bshagen Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Nei, bare lei. Enig i det Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 6 minutes ago, bshagen said: For å si det sånn, hvis dommeren hadde dømt straffe, hadde VAR gjort den om igjen? Me thinks not. Så hva er poenget med å sjekke den da? Det er jo egentlig straffe mener jeg, den er jo rimelig klar Poenget nå er å endre clear and obvious mistake, så det hadde nok ikke blitt gjort noe uansett siden det ikke kunne si noe clear and obvious. VAR reduserer feil, det skal ikke eliminere feil. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) kim_InnleggNO skrev (5 minutter siden): Poenget nå er å endre clear and obvious mistake, så det hadde nok ikke blitt gjort noe uansett siden det ikke kunne si noe clear and obvious. VAR reduserer feil, det skal ikke eliminere feil. Meh.. Jeg er klar over det, men da kan de jo like gjerne bare droppe det. VAR har jo ikke fungert som det skal uansett, det skaper jo flere diskusjoner rundt situasjoner enn tidligere. Er offside på noen millimeter 10 trekk før scoring "clear and obvious"? Endret 4. januar 2020 av bshagen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 At vi mangler kreativitet er ikke akkurat veldig overraskende med Matic, Pereira og Mata i midten der, en 18-åring på topp og Chong på høyrevingen. Begge vingene må også ta en del defensivt ansvar siden midtbanen er så treg. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) 13 minutes ago, bshagen said: Meh.. Jeg er klar over det, men da kan de jo like gjerne bare droppe det. VAR har jo ikke fungert som det skal uansett, det skaper jo flere diskusjoner rundt situasjoner enn tidligere Droppe det fordi VAR ikke blander seg inn i alt og bruker flere minutter av kampen på at alt skal være 100‰? Jeg er helt på linje med nivået nå, kampen spilles med minimale stopp samtidig som grove feil av hoveddommer blir rettet. Her kunne det etter min mening vært både straffe og ikke straffe uten at det hadde blitt sett på som en grov feil. Endret 4. januar 2020 av kim_InnleggNO Lenke til kommentar
Sound money Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Det var ingen straffe fordi wolves spilleren fikk foten sin foran Brandon, helt korrekt av VAR. Vi trenger spillere som kan runde en mann og skape ubalanse i forsvaret til motstanderen, akkurat nå er det ingen som klarer å drible en motstander utenom ashley young! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) Glad Maguire kom ut til andreomgang. Det er jo bare de to stopperne som er på banen pluss Jones som er friske. EDIT: Romero også nå, er det kødd? Endret 4. januar 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Hvordan kan man få frispark mot seg når man står der og skjermer ballen og dyttes av to mann i rygg? Jøss Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) Hvorfor skjerme ballen på 0-0 i det 64min? Endret 4. januar 2020 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Kommer snart to kjappe fra Wolves nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 minutter siden): Hvorfor skjerme ballen på 0-0 i det 64min? Han var jo i en "umulig" situasjon, prøvde å få innkastet. Skjer da hver kamp. Men har aldri sett et sånt frispark bli dømt! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Nesten fra Rashford der Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Chong har vært god med ballen i dag. Utfordrer alltid mann, og har som regel kommet seg rundt også og fått lagt to gode legg. Vist mye mer i dag enn noen av de andre kampene han har fått denne sesongen til sammen. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 nå triller de ball i hatt med oss. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Det gjør strengt tatt de fleste lag dessverre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Svakt å heade den i egen arm! United heldige. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Synes vi har trillet ball i hatt med dem hele andreomgangen, og vært flinke til å vinne den igjen fort. Men umiddelbart etter de gjør byttene så endrer alt seg. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 (endret) KAN UNITED SENTRE EN BALL FORAN MEDSPILLER I ANGREP?! For en jævla gangsskyld? Fred? Dette lærte du som junior! Ærlig talt, pasningsspillet til United er så ræva at jeg har ikke ord. Vi trente på dette når jeg spilte som junior på Skrim IL - som 17-18 åring. Forbanna at jeg må sitte å irritere meg over at voksne proffspillere ikke kan gi en fremovervent pasning atpåtil i en overgang. Helt jævlig å se på dette fotball-laget BAAAH ? Endret 4. januar 2020 av bshagen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 1 minute ago, bshagen said: KAN UNITED SENTRE EN BALL FORAN MEDSPILLER?! For en jævla gangsskyld? Fred? Dette lærte du som junior! Blir sikkert overrasket over at noen løper. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. januar 2020 Del Skrevet 4. januar 2020 Tåkefyrste skrev (Akkurat nå): Blir sikkert overrasket over at noen løper. LOL! et verste er at det skjer også! Medspillere som løper også kommer pasningen to meter bak! Skjer jo 10 ganger per kamp, skjedde i første omgang også ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå