Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (24 minutter siden):

Nei, mener at vi IKKE skal vrake ham enda, jeg skriver det jo i siste avsnitt av innlegget mitt. Men om det fortsetter slik så må man kikke på keeper posisjonen til sommeren. Er du ikke enig?

Du redigerte det inn i innlegget ditt fem minutter etter du postet, så jeg det siste avsnittet ditt var ikke der da jeg svarte.

Og jo, jeg er enig, det var jo det jeg skrev i innlegget først: "Solskjær hintet litt til en Henderson-retur neste sesong etter kampen i går, og at han er klar til å kjempe om keeperplassen med De Gea. Det kan bli bra."

ProphetSe7en skrev (22 minutter siden):

Pickford hadde jo tilsvarende redninger i går som DDG

Dobbeltredningen på slutten der var syk fra Pickford ja. Men glem nå ikke De Geas to ville redninger heller, på Calvert-Lewin i starten og beinparaden på Sigurdsson sin sjanse på slutten. 

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig den hadde gått utenfor ja, men hvordan han klarer å stå og plassere seg når DCL er alene gjennom og hvor fort han kommer seg ned er sterkt. Synes det er bra gjort å hente opp den av hatten rett etter en sånn tabbe. Usikker på om Romero kunne reddet de to sjansene, han er ikke i nærheten så rask. De Gea kostet oss to poeng i går, men han reddet oss også fra tap i det minste.

Anyways, gode nyheter:

Har visst vært på plass siden forrige uke, men nå denne uka er han altså tilbake i full trening. Kanskje han blir klar til Spurs-kampen?

Vi har blitt bedre defensivt (bortsett fra på dødballer) og skaper flere sjanser det siste året. En xG-graf som forteller (noe, ikke alt) av utviklingen. Hadde man tatt med andre turneringer her også ville det sett enda bedre ut, ettersom vi har skapt mange sjanser og holdt nullen i mange EL og cupkamper. Så forteller den ikke noe om resultater heller, for eksempel bommet vi jo på enormt mange sjanser i starten av denne sesongen, og slapp inn mål selv om motstanderne skapte veldig få sjanser.

ESHHpM4WsAIBOZX?format=png&name=large

Kilde: @bojochris

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (4 timer siden):

Du redigerte det inn i innlegget ditt fem minutter etter du postet, så jeg det siste avsnittet ditt var ikke der da jeg svarte.

Beklager, det forklarer misforståelsen. Du postet etter jeg redigerte, men da har du sikkert sittet å skrevet uten at du så redigeringen. I blant er det lett å glemme. Men da er vi sånn noenlunde på samme side i alle fall :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt sitat-tirsdag fra tidligere spillere og en gammel ringrev:

Romelu Lukaku:

"- They (United) are going in the right direction. It's a process but they will get there."

"- Not surprised about what he (Rashford) is doing. He's been working hard".

Henrik Mkhitaryan:

- “I didn’t want to waste time and play football. Playing for MUFC is a once in a lifetime chance. Entering the pitch together with Ibrahimovic, Pogba, Mata, De Gea.. If I had to go back in time, I would have renewed the contract but I don’t regret what I did.”

- “Once Mourinho saw me at breakfast and said to me: ‘Because of you, the press criticises me’. I replied: ‘Really, mister? I’m not doing it on purpose'."

Carlo Ancelotti:

- "Manchester United played well. They played good football in my opinion; short passes, dangerous in counter-attack. It is a team that has an idea. When a team has an idea, that is the manager’s job. He is doing really well from what I see in the game."

• Liker 3
Lenke til kommentar
23 hours ago, Snikpellik said:

- “Once Mourinho saw me at breakfast and said to me: ‘Because of you, the press criticises me’. I replied: ‘Really, mister? I’m not doing it on purpose'."

Ikke rart du mister garderoben etterhvert om du behandler spillere slik. Good riddance.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tenker dette er helt greit. Har Hannibal og Garner og Levitt som kan ta steget rundt samme alder. Og Jude er ikke svaret inn mot neste sesong.

Eller er Bellingham mye bedre enn jeg tror, og dette er en nedtur?

Edit: ups feil tråd

Endret av Jakobk
Lenke til kommentar

Der trakk vi vinneren av Tottenham/Norwich i kvartfinalen i FA-cupen, hvis vi slår Derby i morgen. Trakk bortekamp igjen, selvfølgelig.

EDIT: Norwich vant straffekonken. Da blir det eventuelt kvartfinale på Carrow Road, men først må Rooney og co beseires i morgen kveld.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ny ettårskontrakt til Lee Grant, ut 20/21-sesongen. Konge! Sier litt om hvor positiv innflytelse han har. Fint å ha en gammel keeper som hverken forventer eller trenger å spille, men som kan bidra med erfaring og humør i gruppa. Han er visstnok ofte igjen på treningene for å gi spissene ekstra avslutningstrening. Kanskje kan det være med å legge et bra grunnlag for å bli trener i fremtiden.

Lenke til kommentar

Laget mot Derby.

Kampstart 20:45. Viasport 1/Viaplay.

Ikke en ny dag uten nye skader/sykdom:

Solskjær sier også nå at Wan-Bissaka og James fortsatt er usikre mot City på søndag.

Det er jo ikke til å tro lenger. Alle som potensielt er ute mot City: Maguire, Rashford, Wan-Bissaka, James, Pogba.

Det er halvparten av vår beste startellever.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

En del gode skuddmuligheter i og rundt 16 nå det siste kvarteret, men Derby er veldig kjappe på å komme oppi. Litt raskere på avtrekkeren så bør det være mulig å blåse inn en eller to til.

Lingard ser frisk og kvikk ut, men har forsøkt fire gjennombruddspasninger og bommet på alle. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...