Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Synes det er verdt å poengtere etter innhoppet hans idag. Fantastisk pasning først til Ronaldo, og fantastisk volley. Folk som sier Rooney ikke er i verdensklasse har ingenting i nærheten av fotball å gjøre.

Sier du det bare pga innhoppet idag? Ser ikke på rooney som topp5 på manu engang.

Ellers så synst jeg Anderson var god idag. BB etter min mening.

second tought, karæv fortjener BB. lekte seg jo.

Det er jo helt på tryne å si at Rooney ikke er innen topp 5 på Manchester United. Egne meninger skal være lov, men det må da være grenser? Virker som du sliter med å se alt det fantastiske Rooney gjør når han spiller. United ble et helt annet lag når Rooney kom på banen i dag.

@Messi91, hva syns du om Paul Scholes? Oppskrytt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herlig å se Rooney komme inn og snu spillet idag.

Men dæven jeg frykter flere skader på han og Tevez nå, Saha er helt ubrukelig slik United spiller nå.

Ja, det er derfor jeg mener vi trenger en god 3. spiss nå. Er litt risky å satse alt på Tevez og Rooney når Saha er så dårlig som han er nå for tiden.

Lenke til kommentar
@Messi91, hva syns du om Paul Scholes? Oppskrytt?

Jeg synest Scholes er fantastisk. Han har helt ekstreme basis ferdigheter som få i verden kan matche. Itillegg har han fantastisk kreativitet, nydelig spilleforståelse og ikke minst en syyyk pasningsfot.

Scholes er en spiller jeg både beundrer og ser opp til. Oppskrytt? Han må vere den minst oppskrytte spilleren i hele pl. Men hvorfor spør du?

Forsjellen på verdensklasse og "normalklasse" er att verdensklasse spillerne gjør mindre feil. Og i tillegg pleier de å ha enkelte ekstreme ferdigheter. eks. ronaldo med dribbling, Fabregas med kreativitet osv. Rooney gjør ofte feil pluss att han ikke har noen ekstreme ferdigheter som skiller ham ut.

Derfor ser jeg ikke på rooney som verdensklasse.

Lenke til kommentar

Rooney ikke verdensklasse? Nå føler jeg meg litt uggen som forsvarer ham, men Rooney er jo rett og slett det som på FM så pent kalles "en eksplosiv spiller", absolutt verdensklasse når han er iform spør du meg!

Typisk at han vokste opp på feil del av Merseyside...

Lenke til kommentar
slik som på Anfield...

Såå lett? :p

Når det gjelder diskusjonen om Rooney er i verdensklasse eller ikke så er jo den selvsagt bare latterlig. Det er ikke noe som trenger å diskuteres en gang. Han HAR ekstreme egenskaper og gjør få feil punktum. I tillegg virker han som en skikkelig kjernekar. Litt mye temperemant til tider, ja, men slik jeg ser det er det et resultat av hans entusiasme og dedikasjon til spillet. Han spiller med hjertet på utsiden av trøya, og det er bare så utrolig lett å se at han elsker det han driver med og at han elsker å spille for united.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Det å diskutere om Rooney er verdenklasse eller ikke, er jo ikke LITT vits å diskutere en gang? Bare se på de to videoene lenger oppe på siden og nyt. Jeg fikk frysninger i hele kroppen og tårer i øyekroken. Fantastisk spiller. I tillegg til å ha slegge av dimensjoner i skuddfoten har han også en silkefot mange spisser bare kan se langt etter. I tillegg har han fysikken som kommer godt med når han bruken den riktig. Det er jo ikke tvil at han er verdensklasse?

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/sport/2008/01/06/523076.html

Carew skryter av Rooney.

- De burde kalle Rooney «Braveheart» eller noe sånt, fordi han spiller med stort hjerte, sier Carew ifølge nyhetsbyrået PA.

Verdt sin vekt i gull

De fleste kjenner «Braveheart» gjennom Mel Gibsons Oscar-belønnede film om den skotske frihetskjemperen William Wallace.

I går var det imidlertid Rooney som hadde regien, og det som imponerer Carew aller mest er den voldsomme energien i 22-åringens spill.

- En spiller som det er verdt sin vekt i gull. Han misset én sjanse, men løpet hans fra midtbanen var fantastisk, og mange spisser ville ikke en gang tenkt tanken på å gjøre noe sånt. Han kom seg i en god posisjon, og da han scoret gjorde han det igjen, sier Carew.

Nordmannen mener England og Capello er heldige som har en spiss som Rooney.

- Engelskmenn bør være stolte av ham, for de har en strålende spiller med en strålende framtid. Han er en type spiller som vil passet inn i ethvert lag i verden. Jeg er sikker på at Fabio Capello ønsker å bygge laget sitt rundt Rooney, fordi han har målt seg mot store lag og spillere før, sier Carew.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...