blured Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Får håpe at Arsenal gjør det bedre enn Palace i hvert fall. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 blured skrev (17 minutter siden): Får håpe at Arsenal gjør det bedre enn Palace i hvert fall. Chelsea skal jo ta Palace, neste kamp er litt mer åpen i mine øyne Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Haha joda. Men er lov å håpe. Fører til at vi må være tilsvarende gode i våre antatt "lettere" kamper. (Eller, Zaha hat-trick incoming? :O) 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2020 Del Skrevet 7. juli 2020 Spent på Chelsea neste sesong jeg, med Ziyech og Werner inn. Pedro, Willian og Giroud ut. Ganske stor forandring med en kort pre season. 1 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 Hvilke kjøp tror folk det blir i sommer? Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juli 2020 Del Skrevet 8. juli 2020 27 minutes ago, OddZen said: Hvilke kjøp tror folk det blir i sommer? Er egen ryktetråd der overganger diskuteres. Link. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juli 2020 Del Skrevet 9. juli 2020 Nok en nydelig kamp, etter en trå start. Igjen sitter man igjen med følelsen om at seieren kunne blitt større. Ny rekord også: ingen lag har vunnet med tre mål eller mer i fire kamper på rad i Premier League-historien. Vi drar fra Wolves og Spurs, og er ett poeng bak fjerde nå. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 (endret) Grønntre ❤️ EDIT: Må jo bare ha med denne også Endret 10. juli 2020 av Mr. President™ 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 (endret) 17 uten tap nå. Tangering av Mourinhos beste rekke i United såvidt jeg husker? 46-6 i målforskjell på disse 17 kampene. 12 clean sheets. Bruno har vært direkte involvert i 13 mål på sine 10 første kamper i Premier League, det har ingen spillere gjort før han. Pogba har vært direkte involvert i hele 20 mål på 33 kamper under Solskjær: 11 mål og 9 assist. Greenwood har vært direkte involvert i et mål hvert 70. minutt siden sesongen startet opp igjen. Hvert 100. minutt hele sesongen. Fun fact: Luke Shaw har hatt like mange touch innenfor sekstenmeteren som Harry Kane i juli (8). Bruno ble månedens spiller i Premier League igjen: Endret 10. juli 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 (endret) Vi møter vinneren av Istanbul Basaksehir Red Star Belgrade og FC København i kvarten. Endret 10. juli 2020 av blured feil lag Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 (endret) blured skrev (17 minutter siden): Vi møter vinneren av Red Star Belgrade og FC København i kvarten. Vi møter vinneren av Istanbul Basaksehir og FC København. Istanbul vant det første oppgjøret 1-0 hjemme. Hadde vært veldig moro med Ståle og en norsk managerduell! Endret 10. juli 2020 av Snikpellik 4 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 (endret) Haha, prøvde å ta det live, fikk med meg FC København, og et annet lag, og fikk bare opp Red Star når googlet raskt, men det var kanskje forrige kamp... Edit: Skjønner virkelig ikke hvordan de kom opp der. Edit2: Ah, var kampen til FC København i CL i september jeg fikk opp. Uansett, veldig grei trekning. Olympiacos/Wolves/Sevilla/Roma i semi-finalen. Og fort Inter i finalen om vi kommer oss forbi en av de. Hadde vært ekstremt deilig å slå Lukaku og Sanchez i en evnt. finale. Endret 10. juli 2020 av blured 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 Bruno stakk av med Goal of the Month også: Herlig lagmål 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 For å sette det litt i perspektiv: det har vært "Player of the month" siden august 1994, mens "Goal of the month" har blitt utdelt siden august 2016. Det har altså totalt blitt utdelt 35 "Goal of the month" awards siden det begynte. Fin achievement, jævlig sjalu på at dere fikk Bruno om jeg skal være ærlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Nå er alt opp til oss selv! Chelsea har 3 vanskelige kamper igjen mens 3 av våre 4 er mot lag uten noe å spille for! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Nå er vel faktisk 3 plass innen rekkevidde? De skal spille mot Leicester hjemme ser jeg. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 banansplitt™ skrev (38 minutter siden): Nå er alt opp til oss selv! Chelsea har 3 vanskelige kamper igjen mens 3 av våre 4 er mot lag uten noe å spille for! Ja, Chelsea skal slite hjemme mot Norwich neste kamp i ligaen! ? 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Hehe, må ha sett feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå