PSV Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Meh, kommer meg ikke inn på noen sider i det hele tatt nå, vet ikke hva som er galt, men uansett, noen som kan finne ut når på dagen (om det er på dagen) City spiller? Spiller de likt med United blir det nok litt slåssing om en viss TV. Syns å huske at United skulle spille 18.15. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Meh, kommer meg ikke inn på noen sider i det hele tatt nå, vet ikke hva som er galt, men uansett, noen som kan finne ut når på dagen (om det er på dagen) City spiller? Spiller de likt med United blir det nok litt slåssing om en viss TV. Syns å huske at United skulle spille 18.15. Everton-Manchester C kl. 16:00 Manchester U-Newcastle kl. 18:15 Chelsea-Tottenham kl. 21:00 Arsenal-Birmingham kl. 16:00 Tok like godt med alle kampene med de fire store atm. Goscinny Endret 3. januar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Manchester U-Newcastle kl. 18:15 Den kampen skal jeg se live Endret 3. januar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fler enn meg som ser dokumentaren på Discovery om Munchen-ulykken? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fler enn meg som ser dokumentaren på Discovery om Munchen-ulykken? Går den nå? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fler enn meg som ser dokumentaren på Discovery om Munchen-ulykken? Jeg så den for noen uker siden. Den gikk 03.55 på en vanlig ukedag og jeg slet med å få sove så.. der hadde jeg flaks. Men herregud så trøtt jeg var neste dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er den ny, eller er det en av de kjente eldre dokumentarene? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Manchester U-Newcastle kl. 18:15 Den kampen skal jeg se live Det skal jeg óg, på TVen Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Manchester U-Newcastle kl. 18:15 Den kampen skal jeg se live Det skal jeg óg, på TVen Håper du forstod hva jeg mente. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kor du skal sitte RyanRenolds? Reiser du på tur med US? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Manchester U-Newcastle kl. 18:15 Den kampen skal jeg se live niice, var på United - Newcastle sjølv for 1-2 år sia, da vant dei 2-0, rooney scora begge og saha og nistelrooy kunne fort ha scora fleire Satt da på stretford end og må sei at det var ein enormt herlig følelse! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kor du skal sitte RyanRenolds? Reiser du på tur med US? Reiser med supporterklubben. Så jeg aner egentlig ikke hvor jeg skal sitte, men har hørt at sitteplassene ikke er de beste, eller hva? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde plass på Stretford End tror jeg, bak målet til venstre hvis man sitter på innbytterbenken. Hvis reglene er de samme over hele stadionet, skjønner jeg ikke hvordan supporterne kan bli kasta ut for å reise seg, for vi sto og sang og ropa i 90 min+. Eneste gangen jeg fikk sette meg var i pausen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kor du skal sitte RyanRenolds? Reiser du på tur med US? Reiser med supporterklubben. Så jeg aner egentlig ikke hvor jeg skal sitte, men har hørt at sitteplassene ikke er de beste, eller hva? Ståplasser er ikke lovlig i England. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kor du skal sitte RyanRenolds? Reiser du på tur med US? Reiser med supporterklubben. Så jeg aner egentlig ikke hvor jeg skal sitte, men har hørt at sitteplassene ikke er de beste, eller hva? Ståplasser er ikke lovlig i England. Det er helt riktig, når jeg satt i Stretford End i Oktober så var det folk som bare satt. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kor du skal sitte RyanRenolds? Reiser du på tur med US? Reiser med supporterklubben. Så jeg aner egentlig ikke hvor jeg skal sitte, men har hørt at sitteplassene ikke er de beste, eller hva? Ståplasser er ikke lovlig i England. Det er helt riktig, når jeg satt i Stretford End i Oktober så var det folk som bare satt. Kommer ikke det an på hvor man sitter? Tror nok de på supporterfeltet gir en god faen i det - det er vanskelig å skape god stemning når man sitter. Har vært snakk om at NFF vil innføre dette i Norge og, at det ikke skal være lov å stå på kamper. Fotball er mer blitt en atraksjon for barnefamilier og rikfolk enn hva der er for skikkelige fans, for tiden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Selv om ståplasser er ulovlig betyr ikke det at det er ulovlig å stå på sitteplasser Lenke til kommentar
febonachi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 http://www.youtube.com/watch?v=7WvATYZNwcY Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Selv om ståplasser er ulovlig betyr ikke det at det er ulovlig å stå på sitteplasser Nettopp. Det var det alle gjorde når jeg var på kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå