Jakobk Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Dalot ble også kåret til banens beste. Spennende å fortsette å følge ham denne sesongen! 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Selv om jeg gleder meg over formen vi er inne i nå så vente jeg bare på gamle synder og elendig spill igjen. Jeg klarer ikke å ta det som en selvfølge at vi spiller bra fotball og har 100% innsats. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. oktober 2020 Del Skrevet 31. oktober 2020 Vil vel tro at det mer gikk på dårlig pre-season / ute av form, enn dårlig innsats i de første kampene. Om vi skulle klare å vinne de tre neste, (Arsenal, Istanbul, Everton), så vil jeg begynne å se ganske lyst på denne sesongen. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Pereira med mål for Lazio - https://streamja.com/rLqrp 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Jakobk skrev (På 29.10.2020 den 8.13): De Gea Wan-Bissaka - Lindelöf - Maguire - Shaw McTominay Fred - Pogba Bruno Greenwood - Rashford MBE Starter som forventet. Spent kamptråden: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Fra 5-0 mot RB Leipzig til å bli servert det drittet her. Jeg er så lei.. Og tiden må vel snart være inne for å kvitte oss med han influenceren vi har utpå der. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Svakt. Fryktelig. 7p på 6 kamper og 9 poeng bak. Jeg greier ikke å se hvordan Ole kommer til å overleve dette her, om det fortsetter slik Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Dette ble akkurat som jeg fryktet i forkant. Ole blir hyllet som et geni etter 5-0 sist, men i dag klarte han ikke gjøre noen grep av betydning underveis i kampen. Klarer vi ikke vinne disse kampene hjemme så kan vi se langt etter å henge med i toppen denne sesongen. 1 Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Alltid greit når det er noe positivt å ta fra en dårlig kamp, men her var det faktisk ingenting. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Hva skal en si om nok en tannløs forestilling? Noe er fundamentalt galt i laget. Helt i orden å variere i prestasjonene, men jeg er lei unnskyldninger nå hver gang de har en kamp som dette. Hadde det blitt seier mot Chelsea og Arsenal hadde resultatet i går hvert til å leve med, men vi har vel mer eller mindre hatt en elendig sesong med unntak av 3-4 kamper. Jeg klarer ikke lengre bli veldig entusiastisk over 2-3 seire på rad når jeg vet at det følges opp med søppel de neste kampene. Jeg tør påstå at troppen er bra nok til å levere bedre enn hva vi gjør, og nå er det gått så langt at å skylde på dårlig pre season ikke holder lengre. Dette er Ole sitt ansvar sammen med resten av trener teamet. Spillerne er der, men å ikke kunne motivere de til kamp er en stor svakhet. Jeg er lei Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 (endret) Forventer ikke plankekjøring borte i Tyrkia i CL, en ok/dårlig kamp er som regel greit så lenge man klarer å ta poeng. Dette var en dårlig prestasjon, men det som bekymrer meg er mest måten vi slipper inn mål på for tiden. Man skal ikke slippe inn slike mål, det er absolutt juniorfeil. Vi MÅ luke ut sånne absurde feil nå, sånn at vi drar i land poeng selv med prestasjoner under pari. Vi ligger fint an i CL tross tap i går, men vi MÅ få en seiersrekke i ligaen nå. Første gang på nesten 11 måneder at vi taper to fotballkamper på rad er det også. Ikke bra. Endret 5. november 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Tar vi mot Everton, tror jeg Ole er nærmere sparken enn han noen sinne har vært i United. Landslagspause, og "enkelt" program etter pausen kan gjøre det litt lettere for ny manager. Alt tyder vel på at vi ruller inn Poch om Ole får fyken. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Satser på at dere får inn en seier/uavgjort mot Everton og beholder Ole en god stund til 🤞 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Poch-ryktene svirrer Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Samuel Luckhurst som jobber for Manchester Evening News skriver at Untied har kontaktet Pochetinos representanter. Tror det stemmer. Ikke sikkert det er så dumt heller. Skulle ønske noe kunne skjedd i styret og med eierne. Kilde Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Tror ikke det hjelper. Nå liker jeg Pochettino veldig godt, men har ikke så tro på han i Manchester United. Synes folk er for utålmodige og alltid glemmer det større bildet, ikke bare hva som har skjedd i det siste. OGS har omtrent samme seiersprosent som Klopp i PL siden januarvinduet stengte, og i går var første gang United tapte to kamper på rad siden det. Det har svingt voldsomt de siste kampene med noen svake kamper og resultater, men alt i alt er United på track, men det tar fortsatt tid. Toppnivået er på høyde med de beste i Europa, bunnivået er dog for lavt foreløpig denne sesongen og mye er ganske enkle juniorfeil og organisering som må fikses. Hadde tro på at vi raskere skulle være mer stabile før overgangsvinduet stengte i sommer, men etter det ble stengt er det bare å forvente at det vil fortsette å svinge litt til. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Virker nesten som noe har skjedd i garderoben. Cavani en ny Sanchez kanskje? (Riktignok ikke høyest lønn) Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 5. november 2020 Del Skrevet 5. november 2020 Taper vi mot Everton så tror jeg Ole burde pakke sakene sine, jeg syntes det er ufortjent at han ikke fikk mer støtte i overgangsvinduet, men det forsvarer ikke en så katastrofal sesongåpning. Det hadde vært noe annet om tapene hittil hadde vært ufortjent, men det har de i høyeste grad ikke vært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå