-MK- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ganske sikker på at han er på ett toårs lån. Han ble løslatt fra kontrakten sin med MSI. Er ikke helt sikker på åssen den saken der var egentlig men tror han er på lån!' -MK- Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Mener å ha lest at Tevez allerede er kjøpt fri, eller tar jeg feil her?. Jeg trodde han fortsatt var under kontrakt med MSI, i likhet med Mascherano. Mulig at jeg tar feil da. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, imorgen drar jeg for første gang over til manchester for å se Newcastle kampen. men lurer på en ting, får man kjøpt drakter med navn/avtrykk bakpå i Megastore ved Old Trafford? eller selger de bare vanelige?... evt kan noen her som har vært der fortelle meg hvor i manchester dt er butikker der man kan trykke navn bakå drakt? Jeg også! Du finner nok drakter med trykk på Megastore ved Old Trafford, de har det meste på den butikken. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/...manent_overgang Litt usikker på hvor dette har endt. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, imorgen drar jeg for første gang over til manchester for å se Newcastle kampen. men lurer på en ting, får man kjøpt drakter med navn/avtrykk bakpå i Megastore ved Old Trafford? eller selger de bare vanelige?... evt kan noen her som har vært der fortelle meg hvor i manchester dt er butikker der man kan trykke navn bakå drakt? Jeg også! Du finner nok drakter med trykk på Megastore ved Old Trafford, de har det meste på den butikken. Du finner drakter med navn/avtrykk i megastor=D henger på veggen der sammen med drakter utenno på, du får også kjøpt CL draktene dems=D, du får så og si kjøpt alt:P Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Eneste jeg er skuffa over når det gjelder Megastore er fotballskoene. Hadde forventa maaaaaaaaaaaasse sko vi ikke får kjøpt i Bodø, men den gang ei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er bodø kjent for utvalget av Man Utd sko? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Haha, ikke slik da. Mente generelle fotballsko. Hadde håpa en stor butikk som megastore hadde utvalg når det kom til sko og, selvom det er en United-butikk. Men den gang ei. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Benzema hints at Reds ambition Ja takk! Mye bedre enn enn å svi av spenn på Berbatov. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja takk! Mye bedre enn enn å svi av spenn på Berbatov. Enig. Benzema blir neppe billig, men han er ung og svært talentfull. Han er akkurat det vi trenger.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja takk! Mye bedre enn enn å svi av spenn på Berbatov. Enig. Benzema blir neppe billig, men han er ung og svært talentfull. Han er akkurat det vi trenger.. Det er verdt det, denne spilleren blir stor. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Eneste jeg er skuffa over når det gjelder Megastore er fotballskoene. Hadde forventa maaaaaaaaaaaasse sko vi ikke får kjøpt i Bodø, men den gang ei. ja, savna noen fotballsko, men men reten var ganske bra da=D Og medlemmer av manchester united klubben for 10%rabbatt=D Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja takk! Mye bedre enn enn å svi av spenn på Berbatov. Enig. Benzema blir neppe billig, men han er ung og svært talentfull. Han er akkurat det vi trenger.. Det er verdt det, denne spilleren blir stor. Eneste jeg er skuffa over når det gjelder Megastore er fotballskoene. Hadde forventa maaaaaaaaaaaasse sko vi ikke får kjøpt i Bodø, men den gang ei. ja, savna noen fotballsko, men men reten var ganske bra da=D Og medlemmer av manchester united klubben for 10%rabbatt=D Medlemmer av den norske United-klubben? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er bodø kjent for utvalget av Man Utd sko? Bodø er kjent for vind og en fæl dialekt Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Snakk før dæ sjøl Men vinden kan vær plagsom ja. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, imorgen drar jeg for første gang over til manchester for å se Newcastle kampen. men lurer på en ting, får man kjøpt drakter med navn/avtrykk bakpå i Megastore ved Old Trafford? eller selger de bare vanelige?... evt kan noen her som har vært der fortelle meg hvor i manchester dt er butikker der man kan trykke navn bakå drakt? Jeg også! Du finner nok drakter med trykk på Megastore ved Old Trafford, de har det meste på den butikken. I Megastore'n finner dere drakter med og uten trykk, cl/pl drakter. Er litt usikker på CL drakter da eg trur dei selger det kun på kampdagen da det er CL. Dei har trykkemaskin der som du får trykt på drakta men DU FÅR IKKE TRYKK PÅ KAMPDAG. OBS OBS! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, imorgen drar jeg for første gang over til manchester for å se Newcastle kampen. men lurer på en ting, får man kjøpt drakter med navn/avtrykk bakpå i Megastore ved Old Trafford? eller selger de bare vanelige?... evt kan noen her som har vært der fortelle meg hvor i manchester dt er butikker der man kan trykke navn bakå drakt? Jeg også! Du finner nok drakter med trykk på Megastore ved Old Trafford, de har det meste på den butikken. I Megastore'n finner dere drakter med og uten trykk, cl/pl drakter. Er litt usikker på CL drakter da eg trur dei selger det kun på kampdagen da det er CL. Dei har trykkemaskin der som du får trykt på drakta men DU FÅR IKKE TRYKK PÅ KAMPDAG. OBS OBS! Du får kjøpt CL-drakter på vanlige dager, ei venninne av meg var på Derby-kampen og kjøpte bortedrakta med CL-trykk. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja takk! Mye bedre enn enn å svi av spenn på Berbatov. Enig. Benzema blir neppe billig, men han er ung og svært talentfull. Han er akkurat det vi trenger.. Det er verdt det, denne spilleren blir stor. Eneste jeg er skuffa over når det gjelder Megastore er fotballskoene. Hadde forventa maaaaaaaaaaaasse sko vi ikke får kjøpt i Bodø, men den gang ei. ja, savna noen fotballsko, men men reten var ganske bra da=D Og medlemmer av manchester united klubben for 10%rabbatt=D Medlemmer av den norske United-klubben? the official manchester united membership scheme, 10%rabatt=D Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei, imorgen drar jeg for første gang over til manchester for å se Newcastle kampen. men lurer på en ting, får man kjøpt drakter med navn/avtrykk bakpå i Megastore ved Old Trafford? eller selger de bare vanelige?... evt kan noen her som har vært der fortelle meg hvor i manchester dt er butikker der man kan trykke navn bakå drakt? Jeg også! Du finner nok drakter med trykk på Megastore ved Old Trafford, de har det meste på den butikken. I Megastore'n finner dere drakter med og uten trykk, cl/pl drakter. Er litt usikker på CL drakter da eg trur dei selger det kun på kampdagen da det er CL. Dei har trykkemaskin der som du får trykt på drakta men DU FÅR IKKE TRYKK PÅ KAMPDAG. OBS OBS! Gjelder dette hvis du skal trykke eget navn på drakten? du får vel kjøpt ferdige drakter med navn på kampdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå