Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) 30 Ronaldo setter fart inn i feltet og stoppes av Taylor som ikke er i nærheten av ballen. Like etter løpes Giggs ned Smith i feltet. Styles vinker spillet videre til elleville protester fra United benken ved begge situasjonene. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- wtf, ikke kort eller frispark/straffe på noe Endret 12. januar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Styles, som jeg har sagt før, er vel ikke helt kompetent når det kommer til å dømme straffe. I motsetning til kommentatoren så mener jeg situasjonen med Ronaldo var klarere enn den med Giggs. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ronaldo oppsøkte kanksje situasjonen for mye, men den til Giggs var soleklar. Jeg synest begge var straffe hmmm ok Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Helt latterlig dårligere dommere. Rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 PLS MINST EFFEKTIVE LAG FOR FAEN. Har sagt det så mange ganger denne sesongen og gang på gang skjer det. Herregud. Newcastle har vel aldri blitt så pult før men allikevel er det 0-0. Gå på Solskjær-kurs Rooney, fy faen. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Styles skulle vært tatt fra dommerlisensen. Han dømmer som en dritt hver kamp uansett. Liker ikke Manu veldig godt akkurat, men dette er jo soleklar straffe. Og ingen lag fortjener å bli snytt for slike åpenbare straffespark. Kjenner jeg blir mer og mer irritert på Styles, og det når han dømte mot Manu, faktisk. Aldri skjedd før. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Typisk idiot-Rooney, drar på seg så masse unødvendige kort. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Drittdommer. Vi er snytt for straffe og Owen var ikke offside. Ellers er spillet greit Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hvor ser dere kampene hen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hvor ser dere kampene hen? Canal+ vel. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Canal+ seff . Beste tv-aboet som er tilgjengelig! United MÅ ta dette inn, noe annet aksepterer jeg ikke! Putt i andre nå, knus liksom-united! (For vinner united nå, mangler jeg bare Bolton hjemme i morgen på en seksling på oddsen!) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Styles kan brenne i helvete forresten, hvor mange straffespark har vi blitt snytt for nå? Skal da ikke gå ann å ikke vinne mot en midtbane bestående av Butt/Smith. Endret 12. januar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Rooney har i alle fall vært skikkelig dårlig, faen mann! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Vinner vi ikke denne, så griner jeg. Håper på ett tidlig mål, slik at det løsner! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sett på sjansene nå..herlighet, 10 skudd på mål eller noe? Dette MÅ vi bare ta . Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Åh så nære. Skjer med End-to-end kamera? Får en følelse av Fifa08 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå