.berZerk Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Tenk at Fred var så og si benket i ett år, for en forvandling. Ufortjent resultat idag syntes jeg, men det er lov det og ? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Tja er det så ufortjent? Chelsea var bedre enn oss, men de hadde bare 1 skudd på mål, og vi hadde 3. Man fortjener ikke å vinne kamper når man ikke skaper målsjanser heller. Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Ja, syntes overhodet ikke denne kampen var fortjent 2-0. Maguire skulle vært utvist halveis i første omgang, første målet til Chelsea skulle stått, det er mye å ta av her. VAR er og forblir ubrukelig i PL. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Synes ikke det var så ufortjent. De var bedre i førsteomgang, men vi var bedre i andreomgang. De skapte litt mer, men ikke så mye om man teller opp til slutt. Utrolig at vi vant borte på brua i ligaen forresten. Ekstremt lenge siden sist! Vunnet 3/3 mot Chelsea denne sesongen. Ekstremt viktig og deilig seier. Mye å glede seg over i kveld! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 .Slettet-GlDE6z skrev (3 minutter siden): Ja, syntes overhodet ikke denne kampen var fortjent 2-0. Maguire skulle vært utvist halveis i første omgang, første målet til Chelsea skulle stått, det er mye å ta av her. VAR er og forblir ubrukelig i PL. Hæ? Dytten til Aspi var jo helt klart et frispark? Mener du den skulle stått!? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Klar dytt på første målet, og hvis det fra Maguire skal kalles et spark så vet jeg jammen ikke hvordan man skal legge lista i en kamp. Men, det er lov å være uenig. Vi er uansett heldige at det dømmes vår vei, for på en annen dag kunne VAR dømt motsatt på disse situasjonene, og der er hele problemet med VAR. Endret 17. februar 2020 av Tåkefyrste 1 Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 1 minute ago, Snikpellik said: Hæ? Dytten til Aspi var jo helt klart et frispark? Mener du den skulle stått!? Han blir dytta av Fred inn i Williams.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 .Slettet-GlDE6z skrev (5 minutter siden): Han blir dytta av Fred inn i Williams.. Og så dytter han aktivt, med strake armer, Williams over ende. Det er et klart frispark. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Snikpellik skrev (5 minutter siden): Hæ? Dytten til Aspi var jo helt klart et frispark? Mener du den skulle stått!? Det er Fred som dytter Azpilicueta. Se reprisen, målet skulle stått Tåkefyrste skrev (4 minutter siden): Klar dytt på første målet, og hvis det fra Maguire skal kalles et spark så vet jeg jammen ikke hvordan man skal legge lista i en kamp Det er jo nettopp derfor VAR er ubrukelig som system. Det er jo helt random Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Og så dytter han aktivt, med strake armer, Williams over ende. Det er et klart frispark. Da er det jo straffe til Chelsea da? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 bshagen skrev (Akkurat nå): Det er Fred som dytter Azpilicueta. Se reprisen, målet skulle stått Det er jo nettopp derfor VAR er ubrukelig som system. Det er jo helt random Er helt uenig. Ja, Fred dytter Azpi, men det Azpi gjør er mye mer aktivt enn bare å ta seg for. Bruker begge armene strake og dytter aktivt Williams overende. Jeg synes det er et klart frispark. Uheldig for Azpi, selvsagt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 bshagen skrev (3 minutter siden): Da er det jo straffe til Chelsea da? Nei, Freds dytt på Azpi er ikke nok til å blåse straffe. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Er helt uenig. Ja, Fred dytter Azpi, men det Azpi gjør er mye mer aktivt enn bare å ta seg for. Bruker begge armene strake og dytter aktivt Williams overende. Jeg synes det er et klart frispark. Uheldig for Azpi, selvsagt. Veit ikke helt hva jeg skal si. Jeg greier ikke å se hvordan du, av alle, ikke ser denne. Med all respekt, du kan fotball. Denne ser du jo? Det er jo ikke frispark til oss? Første forseelse begås av Fred. Det er udiskutabelt. Dermed skal de målet stå Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) bshagen skrev (24 minutter siden): Veit ikke helt hva jeg skal si. Jeg greier ikke å se hvordan du, av alle, ikke ser denne. Med all respekt, du kan fotball. Denne ser du jo? Det er jo ikke frispark til oss? Første forseelse begås av Fred. Det er udiskutabelt. Dermed skal de målet stå Ser den ikke nei, sorry. Azpi får en liten push av Fred som ikke er nok til å blåse straffe, før han aktivt dytter Williams med to strake armer. Uheldig for Azpi, men han må ta konsekvensen av strake armer. Hadde han bare havnet inni Williams og tatt seg for uten å selv dytte med straker armer burde målet helt klart stått. EDIT: og Maguire-situasjonen, sikkert noen som er uenige med meg der også. Jeg mener det greit kunne blitt gitt rødt kort, men at den ikke er helt klar. Tror på Maguires forklaring i intervjuet etter kampen om at det ikke var intensjonen å sparke, men at han tar opp beinet i refleks. Likevel, intensjonelt eller ikke, må han ta ansvar for det når knottene havner i balla på Batman. Synes rødt hadde vært litt strengt, men hadde heller ikke klaget på det. Son-situasjonen tidligere i sesongen er ganske lik, men der ser man jo på ansiktet til Son at det var aggresjon, selv om det var litt strengt med rødt der. Heldigvis for oss så hadde vi litt tur i dag. For eksempel at dommeren blåste da De Gea lå nede og målet var åpent. Den turen har vi nesten ikke hatt hele sesongen, så det gir en god følelse at sånne småting vipper vår vei for en gangs skyld. Vi hadde kanskje også litt hellet med oss da Bruno kunne fått sitt andre gule for høyt spark, og at Giroud var 20 cm offside. Uansett en skikkelig bra fotballkamp med høyt tempo som vi klarer å vippe vår vei, andreomgangen var imponerende og gutta stod virkelig opp i duellene, spilte klokt og hardt. Vi vinner igjen på brua, noe det er mange år siden vi gjorde før denne sesongen. Enormt viktig. Endret 17. februar 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Synes VAR avgjørelsene i dag var helt korrekte. Maguire sparker ikke, men tar opp foten for å dempe motspiller slik at han ikke får en voksen mann over seg. Fred gir Azpi en helt vanlig liten dytt)(kotnaktsport), men ikke fortell meg at han da har lov til å skubbe Williams over ende fordi han "kommer i veien". Offsiden er klar. 2 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Når er sist vi fikk inn en spiller som tok nivået SÅ RASKT, og i tillegg er en av våre beste utpå der hele kampen gjennom? Jeg bare elsker alt jeg har sett av Bruno så langt, og han oppfører seg som en kaptein fra første sekund. Jeg trodde han var god, men han har overgått mine forventninger. Rett og slett en knallsignering. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Helt enig med @G27. Deilig kamp av Bruno Maguire snakker om situasjonen med Michy 2 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 Det tok ka...15 min? Så var alle ombord på at det faktisk ikkje var flaks og tur med VAR? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2020 Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) For kontekst, og hvorfor Ole IGJEN ble spurt om Pogba, selv om han ikke er involvert i kampen. Raiola skrev dette på Twitter: Tilfeldig at Raiola velger å legge ut det på Twitter rett før en storkamp mot Chelsea starter? Niks. Han vet at det vil bli en stor snakkis på alle TV-sendingene i forbindelse med kampen, og han vet journalistene vil stille spørsmål om det til Solskjær som selvfølgelig bare tenker på kampen og ikke vet hva han skal svare. Skitne greier av Raiola og det han skriver er jo bare ræl. Endret 17. februar 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå