TomWhittaker Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Selv om ståplasser er ulovlig betyr ikke det at det er ulovlig å stå på sitteplasser Det spørs veldig på kva stadion og kvar på stadion du er. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Is Man Utd's 'theatre of dreams' an example of how Premiership clubs now choose to put business ahead of their own support? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 er ikke nødvendigvis dårlig plasser med supporterklubben..mot roma fikk jeg plassen i ene svingen, ganske høgt oppe, fikk med meg ALT. Mot Newcastle fikk jeg plass på stretford end fordi supporterklubben får inn sesongblokker som folk ikke får brukt, dermed kjøper supporterklubben billettene billig og trekker om hvem som er med på turen som får. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Evans til Sunderland Like så greit, så lenge han ikke blir forelsket i Sunderland og vil være der. Jeg tror Evans og Piqué har en fremtid i United. Men det virker som Pique blir prioritert fremfor Evans ganske ofte når det gjelder spill for førstelaget, og da er det greit at Evans blir lånt ut. Nå får han sikkert mye PL-erfaring hos Sunderland. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er ikke bare like så greit faktisk, dette er kjempenyheter. En av de mest lovende spillerne våre får prøve seg jevnlig i pl, kunne ikke ikke bedt om et bedre utlån. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Is Man Utd's 'theatre of dreams' an example of how Premiership clubs now choose to put business ahead of their own support? Hvordan klarer denne tullingen å snu dette til at det kun er eiernes skyld at fansen er stille? Å dermed beskylde Sir Alex for og smiske med dem? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Med slike rykter må jeg bare le, hahahahaa.... http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/g...ers/default.stm derimot dette tror jeg mer på http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...p;newsid=520808 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen her som vet åssen slags bokstaver Manchester United har på draktene sine? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er ikke bare like så greit faktisk, dette er kjempenyheter. En av de mest lovende spillerne våre får prøve seg jevnlig i pl, kunne ikke ikke bedt om et bedre utlån. Enig. Dette er kjempebra. Her får han virkelig kjørt seg og det vokser han på. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Noen her som vet åssen slags bokstaver Manchester United har på draktene sine? Hvilke bokstaver tenker du på? AIG? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vis du tenker på AIG så her står det hva det er AIG er verdens største forsikringsselskap og er representert i over 130 land og stater. Selskapet har vært i Norge siden 1986 og har 70 ansatte, hvorav 40 jobber i skadeavdelingen Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis han ikke mener skriftype ? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 tenker på bokstavene bakpå ryggen, og tallet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 spørs om du skal ha Premier League versjonen, eller Champions League det Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 spørs om du skal ha Premier League versjonen, eller Champions League det tar imot svar på begge deler jeg, hehe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det ikke samme skrifttype man får på alle United drakter da? Utenom CL da Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 jo, men lurer på åssen skrifttype de har på draktene, både på de vanlige draktene og CL draktene:) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jasså, United sikler etter Masche. Burde vel egentlig holde dere unna siden dere var så frempå med at spillere ikke går mellom disse klubbene når Liverpool ville ha Heinze. Edit: Er da samme type skrift og tall for alle klubbene i Premier League og vel CL også. Koster 200 kroner eller noe å trykke på på fotballshop.. Endret 4. januar 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Carrick = FAPL Tevez = CL Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jasså, United sikler etter Masche. Burde vel egentlig holde dere unna siden dere var så frempå med at spillere ikke går mellom disse klubbene når Liverpool ville ha Heinze. Edit: Er da samme type skrift og tall for alle klubbene i Premier League og vel CL også. Koster 200 kroner eller noe å trykke på på fotballshop.. Ifølge mine øyne er det ikke samme font. Edit: Som samboe igjen viser ganske tydelig i posten ovenfor. Endret 4. januar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå