Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:D

Jepp, flott den der, kanonspiller, og fyren er like gammel som meg liksom, morsomt å tenke på :) Han var blant Uniteds aller beste idag, sinnssykt eksplosiv styrke på den karen.

Like gammel som meg óg. :) Han var en av Uniteds beste i dag. Han får Carrick til å forsvinne helt nesten. Til tross for lav motstand i dagens kamp, klarte ikke Carrick og imponere meg. :ermm: Håper bare Anderson scorer sitt første mål snart.

Lenke til kommentar

£45 millioner?! Hva i helvete skjer med pengebruk? Ronaldo er god, men det får da faen meg være grenser, ingen spillere i verden er verdt eller burde koste så mange penger. Sjukt. Hadde dog ikke gjort meg noe om han forsvant. :)

Edit: Jada, jeg veit det er et rykte, men uansett..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Selger vi Ronaldo nå har vi et problem. Et stort et. Selv om Ronny vil være i klubben har vi amerikanske eiere som man aldri kan stole på, det er jo vanvittig mye penger. Med forbehold om at ryktet er sant, selvfølgelig.

Nå, den linken Fakey linket til i går er ganske sikkert bare bullshitt. Det tar jeg som en spøk nesten. Ronaldo sier jo stadig vekk at han liker seg i klubben og vil være der i mange år til.

Lenke til kommentar
£45 millioner?! Hva i helvete skjer med pengebruk? Ronaldo er god, men det får da faen meg være grenser, ingen spillere i verden er verdt eller burde koste så mange penger. Sjukt. Hadde dog ikke gjort meg noe om han forsvant. :)

Edit: Jada, jeg veit det er et rykte, men uansett..

Real Madrid tar vel opp lån i en av bankene sine og så setter banken en strek over lånet. Det er sånn de har operert før. 45 mill er ikke mye når man slipper å betale det. Alle klubber bør tvinges til å ha en balangsert økonomi.

Ellers meldes det at Park er frisk og rask og kneet fungerer. Jeg synest park har vert god etter skaden jeg.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...