Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skal man tro diverse journalister i England så blir ikke United og Shanghai enige om å forlenge lånet til Ighalo. De vil ha ham tilbake. Lånet hans går ut 31. mai. Veldig synd, for han har selv lyst til å bli i United.

Skikkelig uflaks at det kom en pandemi akkurat da han var inne i sitt livs store drøm. God form var han i og, må vel bare si at han var helt rå for oss de kampene han fikk! Fire mål og en assist på 8 kamper er ikke gærent. 

Dermed begynner det å gå noen rykter igjen. Joshua King var visstnok nær i januar, nå har de ryktene blusset opp. Kan det være en bra backupløsning? Overgangsvinduet vil nok ikke bli all verden denne sommeren. 

Endret av Snikpellik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (1 time siden):

@Snikpellik Håper for gudsskyld ikke King kommer til oss. Han har ikke nivået inn i min mening

Ikke hvis det er snakk om en sånn backupløsning på samme måte som Ighalo heller?

Synes det er mange argumenter for at man ikke finner stort bedre alternativer enn King i en sånn rolle: han kjenner ligaen, akademiet, manageren, klubben, kulturen og mange av medspillerne. Han har også i likhet med Ighalo en drøm om å spille for klubben og noen egenskaper vi mangler, som luftstyrke. Han har også bra fart og er litt fox in the box. Dessuten er han homegrown.

Men nå er vel spørsmålet om vi i det hele tatt trenger en sånn løsning lenger, nå som Rashford ser ut til å være tilbake når sesongen begynner igjen. Problemet er at vi kanskje trenger en ekstra spiss og med et kanskje umulig overgangsvindu til sommeren er det ikke sikkert at det er mulig å få tak i en forsterkning, men en backupløsning, og da synes jeg King er av det bedre som virker mulig på markedet.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Det tror jeg først og fremst blir i norske medier i såfall. King har vært i engelsk fotball siden han var 15, og spilt fast i PL i mange år. Blir han hentet er det ikke på grunn av passet.

Mener ikke at han skal være vår nye toppspiss, det er han langt fra god nok til, men om vi skulle trenge en backup til en billig penge som kan gjøre en jobb på topp før vi eventuelt får tak i en solid spiss for fremtiden så kommer jeg ikke på noen bedre alternativer på markedet enn King nå. 

Beste er vel om vi ikke trenger en backup til lenger eller får til et solid spisskjøp, men det er kanskje en liten sjanse å ta med bare Rashford som er best på kant, en skadeplaget Martial og en veldig ung Greenwood? 

Anyways;

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Vet ikke hva som er lurest, men siden situasjonen ikke er prekær for tiden ville jeg gått for en litt yngre som varierer og kan bli veldig bra, enn et ferdig produkt som er middels. Samtidig vil han gli godt inn i gruppa og er venn med Pogba (om han blir da).

Endret av kim_InnleggNO
Lenke til kommentar

Ighalo ut og King inn lever jeg godt med, føler de er på samme nivå bare litt forskjellige spillertyper. En motivert King i United-trøya tror jeg kan bli veldig morsomt. Liker farten og smidigheten i spillet hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut til at det kanskje kan være et lite håp for Ighalo: https://www.united.no/ryktene/mandagens-rykter-171/

Agenten hans sier at Ighalo er nær enighet med United om kontrakt. Alt står og faller på Shanghai, men utlendinger slipper jo ikke inn i Kina før oktober. Da vil sannsynligvis ikke Shanghai kunne innfri avtaler som er i kontrakten hans. Dessuten vil det være grusomt av Shanghai å nekte sin egen spiller å forlenge lånet når alternativet er å sitte på ræva i Manchester og ikke få gjort noen ting. 

Solskjær sier også: "- Det har vært en drøm for ham og forhåpentligvis kan han fullføre det han startet, aller helst med et trofé. I øyeblikket foreligger det ikke noen enighet. Vi må bare vente å se, sier Solskjær."

?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (På 26.5.2020 den 15.33):

Anyways;

Jeg visste at han var en av de som hjalp mest, men visste ikke at han hadde gitt så mye som 2.8 millioner barn mat hver uke siden coronakrisen begynte. Det er jo et sinnsykt tall og det må jo ha kostet en god del penger alt sammen. Kudos! 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vårt første trofé under Solskjær? ?

After giving cars to the NHS, food parcels to vulnerable families and beer to their own staff while Premier League rivals blundered, Manchester United are the LOCKDOWN CHAMPIONS

Sitat

While the club's progress is brought to a temporary halt, an equally impressive performance off the pitch is only just beginning, as Woodward and the Glazers lead United's response to the pandemic. And a brilliant response it has been, too, allowing many within the club and its fanbase to take pride.

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-8385673/After-brilliant-response-pandemic-Manchester-United-lockdown-champions.html?fbclid=IwAR0I8pgOSVkgmZfWxr6G4NZ5hor0tePUB7bdYg9tYA6S6B1yMK_hLjwJ0F0

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tidspunkt bekreftet for første kamp

Fredag 19. juni 21.15: Tottenham – Manchester United (PL)

Fin start på helgen!

Onsdag 24. juni 19.00: Manchester United – Sheffield United (PL)

Lørdag 27. juni 18.30: Norwich - Manchester United (FA Cup)

Tirsdag 30. juni 21.15: Brighton – Manchester United (PL)

Endret av kim_InnleggNO
la inn fa cup fra Snik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
kim_InnleggNO skrev (39 minutter siden):

Tidspunkt bekreftet for første kamp

Fredag 19. juni 21.15: Tottenham – Manchester United

Fin start på helgen!

Onsdag 24. juni 19.00: Manchester United – Sheffield United
Tirsdag 30. juni 21.15: Brighton – Manchester United

Inkludert FA-cup borte mot Norwich der den 27. juni betyr 4 kamper på bare 12 dager, etter en pause på over tre måneder. Tre av de er bortekamper. Det blir heftig for spillerne, så vi vil nok se en gooood del rotasjon.

Er veldig spent på den første kampen. Med den knallformen vi var i før korona og den forferdelige formen Tottenham var i, så tror jeg vi hadde slått dem i mars. Nå er forutsetningene helt endret, og de har fått tilbake både Son og Kane som var ute med skader. Blir helt bingo å gjette hva som vil skje. Spennende!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gårsdagens treningskamp på OT. Endte 4-4?? 
Team A Scorers  :  Pogba , Rashford x3
Team A Assists : Pogba x2 , Maticl , Fosu-Mensah
Team B Scorers : Bruno x2 , Martial , McTominay
Team B Assists  : Bruno Fernandes x2, Mata , Martial4FE3139F-B33A-4CCA-8B75-AE7C85361681.thumb.jpeg.8c75ca365c03e95a40cbfbee746bee29.jpeg

De som har satt opp bildene har nok bare sett på bildene fra kampen hvem som var på lag. Tror egentlig heller at Matic har spilt midtstopper, enn at Dalot og Williams gjorde det.

Endret av Jakobk
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...