Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fortsetter det sånn så skal scouserene få slite med 4 plassen. det er vel City (av alle) som er der nå. Får håpe de slår dem da.

City på 4.plass fremfor Liverpool, any day.

Nei, det synest jeg ikke. City er viktigs å trøkke ned i gjørma

Lenke til kommentar

Vet ikke helt, City i CL? Næææh. Hadde vært gøy om Liverpool ikke fikk CL, men for Englands del håper jeg de får plass. Men supporterhjerte mitt håper jo selvfølgelig på nedrykk for begge lag, samt utbrudd av byllepest i Liverpoolgarderoben.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Umiddelbart så tenker jeg jo at jeg ønsker United ned og bort fra hele ligasystemet, men jeg setter likevel pris på oppgjørene mot dem, dessuten så blir det litt urealistisk å tro at United rykker ned. Jeg skjønner godt at dere heller ser City på fjerde foran Liverpool. Everton må gjerne få andreplassen bak oss, foran United. Byrivalene er vonde, men United slår dem.

Lenke til kommentar
TITUS BRAMBLE AV ALLE!! :D

Legend.

Jeg satt sammen med noen Lfc-supportere og så kampen. Og en av dem sa "Bramble må være den dårligste stopperen i hele Premier League".

Det var utrolig deilig å se den ballen gå i mål! :dribble:

fortsetter det sånn så skal scouserene få slite med 4 plassen. det er vel City (av alle) som er der nå. Får håpe de slår dem da.

City på 4.plass fremfor Liverpool, any day.

Enig, City fremfor Liverpool, garantert! Men vet ikke om United-supporterne i Manchester føler det likens.. Jeg har aldri hatt noe spesielt "hat" til City. Så klart, jeg liker dem ikke, men har bestandig mislikt Liverpool mer. Kanskje på grunn av at Liverpool har vært mye bedre enn City mens jeg har fulgt med på fotball. :) Men City har noe stort på ganag nå, dessverre.. blir spennende å se hvor langt oppe på tabellen de ender i år.

Lenke til kommentar
hahaha......Liverpool vurderer å hente Wayne Bridge, en av de spillerne på venstre back som har skuffet meg de siste åra....

Seriøs? Wayne Bridge er absolutt ikke dårlig.

Nei, han er veldig god når han er skadefri. Har han ikke vært litt skadet ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Da blir det Bridge, Riise og Aurelio som slåss om å være høgreback!

Høyreback faktisk..

min feil:P

Men wayne bridge liker nok ikke mangelen på førstelagsfotball....

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...