Snikpellik Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) ^ Hun er Skys reporter og er til stede, hun referer bare det som blir sagt i rettssaken. Synes det virker litt fabrikkert det utsagnet. Spørs vel også om de har noe bevis, siden de hverken har presentert video eller vitneutsagn. Virker merkelig om de ikke har overvåkingsbilder fra politistasjonen en gang. Og så får ikke Maguires advokat, som sier de har video fra utestedet, tid til å visen den i retten? Rart. – Other news: Henderson, Greenwood, Maguire og Rashford er kalt inn til England-troppen. Endret 25. august 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Maguire ble dømt til skyldig i grov vold, motsettelse til arrestasjon og forsøk på bestikkelse: https://news.sky.com/story/harry-maguire-found-guilty-of-aggravated-assault-resisting-arrest-and-attempted-bribery-in-greece-12056524 Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Virker som om Hellas har samme opplegget som Spania: At når det er førstegangsforbrytelse, og dommen du får er under 2 år (elns), så slipper man å sone den. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) Maguire anker (via united.no): «– Etter dagens høring har jeg bedt advokatene mine om umiddelbart infomere retten om at jeg kommer til å anke. Jeg føler meg sterk og sikker på vår uskyld i denne saken. Om noe så er det meg, familien min og vennene mine som er ofrene.» Uttalelse fra Manchester United: «– Manchester United noterer seg avgjørelsen i den greske retten. Harry Maguire sa seg ikke skyldig til alle anklagene mot ham og han insisterer fortsatt på at han er uskyldig. – Det må merkes at påtalemyndigheten bekreftet anklagene og kom med sine beviser først sent dagen før rettssaken, noe som ga forsvaret minimal tid med å fordøye dem og forberede seg. Spørsmålet om utsettelse ble likevel avvist. – Med dette i mente og med alle bevisene som motbeviser anklagene så vil Maguire advokater nå anke avgjørelsen slik at det blir en ordentlig og rettferdig høring på et senere tidspunkt, heter det i en pressemelding.» — Hvis det over stemmer, så er det ikke rart han anker. Det forklarer hvorfor advokaten hans ikke fikk tid til å vise bevis i retten, som overvåkningsvideo og så videre. Det ble heller ikke presentert noe videobevis fra påtalemakten fra inne på politistasjonen, noe som høres rart ut da politistasjoner bør ha kameraer. Jeg tenker at når Maguire er så sikker i sin sak på at han er uskyldig og vil anke selv om han er en fri mann og det er blitt nedgradert til en forseelse, så er det mye i denne saken som ikke er kommet frem i retten. Er han skyldig i alt han er dømt for tror jeg han heller ville blitt ferdig med det og lagt saken bak seg, med all oppmerksomheten og ulempene det medfører. I stedet velger han altså å stå på sitt. Endret 25. august 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 https://www.thefa.com/news/2020/aug/25/harry-maguire-update-250820 Quote Having named his squad for England's upcoming Nations League matches earlier in the day, Gareth Southgate has tonight provided an update to his selection. Southgate said: "In light of this evening’s developments, I can confirm I have withdrawn Harry Maguire from the England squad for the matches against Iceland and Denmark. "As I said earlier today, I reserved the right to review the situation. Having spoken to Manchester United and the player, I have made this decision in the best interests of all parties and with consideration of the impact on our preparations for next week." Maguire er ikke med England i de to kommende kampene mot Island og Danmark. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Helg greit det. Han har spilt nok kamper det siste året. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 (endret) Manchester United har kommet med en offisiell uttalelse rundt spillerkjøp og overganger: Sitat Manchester United has been consistent in its position regarding recruitment since the start of the Covid crisis: The club point out that it remains committed to supporting the manager in strengthening the squad over the long-term. The club also points out that this summer’s transfer window will not be ‘business as usual’ because of the huge economic impact from the pandemic, both in terms of immediate loss of revenue and uncertainty over the long-term impact of the crisis. United’s point of view is that these harsh economic realities means the club must be cautious this summer to ensure that the club preserves its strength through this difficult period. https://utdreport.co.uk/2020/08/26/manchester-united-officially-respond-to-spending-criticism/ Endret 26. august 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Snikpellik skrev (3 timer siden): Manchester United har kommet med en offisiell uttalelse rundt spillerkjøp og overganger: https://utdreport.co.uk/2020/08/26/manchester-united-officially-respond-to-spending-criticism/ Bunnlag som Leeds handler enkeltspillere for 30 millioner pund mens UTD må være "forsiktig" på overgangsmarkedet ? Må jo være en spøk? Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Til 2025 + 1 år optional. Bra nyhet. Men samtidig klassisk at det kommer akkurat samtidig med at det har begynt å murre igjen rundt klubbens aktivitet på transfermarkedet... 1 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Veldig bra nyheter. Bør holde beilerne unna en stund. Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Henderson på 120K £ i uka ? Herregud... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Pogba har da fått korona ?♂️ Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Ja, uff noe dritt, får håpe han er tilbake snart. Men hvorfor i all verder er gutta på ferie? Maguire i Hellas, Wan Bissaka i Dubai, snakk om å være elendige forbilder! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) Dritkjip sommer for oss United-supporterer! Få ræva i gir Woodward! Trenger NOEN positive nyheter... e: Selvfølgelig moro med 5 års kontrakt med Henderson! Endret 27. august 2020 av ReaveЯ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) - Rashford skadet - Kapteinen dømt til betinget fengsel - Wan-Bissaka i isolasjon - Pogba har fått korona - Ingen seniorspillere er signert + Henderson med ny kontrakt + Kvitta oss med Sanchez + Signert en spennende unggutt + Lindelöf tar vesketjuv For en sommer ? Endret 27. august 2020 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Ikke minst gått fra et fjernt håp om EL, til å klatre til 3. plass i PL og sikre CL neste sesong. Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Pliscin skrev (37 minutter siden): Ikke minst gått fra et fjernt håp om EL, til å klatre til 3. plass i PL og sikre CL neste sesong. Kommer til å ryke ut i gruppespillet uansett. UTD har rett og slett ikke bra nok lag til å ta seg langt i en slik turnering. Man har den individuelle brilliansen til f.eks Pogba, Bruno og Martial, men dersom en av disse er ute med skade/sliten (med tanke på det intensive kampprogrammet neste sesong) er man fucked. Så jo hva som skjedde når man måtte bruke f.eks Pereira når Pogba var skadet... Vil være et mirakel om UTD klarer topp fire neste år per dags dato. Sier seg selv at store deler av laget kommer til å være utmattet innen nyttår med tanke på antall kamper og Solskjærs motvillighet til å gjøre bytter (som er forståelig med tanke på hva han har på benken). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Pliscin skrev (1 time siden): Ikke minst gått fra et fjernt håp om EL, til å klatre til 3. plass i PL og sikre CL neste sesong. Absolutt. Bare påpekte den merkverdig hendelsesrike perioden til nå etter sesongen var over i sommer. Mye rart! Håper klubben klarer å dra i land noen deals. En litt mer nøktern tilnærming til overgangsmarkedet har vi etterlyst i mange år, men akkurat denne sommeren føler jeg United er ganske avhengige av å smi mens jernet er varmt etter en veldig positiv sportslig utvikling i 2020. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå