IcedInsanity Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 2!!!!!!!!!!!!!! JEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Rooney er verdensklasse. No shit Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Synes det er verdt å poengtere etter innhoppet hans idag. Fantastisk pasning først til Ronaldo, og fantastisk volley. Folk som sier Rooney ikke er i verdensklasse har ingenting i nærheten av fotball å gjøre. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Folk som sier Rooney ikke er i verdensklasse har ingenting i nærheten av fotball å gjøre. De har ihvertfall ikke peiling, nei. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Man of the match i dag synes jeg burde gå til united-fansen på stadion. De sang villa-supporterne i kne, sang høyt og lenge og hele veien uansett hvordan det gikk. Stemningen var svært god! Bra vi klarte å dra det i land til slutt. Vi hadde klart det før om rooney kom inn til pause feks..men forstår at ferguson ønsker å spare han. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Deilig at vi ror i land dette, glad vi ungår en omkamp. Roony beviser nok en gang hvorfor han hører til forran mål. Ellers syntes jeg vi presterer under par i dag, håper vi får litt mer fart og kreativitet fremmover. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Man of the match i dag synes jeg burde gå til united-fansen på stadion. De sang villa-supporterne i kne, sang høyt og lenge og hele veien uansett hvordan det gikk. Stemningen var svært god! Bra vi klarte å dra det i land til slutt. Vi hadde klart det før om rooney kom inn til pause feks..men forstår at ferguson ønsker å spare han. Sånn sett var det jo perfekt opplegg. Vi vant uten å måtte bruke en småsyk Rooney alt for mye. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Deilig at vi ror i land dette, glad vi ungår en omkamp. Roony beviser nok en gang hvorfor han hører til forran mål. Ellers syntes jeg vi presterer under par i dag, håper vi får litt mer fart og kreativitet fremmover. Med Rooney og/eller Tevez fra start er vel den saken biff. Giggs er ikke akkurat verdens beste spiss og Saha er langt unna godt gammelt slag. Så fort Rooney kom på banen i dag ble United et HELT annet lag. Han er en fantastisk spiller. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 DEILIG. Noen som har link til målene btw? Kampen skal jo selfølgelig gå på en tv kanal 1/3 av norges befolking har :/ Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Her er det første værtfall Mål (0 - 1) Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Herlig seier. Rooney er virkelig gull verdt for laget, og selvfølgelig Ronaldo. Og du verden for et leven United supportene laget. De lager jo mye mer liv enn 70000 på OT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Typisk. Når Ronaldo ikke har dagen kommer Rooney inn og redder showet. Jaja, gratulerer med avansement. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Herlig seier. Rooney er virkelig gull verdt for laget, og selvfølgelig Ronaldo. Og du verden for et leven United supportene laget. De lager jo mye mer liv enn 70000 på OT. Heane sa engang at vi har de beste bortesupporterene og de verste hjemmesupporterene i England Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Synes det er verdt å poengtere etter innhoppet hans idag. Fantastisk pasning først til Ronaldo, og fantastisk volley. Folk som sier Rooney ikke er i verdensklasse har ingenting i nærheten av fotball å gjøre. Sier du det bare pga innhoppet idag? Ser ikke på rooney som topp5 på manu engang. Ellers så synst jeg Anderson var god idag. BB etter min mening. second tought, karæv fortjener BB. lekte seg jo. Endret 5. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sier du det bare pga innhoppet idag? Ser ikke på rooney som topp5 på manu engang. Bare pga innhoppet? Selvfølgelig ikke. Rooney viser hver kamp han spiller omtrent at han virkelig er i toppklasse. Og han motbeviser uvitne fjols som deg selv nesten hver gang han spiller, for den gutten kan virkelig fotball. Noe jeg har vanskelig for å tro at du kan. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Synes det er verdt å poengtere etter innhoppet hans idag. Fantastisk pasning først til Ronaldo, og fantastisk volley. Folk som sier Rooney ikke er i verdensklasse har ingenting i nærheten av fotball å gjøre. Sier du det bare pga innhoppet idag? Ser ikke på rooney som topp5 på manu engang. Ellers så synst jeg Anderson var god idag. BB etter min mening. second tought, karæv fortjener BB. lekte seg jo. Hvem rangerer du foran? Forover på banen er det mye Ronaldo og Rooney på min liste. Mulig Rio kommer foran Rooney ---------------- Gary ville være med mot Villa i dag men fikk ikke. Derimot skal han spille i reservekampen mot Everton på onsdag Endret 5. januar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det andre enn DERE som bryr seg hva dere kommer fram til nå? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Sier du det bare pga innhoppet idag? Ser ikke på rooney som topp5 på manu engang. Bare pga innhoppet? Selvfølgelig ikke. Rooney viser hver kamp han spiller omtrent at han virkelig er i toppklasse. Og han motbeviser uvitne fjols som deg selv nesten hver gang han spiller, for den gutten kan virkelig fotball. Noe jeg har vanskelig for å tro at du kan. Rooney jobber hardt og skyter bra, men han mister ofte ballen og slår mye feil passninger. Han er heller ingen super avslutter. Jeg ser nesten hver manu kamp og de er min oppfatning av han. Hvem rangerer du foran? ronaldo, giggs, scholes, rio, evra og anderson. Endret 5. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 <ronaldo, giggs, scholes, rio, evra og anderson. Helt greit for meg. Uenig men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå