Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begrens quotinga litt nå.

Benzema er spennende, trodde han var mye eldre. Følger særdeles lite med på fransk fotball. Er Benzema en spiller som vil passe for Uniteds og PL's måte å spille fotball på?

Benzema er et av Frankrikes største talenter, men jeg tror vi lett får han til sommeren, for Silvestre og Saha pluss litt cash i bytte, han vil styrke laget betraktleig....Han hadde virkelig vært konge å ha.

Lenke til kommentar
Hei, imorgen drar jeg for første gang over til manchester for å se Newcastle kampen. men lurer på en ting, får man kjøpt drakter med navn/avtrykk bakpå i Megastore ved Old Trafford? eller selger de bare vanelige?:p... evt kan noen her som har vært der fortelle meg hvor i manchester dt er butikker der man kan trykke navn bakå drakt?

Sjekk JJB Sports, meiner eg var der sist..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Haha, ikke slik da. Mente generelle fotballsko. Hadde håpa en stor butikk som megastore hadde utvalg når det kom til sko og, selvom det er en United-butikk. Men den gang ei.

ja hadde vært fint med EN butikk som hadde alt og ikke at du må springe over til fem butikker for å skaffe deg drakt,sko osv

Har aldri vært der selv så jeg skal egentlig ikke si så mye.

Lenke til kommentar

De har jo alt annet da, som du kan trenge, slik jeg fikk med meg. Dog er det jo forsåvidt greit da, for man drar jo uansett på kjøpesenter osv når man er i Manchester, så sko finner man vel uansett, men skulle gjerne hatt de nyeste toppmodellene på megastore.

Lenke til kommentar
Mener å ha lest at Tevez allerede er kjøpt fri, eller tar jeg feil her?.

Jeg trodde han fortsatt var under kontrakt med MSI, i likhet med Mascherano. Mulig at jeg tar feil da.

han er på toårig låneavtale i følge Wikipedia:

I juli i år begynte forhandlingene mellom Manchester United, West Ham og spillerens agent, Kia Jaroobichan om en overgang fra West Ham. Dette utviklet seg til en av tidenes største overgangssaker, siden Kia Jaroobichan påsto at han hadde de økonomiske rettighetene på Tevez. I tillegg nektet West Ham og gi fra seg spillerens lisens. Det endte til slutt med at Tevez fikk oppfylt sitt ønske om å spille for Manchester United. I august 2007 skrev han under en toårig låneavtale med United.

http://no.wikipedia.org/wiki/Carlos_T%C3%A9vez

Lenke til kommentar
Innser at dette er feil sted å spørre, men noen som kan si meg hvordan dere forandrer linkene fra å inneholde hele URL'en til bare ett enkelt ord?

-MK-

Når du skriver innlegg så ta en titt på ikonet rett til høyre for smilefjesene så ser du et plusstegn (+), trykk på den så legger du inn linken trykker ok å legger så inn ordet settningn du skal bruke.

Eller så kan du skrive ordet, markere det du skal legge under linken også trykke på ikonet og legge inn linken, virker den veien også :)

United finsiktet Ciljan.

Er ikke tvil i mine øyen at av alle klubbene fra england som titter på han så passer United best :D

Lenke til kommentar

Tevez er nok på lån, ble litt for mye klabb og babb med den overgangen. Men 2 årig lån med opsjon på kjøp. Ihvertfall har United tidligere opplyst om dette.

Og tilbake til kjøp av nye spillere. Det eneste vi trenger er en ny høyreback og spiss, jeg synes vi skal kjøpe The Hunter fri fra ajax....jeg har tidligere hatt liten tro på at han vill lykkes i italiensk liga, juve har blitt nevnt X-antall ganger før. men den overgangen skjer neppe, ihvertfall med tanke på prislappen (Sier ikke at juve er fattige, men at de heller bruker dette på sissoko, vaart og muligens en teknisk argentiner)......derimot i engelsk liga ville Huntelaar vært topp.....bør kjøpes!

høyreback-problemet til united virker som kommer til å bli en endeløs krangel, oss suportere imellom, men ingen, synes ihvertfall jeg, er gode nok for united utennom mich og daniel alves.....sistnevnte blir vell den vanskeligste av de to...tror også mich blir i hardeste laget å få.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...