The Hoff Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Liverpool-supportere leser ikke The Sun, så det er nok ikke det. No shit? Jeg kan min historie. Selv om ikke alle Liverpool-supporter kan sin.. Jeg kan tydeligvis ikke min, fortell. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Liverpool-supportere leser ikke The Sun, så det er nok ikke det. No shit? Jeg kan min historie. Selv om ikke alle Liverpool-supporter kan sin.. Jeg kan tydeligvis ikke min, fortell. Etter Hillsborough-tragedien i 89 hadde The Sun en overskrift som fortalte at Liverpool-supporterne hadde stjålet fra ofrene og urinert på politimennene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Var det sant? Nei, og dette førte da til at både Liverpool og Everton-supportere den dag i dag boikotter avisen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 The Sun er er bare tull. Gary Neville saksøkte avisen etter at de hadde prøvd seg med at han hadde kosa seg med noen innkjøpte damer og vant. Saken var rent oppspinn. De kommer alltid med ville historier som er ren fantasi. Jeg synest det er rart at de slipper unna med det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som forøvrig vet hvordan man skulle vaske United trøya første gang? Jeg fikk sånn lapp med men har mistet den Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som forøvrig vet hvordan man skulle vaske United trøya første gang? Jeg fikk sånn lapp med men har mistet den Alt går vel bra så lenge du ikke vasker den på over 40 grader? Kanskje 30 grader første gangen? Og vrang trøyen. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg ser ingen troverdige kilder der. Dessuten, hva skal vi med Mascherano når midtbanen vår allerede er overbefolket med Scholes, Anderson, Carrick, Hargreaves og Fletcher? Og Nani, Ronaldo, Giggs og Park. Så tror ikke vi har brukt for en midtbanespiller akkurat, hehe. Edit: Du snakket kanskje om den deffensive delen, men "pytt pytt". Endret 5. januar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Vi trenger ikke defensive midtbanespillere, Hargreaves er i verdensklasse og forsvaret vårt likeså. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som vil spå noe lag i dag? Mitt forslag: Polen Brown - Pique - Vidic - Evra Ronaldo/Nani - Hargreaves - Anderson - Giggs/Park Saha - Rooney Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Håper på følgende lagoppstilling: Edwin van der Sar John O'Shea - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra Cristiano Ronaldo - Owen Hargreaves - Anderson - Ryan Giggs Louis Saha - Wayne Rooney Blir mest spennende å se hvem som starter sentralt på midten sammen. Tror Anderson starter, men Carrick eller Hargreaves? Håper på Hargreaves. Endret 5. januar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sender de kampen noe sted? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Van der Sar er klar hvertfall Regner med at det blir dette laget: VDS Brown - Rio - Vidic - Evra Ronaldo - Hazza - Andy - Giggs Saha - Rooney Trenger en sterk sentralmidtbane mot Villa. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sender de kampen noe sted? Viasat 4 Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Sender de kampen noe sted? Aston Villa - Manchester United Selvsagt sender de kampen en eller annen plass. Hvis du har tilgang til Viasat 4 får du sett kampen der. Enig med, NightKeeper, vi trenger en sterk sentral midtbane mot Villa i dag, og da er det ikke lurt å starte med Carrick. Han har vært svak i det siste. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hadde vært gøy å se Park, kanon at han er tilbake, mye bedre enn Nani. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hadde vært gøy å se Park, kanon at han er tilbake, mye bedre enn Nani. Skal ikke se bort ifra at Park eller Nani starter på venstrekanten istedenfor Giggs. For meg er det egentlig det samme hvem som starter, selv om det hadde vært morsomt med Park eller Nani. Jeg vet ikke hvor mye bedre Park er enn Nani, men akkurat nå er han kanskje bedre. Vi får se utover i sesongen. Jeg håper Nani finner seg ordentlig tilrette snart.. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Trodde Nani gjorde det bra mot Birmingham. Var ihvertfall det jeg fikk inntrykk av etter å ha sett kampen. Ronaldo var helt håpløs(mot Birmingham) , hvis vi ser bort i fra at han kom med pasningen som endte med mål. Han må slutte med de ubrukelige rett fram overstegs fintene hans, har jo feila i alle de siste kampene. Håper han gjør det bedre i dag :] Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Trodde Nani gjorde det bra mot Birmingham. Var ihvertfall det jeg fikk inntrykk av etter å ha sett kampen. Ronaldo var helt håpløs(mot Birmingham) , hvis vi ser bort i fra at han kom med pasningen som endte med mål. Han må slutte med de ubrukelige rett fram overstegs fintene hans, har jo feila i alle de siste kampene. Håper han gjør det bedre i dag :] Ronaldo håplås mot Birmingam? Han var en av de beste utenom Tevez eks. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Faen for et mål det kunne ha blitt! Anderson starter flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå