguire gjør meg veldig forvirret. Han er verdt 800 mill? Han er treg, scorer lite. Ser klønete ut blir fraløpt. Mange dårlige tilbakepassninger. Ser du i hele tatt kampene? spiller som er verdt rumdt 3-400 mill i dagens marked. Ikke 800 derfor bomkjøp. Varane er verdt 1.6 milliarder om maguire er verdt 800.. Van dijk kom til liverpool for 750 mill... maguire er ingen van dijk.. Lenke til kommentar
Elpapi Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Jakobk skrev (11 timer siden): Synes du er noe streng i analysen av den svenske landslagskapteinen. mangler litt fart og fysikk, men en elendig forsvarsspiller er han ikke. Gjør helt klart feil fra tid til annen, men neppe i 90% av kampene. Hilsen United-supporter siden 2014 Nå husker du ikke Ferdinand og Vidic sikkert. Men lista ligger der.. Lindeløf er ikke dem opp til anklene engang. United var ett av de beste lagene i verden.med verdens beste midtstopper par. Å det strekker man seg etter i dag. Hadde lindeløf kommet inn i startelleveren til city, liverpool,chelsea, leicester, arsenal, real, barca, psg,roma,juve, inter, milan, napoli, mm.. Nei. Null sjans. Da er han ikke god nok for en klubb som skal ha som mål å være best i europa... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Nå er det ikke Maguire sin feil at prisen hans var høy. Han har gjort mye rare ting underveis, men det skjer sjeldnere og sjeldnere. Vi har blitt et bedre lag med ham, det underbygges av statistikken. Lenke til kommentar
Elpapi Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Mr. President™ skrev (44 minutter siden): Nå er det ikke Maguire sin feil at prisen hans var høy. Han har gjort mye rare ting underveis, men det skjer sjeldnere og sjeldnere. Vi har blitt et bedre lag med ham, det underbygges av statistikken. Mr. President™ skrev (45 minutter siden): Nå er det ikke Maguire sin feil at prisen hans var høy. Han har gjort mye rare ting underveis, men det skjer sjeldnere og sjeldnere. Vi har blitt et bedre lag med ham, det underbygges av statistikken. Ingen som sier det er hans feil. Klubben betalte alt for mye for en middelmådig stopper. ja laget ble bedre, men mange kunne kommet inn å gjort den forsvarsrekka bedre. Lyste ikke kvalitet av den før han kom. Tror man kan være enig i man kunne fått en del bedre for den summen... Lenke til kommentar
Elpapi Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Man stusser over prisene på enkelte spillere. Se på ødegaard... han er ikke verdt prisen sin. Å hvorfor arsenal ønsker han er ett under... Mange andre jeg ville valgt før ødegaard. Prisen og lønna til Lukaku er hinsides... Om ting skal være logisk. Så burde jo Braut Haaland bli kjøpt for 2 milliarder og gitt en lønn på rundt 10 mill i uka... Han er yngre enn feks Lukaku/Kane. Scorer oftere. Investeringen på en Braut Haaland kan forsvares med at han kan bidra i 15 år i samme klubb. Logikken virker og skli forbi de folka som bruker penger på spillere.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Mine tanker i rødt Elpapi skrev (På 2021-8-12 den 10.29): Keepere De Gea kan selges. Urealisitsk at han selges i dagens marked. Hvem vil betale lønnen hans? Han er topp 5-6 keeper i PL, og vil være hos oss denne sesongen også. Henderson Første keeper eller reserve om man får inn en bedre en. (Grant og Heaton er stallfyll). Tipper DDG er 1. lags keeper igjen. Henderson får cup. Tappefrekvensen til Hendo er like stor som DDGs. Forsvar Lindeløf, Burde aldri vært kjøpt, elendig forsvarspiller. Ja han kan ha gode kamper, men 9/10 kamper gjør han enkle og ekstremt grove feil. Selg unna. En klart bedre spillende forsvarsspiller enn Smalling, som han i praksis erstattet. Blir neppe fast på laget i år, men vil helt klart spille sin andel minutt. Passer kanskje bedre inn i spansk liga i forhold til spillestil, men langt i fra elendig i PL. Maguire, aldri verdt summen som ble betalt. En av PL tregeste forsvarsspillere og sjukt dårlig på hode. Ville aldri hatt han i klubben, selg unna, Prisen får vi ikke gjort så mye med, men i forhold til bidrag, så vil jeg nesten påstå han har vært verdt £80M for oss. Den beste hodespilleren i PL (!), og mye raskere enn han får kritikk for. Bruker litt tid på å komme opp i toppfart, men toppfarten er bra, som gjør at vi kan stå høyere med laget. Shaw periode fantatisk, så håpe han holder seg skadefri og fortsetter kurven oppover. Beste venstreback i PL og i EM. Med ny dødball-trener får vi håpe at assistene til Maguire også renner inn. Bissaka er helt rå på å takle. Men setter seg av og til i merkelige situasjoner. Men kurven stiger. Takler mye fordi han gjerne er i feil posisjon i utgangspunktet? Urovekkende ofte feilplassert når det kommer innlegg eller vendig av spill. Har inntil i fjor, vært direkte svak framover på banen. Veldig merkelig med tanke på at han i utgangspunktet var ving til han var 19. Bailly kunne vært en god stopper. Men sinnsyk i huet sitt, når han spiller så tror man nesten han skal få rødt kort i hver takling. Selg unna. Fått karrieren i United ødelagt av skader. Ingenting gale med hodet, men stort sett kamprusten før han går rett inn i ny skadeperiode. Varane. Klippe av forsvarsspiller i Real, men i United, tiden vil vise. Verdens beste stopperduo sammen med Maguire? Telles, dessverre aldri kommet i gang pga Shaw sin form. Men heller aldri overbevist de gangene sjansen har bydd seg, for dyr stallfyll. Selg unna. Inntoget av Telles gjorde Shaw på magisk vis til verdens beste venstreback. Vi må uansett ha dekning på venstreback - ingen grunn til å selge Telles. Jones grei å ha i klubben pga en som har vært der lenge men ingen ny kontrakt ville jeg gitt ham. What?! Kast ham ut gratis. Han er så langt unna startplass at det er bedre å bruke unggutter fra resevelaget. I verste fall kan en flytte McT ned i kortere perioder. Dalot burde selges. Greit utlån til AC. Vi trenger dekning på høyreback. Vi henter neppe Trippier, så Dalot bør bli. Williams har jeg litt trua på. Kanskje ett utlån i riktig klubb ville gjort ham bra. Må ha spilletid for å utvikle seg. Fjoråret var et blindspor i karieren. Tuanzebe trenger spilletid og mere selvtillit, man ser det er noe der. Allerede i AV. Mengi, lånes ut å se hva som skjer pga lav alder. Ikke reell 1. lagsspiller enda. Midtbane Pogba. Selg unna få penger å glem pogba. Verdensklasse når han gidder, men begynner bli mer og mer sjeldent. Pga han vil ikke være i United. Blir ikke solgt. Verdensklasse når han har dagen, som er langt oftere enn han får kredit for. Mata. Kjempekar som de yngre kan lære holdninger av. La gå ut kontrakt å gi han jobb i støtte apparatet. Lindgard. Gi han en sesong om han kan skinne som i west ham, om ikke selg ham unna. Her ville jeg cashet inn mens aksjen var høy. Jeg klarer ikke se at Lingard vil løfte laget vårt på noen måte. Han vil helt sikkert bidra, men ikke er han blant våre 5-6 beste offensive spillere, og ikke er han ung. Pereira er ikke god nok og kommer aldri til å bli god nok. Selg unna, Her er jeg helt enig. Fred. Tiårets bomkjøp. Sammen med Maguire. Burde ha forbud mot pasninger bakover og skudd. Selg selg selg. Helt uenig i alt unntatt skudd. Matic. Ferdig som spiller i toppen. Mange feil som Fred. Selg Var ganske dårlig store deler av fjoråret, men han antakelig vært vår beste midtbanespiller i sesongoppkjøringen nå. Åpenbart ikke ferdig som toppspiller, men jeg håper vi ser mer av han i form i år enn vi gjorde i fjor. Bruno. Fantastisk. Nydelig å se spille fotball. Må ikke slites ut som han har blitt. Farget av målpoeng? Var egentlig ganske dårlig mot slutten av sesongen i fjor. Klarte likevel å få en assist elleret mål ut av lite. Starter 10/10 for min del, men overraskende svak avslutning av fjorårssesongen. Amad. Må få mere sjanser eller utlån. Ekstremt spennende spiller. Sett for lite av ham til å mene så mye. James. Ingen som trener han på pasninger og skudd.farta er vill. Kan bli veldig god med riktig trening. One trick pony. Jeg ville nesten før hatt Bebe på benken. Om noen hadde bladd opp £20M for ham, ville jeg betalt både helikoptertransport og legesjekk om jeg var United. Mctominay. Arbeidsjern med riktig innstilling. Kan han ta flere steg opp. Vet ikke om han kommer til å ta så mange flere steg opp. Jeg anser McT som en meget habil United-spiller. Ser gjerne flere løp inn i boks. Bra skudd og forholdsvis god teknikk, som sjeldent blir brukt. (Pellistri Garner og Hannibal utlån) Angrep Cavani. Glede å ha ett år til. Levert som man håpte på. Martial. Holdning må endres, kan være magisk, men dessverre vært for lite av i siste. Håper han kommer i form. Treningskampen sist tror jeg er det svakeste jeg har sett av mannen. Viljen var der, men alt annet var borte. Minnet kanskje om Daniel James. Bør antakelig ikke selges i dette overgangsvinduet - vi trenger dybde i troppen. Rashford. Unik, men brukes ihjel pga mangel på alternativ. Sancho løsningen på Rashford sin form fremover. Ute etter operasjon fram til oktober. Forhåpentligvis tilbake i godt slag fra midten av oktober. 1 Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 5 hours ago, Elpapi said: Han er verdt 800 mill? Han er treg, scorer lite. Ser klønete ut blir fraløpt. Mange dårlige tilbakepassninger. Ser du i hele tatt kampene? spiller som er verdt rumdt 3-400 mill i dagens marked. Ikke 800 derfor bomkjøp. Varane er verdt 1.6 milliarder om maguire er verdt 800.. Van dijk kom til liverpool for 750 mill... maguire er ingen van dijk.. Jeg kan bekrefte til deg at jeg ser kampene. Engelsk tax + Woodward negotiations gir en slik pris. Vil uansett si at han begynner å bli verdt det. Med dine beskrivelser passer han bedre i Sheffield united, så jeg velger å se vekk fra hva du skriver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Starter Martial i morgen? Hvor sannsynlig? Rash og Cavani er vell ute. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Er Cavani i det hele tatt tilbake fra ferie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Ikke meg bekjent. Derfor ute. Martial "må" vell starte eller? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Håper nesten ikke det slik han spilte i oppkjøringen mot Everton, samtidig er det vanskelig å se at de lager noe uten ham. En mulighet er dette: Ddg AWB - Lindelöf - Mag - Shaw Fred - Matic Sancho - Bruno - Pogba Greenwood Kanskje vi kjører McT og Matic sentralt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå