Geir M Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Faen for et mål det kunne ha blitt! Anderson starter flott. Herregud for en fart han holder med ballen i beina. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Faen for et mål det kunne ha blitt! Anderson starter flott. Helt enig, dumt at avsluttningen ikke ble så bra. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Faen at Giggs ikke klarer å pirke inn ballen etter skuddet fra Ronaldo. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Luis "Støttepasning/rotebortballen" Saha er mannen som må gå ut i pausen. Makan! Evra, Anderson og Park har vært veldig gode synes jeg . Anderson litt sliten mot slutten av omgangen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Luis "Støttepasning/rotebortballen" Saha er mannen som må gå ut i pausen. Makan! Word! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jepp. Saha klarer virkelig ingenting. Og hva er det han prøver på når han går så langt tilbake? Være som Tevez? Hvis det er noe han kan, så er det å være en bakromsspiller, får holde seg der synes jeg. Hater for øvrig å se Giggs som hengende spiss. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Saha ut, rooney inn, giggs ut på kant, park på høyre. Ronaldo og rooney på topp. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Var ikke spesielt overbevisende. Håper andre omgang blir bedre, få inn på Rooney, selg Saha, dytt Giggs ut på kanten og få litt mer liv i Ronaldo. Forøverig syntes jeg Park og Anderson jobber bra og er det mest positivet i første omgang Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Trodde Nani gjorde det bra mot Birmingham. Var ihvertfall det jeg fikk inntrykk av etter å ha sett kampen. Ronaldo var helt håpløs(mot Birmingham) , hvis vi ser bort i fra at han kom med pasningen som endte med mål. Han må slutte med de ubrukelige rett fram overstegs fintene hans, har jo feila i alle de siste kampene. Håper han gjør det bedre i dag :] Ronaldo håplås mot Birmingam? Han var en av de beste utenom Tevez eks. C. Ronaldo Vs Birmingham Han gjør jo bra ting også, men er så irriterende når han tror at det hjelper å vifte litt med føttene. Samme i dag, mister ballen hver eneste gang han utfordrer. Jeg vet han kan bedre. Håper det går seg opp i andre omgang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Herlighet vi spiller dårlig! Dette er SKIKKELIG crap. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Fyfaen for en kjedelig kamp :\ Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Åh. Det var faen meg deilig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jaaaa, fy faen det var så deilig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jada....WOHOOOO!!!!!!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Var det selvmål? Ellers synest jeg Saha skal få sjangsen ut sesongen. Synd han ikke helt finnes igjen seg selv. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Var det selvmål? Ellers synest jeg Saha skal få sjangsen ut sesongen. Synd han ikke helt finnes igjen seg selv. Tror ikke det var selvmål. Personlig synes jeg vi burde gå til innkjøp av en spiss nå. Gjerne Anelka eller Berbatov. Men ingen av dem blir vel spesielt billige i så fall. OG DER SCORER ROONEY!!! FUCK YEAH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå