Comma Chameleon Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Litt meh til cupen. Nå som vi har en sinnsyk mulighet til å ta fjerdeplassen så burde fokuset ligge der. Ikke la CL slippe igjen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Synes vi var i en god periode før Bailly-skaden. Nå som hele kampplanen har gått i vasken må vi starte på nytt. Men etter 60 min vil energien bli ganske tappet for de som ikke har rotert. Vanskelig dette her. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 (endret) Snikpellik skrev (1 minutt siden): Synes vi var i en god periode før Bailly-skaden. Nå som hele kampplanen har gått i vasken må vi starte på nytt. Men etter 60 min vil energien bli ganske tappet for de som ikke har rotert. Vanskelig dette her. Hvordan har vi vært gode før skaden? Vi har jo ikke skapt noe som helst fra åpent spill, vi er på hælene igjennom hele omgangen Endret 19. juli 2020 av bshagen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Marerittsituasjon det her. Siste vi trenger er ekstraomganger, da tar jeg heller tap! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 hva faen er det her for noe? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Nå erre jo helt komikveld her.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 De Gea kan forlate oss. Så sykt mye rot fra den sutrende keepern der med den astronomiske lønna, helt natta Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 bshagen skrev (12 minutter siden): Hvordan har vi vært gode før skaden? Vi har jo ikke skapt noe som helst fra åpent spill, vi er på hælene igjennom hele omgangen Vi skapte ikke noe særlig men i 10-15 min før skaden var vi mer inne i kampen enn i starten, presset bedre og hadde ballen mer, og slapp de heller ikke til. «Gode» er nok feil ord men vi hadde en ålreit periode i kampen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Trodde det var sånn at man bare kunne bytte 2 ganger og i bolker hvis man skulle benytte alle byttene sine jeg? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Maguire har vært så grusom på hodet for oss i motstanderens boks! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Hvorfor spiller ikke Romero? Hadde vært 0-0 nå i så fall 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Comma Chameleon skrev (1 minutt siden): Hvorfor spiller ikke Romero? Hadde vært 0-0 nå i så fall Akkurat det er umulig å vite, da kampforøpet kunne vært annerledes Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 mye småstygge spark på anklene fra chelsea spillerne. Og dommeren gjør ingenting. Vedder på det kommer fler skader her. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 United ser ganske slitne ut all over. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 bshagen skrev (Akkurat nå): Akkurat det er umulig å vite, da kampforøpet kunne vært annerledes Joda, men sånn sett er jo all spekulering ever bortkastet. Men med alle feilene DDG har gjort i de siste par årene og nå i dag så hadde Romero gjort det bedre og mest sannsynlig ikke de to feilene. DDG har ikke gjort noe Romero ikke kan i denne kampen. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Ser reprisene fra mål nummer to nå. Fy flate det er svakt. Den tror jeg til og med Jørn Jamtfall hadde tatt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Maguire på hodet igjen ?♂️ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juli 2020 Del Skrevet 19. juli 2020 Det er en enorm sjanse for Maguire. Må begynne å sette de oftere slik han gjorde i Leicester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå