Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Saha klarer virkelig ingenting. Og hva er det han prøver på når han går så langt tilbake? Være som Tevez? Hvis det er noe han kan, så er det å være en bakromsspiller, får holde seg der synes jeg.

Hater for øvrig å se Giggs som hengende spiss.

Lenke til kommentar
Trodde Nani gjorde det bra mot Birmingham. Var ihvertfall det jeg fikk inntrykk av etter å ha sett kampen.

Ronaldo var helt håpløs(mot Birmingham) , hvis vi ser bort i fra at han kom med pasningen som endte med mål. Han må slutte med de ubrukelige rett fram overstegs fintene hans, har jo feila i alle de siste kampene. Håper han gjør det bedre i dag :]

Ronaldo håplås mot Birmingam? Han var en av de beste utenom Tevez eks.

C. Ronaldo Vs Birmingham

Han gjør jo bra ting også, men er så irriterende når han tror at det hjelper å vifte litt med føttene.

Samme i dag, mister ballen hver eneste gang han utfordrer. Jeg vet han kan bedre. Håper det går seg opp i andre omgang.

Lenke til kommentar
Var det selvmål?

Ellers synest jeg Saha skal få sjangsen ut sesongen. Synd han ikke helt finnes igjen seg selv.

Tror ikke det var selvmål. Personlig synes jeg vi burde gå til innkjøp av en spiss nå. Gjerne Anelka eller Berbatov. Men ingen av dem blir vel spesielt billige i så fall.

OG DER SCORER ROONEY!!! FUCK YEAH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...