Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liverpool-supportere leser ikke The Sun, så det er nok ikke det.

No shit? Jeg kan min historie. Selv om ikke alle Liverpool-supporter kan sin..

Jeg kan tydeligvis ikke min, fortell.

Etter Hillsborough-tragedien i 89 hadde The Sun en overskrift som fortalte at Liverpool-supporterne hadde stjålet fra ofrene og urinert på politimennene.

Lenke til kommentar

The Sun er er bare tull. Gary Neville saksøkte avisen etter at de hadde prøvd seg med at han hadde kosa seg med noen innkjøpte damer og vant. Saken var rent oppspinn.

De kommer alltid med ville historier som er ren fantasi. Jeg synest det er rart at de slipper unna med det.

Lenke til kommentar
Jeg ser ingen troverdige kilder der. Dessuten, hva skal vi med Mascherano når midtbanen vår allerede er overbefolket med Scholes, Anderson, Carrick, Hargreaves og Fletcher?

Og Nani, Ronaldo, Giggs og Park. Så tror ikke vi har brukt for en midtbanespiller akkurat, hehe.

Edit: Du snakket kanskje om den deffensive delen, men "pytt pytt".

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Håper på følgende lagoppstilling:

Edwin van der Sar

John O'Shea - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

Cristiano Ronaldo - Owen Hargreaves - Anderson - Ryan Giggs

Louis Saha - Wayne Rooney

Blir mest spennende å se hvem som starter sentralt på midten sammen. Tror Anderson starter, men Carrick eller Hargreaves? Håper på Hargreaves.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Sender de kampen noe sted?

Aston Villa - Manchester United

Selvsagt sender de kampen en eller annen plass. Hvis du har tilgang til Viasat 4 får du sett kampen der. :)

Enig med, NightKeeper, vi trenger en sterk sentral midtbane mot Villa i dag, og da er det ikke lurt å starte med Carrick. Han har vært svak i det siste.

Lenke til kommentar
Hadde vært gøy å se Park, kanon at han er tilbake, mye bedre enn Nani.

Skal ikke se bort ifra at Park eller Nani starter på venstrekanten istedenfor Giggs. For meg er det egentlig det samme hvem som starter, selv om det hadde vært morsomt med Park eller Nani. Jeg vet ikke hvor mye bedre Park er enn Nani, men akkurat nå er han kanskje bedre. Vi får se utover i sesongen. Jeg håper Nani finner seg ordentlig tilrette snart..

Lenke til kommentar

Trodde Nani gjorde det bra mot Birmingham. Var ihvertfall det jeg fikk inntrykk av etter å ha sett kampen.

Ronaldo var helt håpløs(mot Birmingham) , hvis vi ser bort i fra at han kom med pasningen som endte med mål. Han må slutte med de ubrukelige rett fram overstegs fintene hans, har jo feila i alle de siste kampene. Håper han gjør det bedre i dag :]

Lenke til kommentar
Trodde Nani gjorde det bra mot Birmingham. Var ihvertfall det jeg fikk inntrykk av etter å ha sett kampen.

Ronaldo var helt håpløs(mot Birmingham) , hvis vi ser bort i fra at han kom med pasningen som endte med mål. Han må slutte med de ubrukelige rett fram overstegs fintene hans, har jo feila i alle de siste kampene. Håper han gjør det bedre i dag :]

Ronaldo håplås mot Birmingam? Han var en av de beste utenom Tevez eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...