NightKeeper Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 TITUS BRAMBLE AV ALLE!! Legend. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 fortsetter det sånn så skal scouserene få slite med 4 plassen. det er vel City (av alle) som er der nå. Får håpe de slår dem da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 fortsetter det sånn så skal scouserene få slite med 4 plassen. det er vel City (av alle) som er der nå. Får håpe de slår dem da. City på 4.plass fremfor Liverpool, any day. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Fantastisk! Steve Bruce & Co. er elsk!! Må ikkje gløyme Scharner og! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 fortsetter det sånn så skal scouserene få slite med 4 plassen. det er vel City (av alle) som er der nå. Får håpe de slår dem da. City på 4.plass fremfor Liverpool, any day. Nei, det synest jeg ikke. City er viktigs å trøkke ned i gjørma Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Heller City enn Liverpool. (På 4.plass that is.) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Vet ikke helt, City i CL? Næææh. Hadde vært gøy om Liverpool ikke fikk CL, men for Englands del håper jeg de får plass. Men supporterhjerte mitt håper jo selvfølgelig på nedrykk for begge lag, samt utbrudd av byllepest i Liverpoolgarderoben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Umiddelbart så tenker jeg jo at jeg ønsker United ned og bort fra hele ligasystemet, men jeg setter likevel pris på oppgjørene mot dem, dessuten så blir det litt urealistisk å tro at United rykker ned. Jeg skjønner godt at dere heller ser City på fjerde foran Liverpool. Everton må gjerne få andreplassen bak oss, foran United. Byrivalene er vonde, men United slår dem. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Når det kommer til Everton, så kommer de nok ganske tafatte hjem fra Bergen. Kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 TITUS BRAMBLE AV ALLE!! Legend. Jeg satt sammen med noen Lfc-supportere og så kampen. Og en av dem sa "Bramble må være den dårligste stopperen i hele Premier League". Det var utrolig deilig å se den ballen gå i mål! fortsetter det sånn så skal scouserene få slite med 4 plassen. det er vel City (av alle) som er der nå. Får håpe de slår dem da. City på 4.plass fremfor Liverpool, any day. Enig, City fremfor Liverpool, garantert! Men vet ikke om United-supporterne i Manchester føler det likens.. Jeg har aldri hatt noe spesielt "hat" til City. Så klart, jeg liker dem ikke, men har bestandig mislikt Liverpool mer. Kanskje på grunn av at Liverpool har vært mye bedre enn City mens jeg har fulgt med på fotball. Men City har noe stort på ganag nå, dessverre.. blir spennende å se hvor langt oppe på tabellen de ender i år. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hahaha......Liverpool vurderer å hente Wayne Bridge, en av de spillerne på venstre back som har skuffet meg de siste åra.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Da blir det Bridge, Riise og Aurelio som slåss om å være høgreback! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Da blir det Bridge, Riise og Aurelio som slåss om å være høgreback! Høyreback faktisk.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Bridge er nok venstre back, men han suger, så det er det samme for meg Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Bridge er nok venstre back, men han suger, så det er det samme for meg Han er jo ingen dårlig back. Han er bare veldig mye skadet.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ifølge Echo har Liverpool avvist at man har noe interesse av å prøve å kjøpe Wayne Bridge fra Chelsea, slik flere av dagens engelske morgenaviser hevdet. Chelsea hadde neppe solgt en spiller til oss uansett. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hahaha......Liverpool vurderer å hente Wayne Bridge, en av de spillerne på venstre back som har skuffet meg de siste åra.... Seriøs? Wayne Bridge er absolutt ikke dårlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hahaha......Liverpool vurderer å hente Wayne Bridge, en av de spillerne på venstre back som har skuffet meg de siste åra.... Seriøs? Wayne Bridge er absolutt ikke dårlig. Nei, han er veldig god når han er skadefri. Har han ikke vært litt skadet ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Da blir det Bridge, Riise og Aurelio som slåss om å være høgreback! Høyreback faktisk.. min feil:P Men wayne bridge liker nok ikke mangelen på førstelagsfotball.... Endret 3. januar 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå