Sameboe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg personlig synes PL-edition ser best ut, pluss vis du tar med merker, får du gull merkene som ManUtd har enerett på ^^, Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jasså, United sikler etter Masche. Burde vel egentlig holde dere unna siden dere var så frempå med at spillere ikke går mellom disse klubbene når Liverpool ville ha Heinze. Edit: Er da samme type skrift og tall for alle klubbene i Premier League og vel CL også. Koster 200 kroner eller noe å trykke på på fotballshop.. kilde? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Var vel noe han trodde. Hvis ikke må de kildene ha vært på ville veier Jeg personlig synes PL-edition ser best ut, pluss vis du tar med merker, får du gull merkene som ManUtd har enerett på ^^, Helt enig! CL-skriften er ikke noe spesielt pen. PL-skriften derimot er ganske fin. Endret 4. januar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 men noen som vet hva PL-skriften heter? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jasså, United sikler etter Masche. Burde vel egentlig holde dere unna siden dere var så frempå med at spillere ikke går mellom disse klubbene når Liverpool ville ha Heinze. Edit: Er da samme type skrift og tall for alle klubbene i Premier League og vel CL også. Koster 200 kroner eller noe å trykke på på fotballshop.. Ifølge mine øyne er det ikke samme font. Edit: Som samboe igjen viser ganske tydelig i posten ovenfor. Neinei, var ikke det jeg menter heller, litt dårlig forklart. Men klubbene i PL har samme skrifta og klubbene i CL har samme skrifta, som på bildet ja. Fikk bare inntrykk av at man trodde United hadde en egen skrift, thats all. Jasså, United sikler etter Masche. Burde vel egentlig holde dere unna siden dere var så frempå med at spillere ikke går mellom disse klubbene når Liverpool ville ha Heinze. Edit: Er da samme type skrift og tall for alle klubbene i Premier League og vel CL også. Koster 200 kroner eller noe å trykke på på fotballshop.. kilde? Har faktisk flere, ikke alle de der er om det, men en del av de øverste. LINK Liverpool.no melder det også, men tipper de har det fra disse kildene. Kanskje ikke de mest troverdige kildene akkurat, men det er da noe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er sikkert bare å si PL skrifta til dem på butikken, eller ta med bilde/sende vis det er problemet Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Uansett så trenger vi ham ikke, vi har bedre folk. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) skulle bare se om de hadde den her for synes skrifta til Man Utd er stilig. Endret 4. januar 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tror nok neppe de har rettighetene til å ha den skrifta, må nok i en ordentelig fotball butikk Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ja, er nok godt mulig det, men takker for hjelpen ihvertfall får bruke en annen en da. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jasså, United sikler etter Masche. Burde vel egentlig holde dere unna siden dere var så frempå med at spillere ikke går mellom disse klubbene når Liverpool ville ha Heinze. Edit: Er da samme type skrift og tall for alle klubbene i Premier League og vel CL også. Koster 200 kroner eller noe å trykke på på fotballshop.. Ifølge mine øyne er det ikke samme font. Edit: Som samboe igjen viser ganske tydelig i posten ovenfor. Neinei, var ikke det jeg menter heller, litt dårlig forklart. Men klubbene i PL har samme skrifta og klubbene i CL har samme skrifta, som på bildet ja. Fikk bare inntrykk av at man trodde United hadde en egen skrift, thats all. Jasså, United sikler etter Masche. Burde vel egentlig holde dere unna siden dere var så frempå med at spillere ikke går mellom disse klubbene når Liverpool ville ha Heinze. Edit: Er da samme type skrift og tall for alle klubbene i Premier League og vel CL også. Koster 200 kroner eller noe å trykke på på fotballshop.. kilde? Har faktisk flere, ikke alle de der er om det, men en del av de øverste. LINK Liverpool.no melder det også, men tipper de har det fra disse kildene. Kanskje ikke de mest troverdige kildene akkurat, men det er da noe. Jeg ser ingen troverdige kilder der. Dessuten, hva skal vi med Mascherano når midtbanen vår allerede er overbefolket med Scholes, Anderson, Carrick, Hargreaves og Fletcher? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg tviler på dette med Mascherano. Vi har så mange spillere der nå. Ville likt å sett trynet på Bentez om vi prøver oss på en Liverpool spiller Limbeck som synest Heinze bare kunne dra til Liverpool. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Uansett så trenger vi ham ikke, vi har bedre folk. Hadde han kommet fra en annen klubb kunne jeg godt takket ja til Masche, selv om vi har nok defensive midtbaner. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jasså, United sikler etter Masche. Burde vel egentlig holde dere unna siden dere var så frempå med at spillere ikke går mellom disse klubbene når Liverpool ville ha Heinze. Edit: Er da samme type skrift og tall for alle klubbene i Premier League og vel CL også. Koster 200 kroner eller noe å trykke på på fotballshop.. Eh, kilde? The Sun eller? Dette må være det dummeste jeg har hørt, hvorfor skal vi sikle etter Mascherano når vi har en samme spillertype i Hargreaves, som etter min mening er bedre, og han er engelsk, ikke minst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Liverpool-supportere leser ikke The Sun, så det er nok ikke det. The Independent er en av kildene. Det kommer aldri til å skje uansett. Jeg tipper ryktet har oppstått fordi Masche har gått ut og sagt at han vil vurdere fremtiden sin i forbindelse med at han ikke har fått kontraktstilbud enda. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Liverpool-supportere leser ikke The Sun, så det er nok ikke det. No shit? Jeg kan min historie. Selv om ikke alle Liverpool-supporter kan sin.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Liverpool-supportere leser ikke The Sun, så det er nok ikke det. No shit? Jeg kan min historie. Selv om ikke alle Liverpool-supporter kan sin.. Jeg kan min også hvis det er det du prøver å si. Lenke til kommentar
febonachi Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=7WvATYZNwcY Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Liverpool-supportere leser ikke The Sun, så det er nok ikke det. No shit? Jeg kan min historie. Selv om ikke alle Liverpool-supporter kan sin.. Jeg kan min også hvis det er det du prøver å si. Jeg hintet vel ikke akkurat til deg, hewitt, white og gjengen, men visse andre. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=7WvATYZNwcY Jada..du har linket til den før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå