Ed Hunter Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nåja, vinduet er no fortsatt åpent.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 - United jakter på Ajax-stjerne Ja, det er Huntelaar det er snakk om Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg ser gjerne Huntelaar i United Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hadde vært fett med han, men hadde vært kult med Benzema også Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hadde vært fett med han, men hadde vært kult med Benzema også Hunter hadde vært best og fetest.. Benzema er virkelig god, og talentfull. Men har kun denne sesongen bevist hvilken spiller han egentlig er. Har lenge vært antydet å hatt et stort potensiale, uten å få det virkelig ut over en lengre periode.... Men Huntelaar har hatt det siden han dro fra PSV! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Om Manucho får arbeidstillatelse så kommer han i februar. Ellers tror jeg Huntelaar kan tilføre klubben noe, om Saha ikke finner formen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Neville strained his hamstring during his comeback for the Reserves in mid-week Endret 12. januar 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er jo dessverre sånn som skjer når man har vært lenge ute og plutselig gir 100% i kamp, synd hadde vært gøy å se om han hadde kommet innpå de siste 15 eller noe sånn mot newcastle. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Neville strained his hamstring during his comeback for the Reserves in mid-week Lite tilbakeslag det der ja... :/ Kamp mot Toon idag, de skal gruses. De har byttet ut trener og, skjer jo alltid det før et lag skal møte United virker det som. Håper på denne lagoppstillingen: VDS Pique - Rio - Vida - Evra Ron - Hazza - Andy - Giggsy Roon - Tevez BTW: Saha skadd igjen. Noe nytt? Endret 12. januar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hargreaves er vel også ute. Er Tevez heilt frisk? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Neville strained his hamstring during his comeback for the Reserves in mid-week BTW: Saha skadd igjen. Noe nytt? The Sun melder 3 uker hvertfall. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 <De har byttet ut trener og, skjer jo alltid det før et lag skal møte United virker det som. Lag får ofte et hopp i prestasjonene etter managerbytte Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 <De har byttet ut trener og, skjer jo alltid det før et lag skal møte United virker det som. Lag får ofte et hopp i prestasjonene etter managerbytte Nå er jo Toon uten manager då, er bare trener som leder laget midlertidig. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Huntelaar hadde vært digg! Notorisk målscorer Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 <De har byttet ut trener og, skjer jo alltid det før et lag skal møte United virker det som. Lag får ofte et hopp i prestasjonene etter managerbytte Nå er jo Toon uten manager då, er bare trener som leder laget midlertidig. Sant, men jeg tror denne kampen er skikkelig skummel Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 <De har byttet ut trener og, skjer jo alltid det før et lag skal møte United virker det som. Lag får ofte et hopp i prestasjonene etter managerbytte Nå er jo Toon uten manager då, er bare trener som leder laget midlertidig. Sant, men jeg tror denne kampen er skikkelig skummel Det blir sagt foran hver Newcastle-kamp på OT. Newcastle pleier som regel å være blant de lagene som blir rundspilt mest av United... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Blir digg å se kampen i kveld ja. Håper på rundtspilling og minst 2-målsseier. Mitt tips er 3-0 v/ Anderson, Rooney og Ronaldo. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Ser ut som Arsenal vinner igjen ja. Jeg må si jeg er litt imponert at vi kjemper om gullet, selv med Scholes ute i 4 mnd. Er det samme som om Gerrard hadde vært skadd for Liverpool, Fabregas for Arsenal eller Lampard for Chelsea. EDIT: Never say never. 1-1 på Emiratene nå, come on Brummies! Endret 12. januar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 GK: VDS RB: O'Shea CB: Ferdinand CB: Vidic LB: Evra RM: Ronaldo CM: Carrick CM: Anderson LM: Giggs CF: Tevez CF: Rooney Subs: PIG, Simpson, Fletcher, Park, Nani Greit lag. Skulle gjerne sett Pique. Hargreaves har vel en liten smell, ergelig at han er sicknote altså. Men ellers greit lag, håper Carrick er skjerpings idag. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg tror og håper også at Lil' Wayne setter en i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå