Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er ikke nødvendigvis dårlig plasser med supporterklubben..mot roma fikk jeg plassen i ene svingen, ganske høgt oppe, fikk med meg ALT. Mot Newcastle fikk jeg plass på stretford end fordi supporterklubben får inn sesongblokker som folk ikke får brukt, dermed kjøper supporterklubben billettene billig og trekker om hvem som er med på turen som får.

Lenke til kommentar
Det er ikke bare like så greit faktisk, dette er kjempenyheter. En av de mest lovende spillerne våre får prøve seg jevnlig i pl, kunne ikke ikke bedt om et bedre utlån.

Enig. Dette er kjempebra. Her får han virkelig kjørt seg og det vokser han på.

Lenke til kommentar

Jasså, United sikler etter Masche. Burde vel egentlig holde dere unna siden dere var så frempå med at spillere ikke går mellom disse klubbene når Liverpool ville ha Heinze.

Edit: Er da samme type skrift og tall for alle klubbene i Premier League og vel CL også. Koster 200 kroner eller noe å trykke på på fotballshop..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jasså, United sikler etter Masche. Burde vel egentlig holde dere unna siden dere var så frempå med at spillere ikke går mellom disse klubbene når Liverpool ville ha Heinze.

Edit: Er da samme type skrift og tall for alle klubbene i Premier League og vel CL også. Koster 200 kroner eller noe å trykke på på fotballshop..

Ifølge mine øyne er det ikke samme font.

Edit: Som samboe igjen viser ganske tydelig i posten ovenfor.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...