NightKeeper Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jepp, flott den der, kanonspiller, og fyren er like gammel som meg liksom, morsomt å tenke på Han var blant Uniteds aller beste idag, sinnssykt eksplosiv styrke på den karen. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jepp, flott den der, kanonspiller, og fyren er like gammel som meg liksom, morsomt å tenke på Han var blant Uniteds aller beste idag, sinnssykt eksplosiv styrke på den karen. Like gammel som meg óg. Han var en av Uniteds beste i dag. Han får Carrick til å forsvinne helt nesten. Til tross for lav motstand i dagens kamp, klarte ikke Carrick og imponere meg. Håper bare Anderson scorer sitt første mål snart. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Håper bare Anderson scorer sitt første mål snart. Kommer nok til å bli ekstra vill jubel her da tenker jeg Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Håper bare Anderson scorer sitt første mål snart. Kommer nok til å bli ekstra vill jubel her da tenker jeg det kan du banne på megga Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Papers: Real want Ronny Real's £45m Ronaldo bidReal Madrid aim to once again test Manchester United's resolve to keep Cristiano Ronaldo after it emerged they were prepared to pay £45million for the winger. Kan ikke den jævla klubben la oss være i fred Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) £45 millioner?! Hva i helvete skjer med pengebruk? Ronaldo er god, men det får da faen meg være grenser, ingen spillere i verden er verdt eller burde koste så mange penger. Sjukt. Hadde dog ikke gjort meg noe om han forsvant. Edit: Jada, jeg veit det er et rykte, men uansett.. Endret 2. januar 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ang. Anderson, hvorfor gjør ikke han slik i kamp for United? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Selger vi Ronaldo nå har vi et problem. Et stort et. Selv om Ronny vil være i klubben har vi amerikanske eiere som man aldri kan stole på, det er jo vanvittig mye penger. Med forbehold om at ryktet er sant, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Selger vi Ronaldo nå har vi et problem. Et stort et. Selv om Ronny vil være i klubben har vi amerikanske eiere som man aldri kan stole på, det er jo vanvittig mye penger. Med forbehold om at ryktet er sant, selvfølgelig. Nå, den linken Fakey linket til i går er ganske sikkert bare bullshitt. Det tar jeg som en spøk nesten. Ronaldo sier jo stadig vekk at han liker seg i klubben og vil være der i mange år til. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) £45 millioner?! Hva i helvete skjer med pengebruk? Ronaldo er god, men det får da faen meg være grenser, ingen spillere i verden er verdt eller burde koste så mange penger. Sjukt. Hadde dog ikke gjort meg noe om han forsvant. Edit: Jada, jeg veit det er et rykte, men uansett.. Real Madrid tar vel opp lån i en av bankene sine og så setter banken en strek over lånet. Det er sånn de har operert før. 45 mill er ikke mye når man slipper å betale det. Alle klubber bør tvinges til å ha en balangsert økonomi. Ellers meldes det at Park er frisk og rask og kneet fungerer. Jeg synest park har vert god etter skaden jeg. Endret 2. januar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Rart det med Park og Neville. Neville må tydeligvis ha kamptrening iform av reservelagskamper, mens Park går rett inn på førstelaget... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tenkte jeg ikke over. Men har ikke Neville vært skadet lengre enn Park? Kan jo også hende fordi Neville er gamlere enn Park. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Evt. eldre, som vi pleier å kalle det Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Mennesker er forskjellige, men jeg vil tro at alder har noe med saken å gjøre. Vi sog jo Giggs mot West Ham. Han var dønn sliten. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Evt. eldre, som vi pleier å kalle det Pft... Detaljer detaljer... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Mulig det har med alder å gjøre ja. Men synes det er litt rart, han trener jo med førstelaget og skal vel være klar? Må han absolutt matches på reservelagsnivå først? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det kan jo være lurt siden han ikke har spilt en skikkelig kamp på nesten et år nå. Da er det vell lurest å matche han på et lavere nivå så vi er sikre på at han presterer bra på det øverste nivået. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde vært herlig å sett han fått ein innhopp, om ikkje lengre enn 10 min.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Teves er ok. Han hadde ikke brukket noe. Bare fått seg en smell. Det sies at han ikke kommer til å være klar til Fa cup kampen i helga men er klar til kampen mot Newcastle neste helg. Rooney derimot blir klar til kampen mot Aston villa. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvilke sanger er det som synges på Anfield? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå