Jakobk Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 Har vel ropt etter det lenge alle sammen, er vel blant de dårligste på det i ligaen. Håper vi tar steg på området i den kommende sesongen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 Pogba med fin melding til de tre som bommet på straffe for England. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. juli 2021 Del Skrevet 12. juli 2021 (endret) Rashford har gjort mer for landet sitt og samfunnet i løpet av det siste året enn noen av de feigingene kommer til å gjøre i sine liv til sammen. Endret 13. juli 2021 av Mr. President™ 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 (endret) Nå er jo fotball en "lower class" sport i England, og der er dessverre rasisme og vold ganske utbredt fortsatt. Idioter finner en over alt, men synes at England har nye tullinger tilknyttet fotball. Det er jo andre sporter i England som trekker mye tilskuere også, men hvor en ikke appellerer til "lower class". Finner jo ikke antydning til denne type oppførsel der. (Rasisme, vold, storming av stadion osv) Endret 13. juli 2021 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Har united tenkt å utfordre gullet kommende sesong eller? Hoff =/ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Varane er i mine øyne ganske oppskrytt. Det jeg har sett av Real siste året så har ikke har vært så fantastisk som alle skal ha det til. Men for all del. Tar gjerne Varane fremfor Jones, Rojo eller Bailly 😅 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Er vel ikke så mange som mener at han har vært fantastisk denne sesongen, men man håper vel at han skal finne toppformen igjen. Når det er sagt, så tipper jeg at klubben tenker at Varane passer bedre med Maguire enn Lindelöf gjør. Varane er både rask og sterk, noe som Maguire nok vil nyte godt av, selv om Varane nok kommer til å gjøre personlige feil også i United. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Det må være lov å sette spørsmålstegn ved hvorfor denne operasjonen ikke ble gjort umiddelbart etter sesongslutt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Helt klart EM. Kan vel angre på det nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Ganske åpenbar svar. Lenke til kommentar
setarcoppiH Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 (endret) Snip Endret 13. juli 2021 av setarcoppiH Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. juli 2021 Del Skrevet 13. juli 2021 Ah det var pga EM ja! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 Drakten for neste sesong. Enig med @ProphetSe7en i at det hadde vært finere uten pilene. Men fortsatt en pen drakt synes jeg. Bilder i spoiler. Spoiler 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 Synes de ble veldig kule jeg, får vintage vibes av de! Veldig clean look! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå