Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Spurs eller Reading i 4 runde i FA-cupen. Liverpool nok en gang griseheldige og trekker Swansea/Havant, kanskje de stiller med sitt beste lag der?

Typisk at vi nok en gang trekker et Premier League-lag, men Spurs/Reading er fullt overkommelig.

Jeg håper vi møter Reading. Liverpool var - som du sier - nok en gang griseheldig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil heller ha Giggs eller Scholes som ambasadør. Føler de er bedre egnet til det, de har jo tross alt vært lojale til klubben.

Det kan jeg faktisk være enig med deg i. ALltid vært i klubben, og har alltid vært 100% lojal mot klubben. Det er jo flere som har vært det enn dem to å da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tror Solskjær hadde vært ideell.

Men Beckham har jo en heiagjeng aka han duden i tokio hotel.

Skal vedde på at mange "liker" tokio hotel pga han.

Hvor mange heier ikke på Barca fordi Ronaldinho spiller der.

Personlig ville jeg heldst hatt neville, Scholes, Giggs eller Solskjær!

Lenke til kommentar
Beckham er mest kjent, ergo mest pr og penger i kassa. Å hvorfor er ikke Bechham lojal, siden han skiftet klubb når han kom på kant med Sir Alex?

Enig. Beckham er ypperlig. Kamera og media ser på han. Han har en enorm opmerksomhet. Scholes vil neppe noe sånt, han vil ha et rolig liv. Sunny er trener og har mange oppgaver alerede. Giggs har også vert bra.

Lenke til kommentar
Beckham er mest kjent, ergo mest pr og penger i kassa. Å hvorfor er ikke Bechham lojal, siden han skiftet klubb når han kom på kant med Sir Alex?

enig....var fergie som hadde problemer med han, ikke omvendt......

beckham er fortsatt og kommer alltid til å være en man utd- gutt....

Lenke til kommentar

Det finnes nok noen billige hotell/motell, så lenge du er tidlig ute å reservere. Ta et google-søk, så finner du nok noe :) Skal selv bo på hotellet Premier Travel Inn når jeg skal avgårde å se møtet med L'pool 22. Mars.

Lenke til kommentar
Tror Solskjær hadde vært ideell.

Solskjær ER ambassadør for klubben, det var jo en av tingene som kom fram når han skrev den siste kontrakten sin for United...

Da ble kampen mot city enda litt artigere, sponsorene til city har også gått med på og droppe reklamen og stille med femtitallstrakter til den aktuelle kampen :)

City blir med.

Lenke til kommentar
Neville endelig klar:

http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/neville_er_klar

kan vi håpe på at neville kommer tilbake i godt slag slik at vi kan få en stabil høyreback som spiller fast...?

VI har hatt en stabil høyreback denne sesongen, og han har spilt fast. Tror det er litt for optimistisk å satse på en 33åring som har vært ute i 3/4 år.

Til sommeren vil jeg ha en høyrebeint Evra og en spiss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...