Tåkefyrste Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Det som irriterer meg er at det er helt stille fra Pogba. Når det er såpass mye rykter så bør ting bekreftes/avkreftes fra spilleren. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Uenig. Hvis man skal avkrefte/bekrefte rykter så gjør man til slutt ikke annet. Og hvis man kun kommenterer visse rykter så skjønner man hva svaret er de gangene det ikke kommenteres. Om noe så har Pogba den siste tiden lagt ut mer United relatert stoff på sosiale medier enn på lenge, noe jeg tolker positivt. Endret 2. januar 2020 av kim_InnleggNO Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Så mye skadet Pogba har vært, og så ustabilt han har prestert hos oss så bør det handles inn en i hans posisjon nå i januar. I tillegg så bør det handles inn en erstatter for Matic/McT og en 10'er. Som om ikke det er nok så trengs det en på høyrekant, en stopper av høy kvalitet og en VB. Begynner også å helle mot en ny keeper i dette laget. Nå kommer selvsagt ikke alt dette nå, men to på midtbanen på være minimum denne mnd. Bryr meg svært lite om at det koster ekstra å handle nå fremfor i sommer. Klarer vi topp 4 med nye kjøp så har differansen betalt seg selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) 1 hour ago, ProphetSe7en said: Så mye skadet Pogba har vært, og så ustabilt han har prestert hos oss så bør det handles inn en i hans posisjon nå i januar. I tillegg så bør det handles inn en erstatter for Matic/McT og en 10'er. Som om ikke det er nok så trengs det en på høyrekant, en stopper av høy kvalitet og en VB. Begynner også å helle mot en ny keeper i dette laget. Nå kommer selvsagt ikke alt dette nå, men to på midtbanen på være minimum denne mnd. Bryr meg svært lite om at det koster ekstra å handle nå fremfor i sommer. Klarer vi topp 4 med nye kjøp så har differansen betalt seg selv Enig i 10'er, dm(2?) og høyreving. Venstreback og stopper er ikke krise akkurat nå syntes jeg. Keeper så kan vi ta inn Dean om De Gea fortsetter og svikte. Vi har også en klassekeeper i Romero. Om det er så at de ikke finner noen bedre enn Bruno Fernandes i Januar vinduet så forventer jeg faktisk at de kjøper han uansett, de gjorde det tydelig at de ikke ville ha han i sommer, men jeg har stor tro på at han er milevis bedre enn Lingard. Pogba kan selges, jeg liker fyren men det er for mye styr med han, på alle plan. Synd om han faktisk er skadet, men jeg vil ha han vekk nå. Endret 2. januar 2020 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Er egentlig lei av å skrive det nå, men det kan neppe finnes større kuksugere i fotballverden enn Ed Woodward. United burde hatt klar to midtbanespillere 1. januar. Begynner de scoutingen når vinduet åpner eller? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Dette er et dumt utsagn fra van Persie: https://www.vg.no/sport/fotball/i/awd0x5/van-persie-reagerer-paa-solskjaers-hyggelige-oppfoersel?utm_content=row-3&utm_source=vgfront Hvis du tjener 200-500 tusen kroner pound i uken og fortsatt trenger å ha en trener som skriker til deg, så har noe gått galt i din oppvekst. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Woodward har visstnok lite/ingenting med overganger å gjøre nå lenger, sånn har det vært siden i sommer. Vi har jo en head of recruitment siden den tid (husker ikke navnet hans nå, men jeg skrev om han i sommer her). Å kjøpe tre spillere i januarvinduet er ikke realistisk, hverken for oss eller andre klubber. Å kjøpe to er mulig, men det skal mye til å finne to som ikke bare er stallspillere, men to som forsterker elleveren. Én bør være mer enn realistisk, og jeg blir skuffa hvis klubben ikke greier det. Det tror jeg Ole blir også. Midtbanen vår er jo egentlig bare Fred nå. Matic sin kontrakt går ut til sommeren, og de to andre er skadet. Garner er også skadet, og han er ikke god nok enda. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Javel? Er vel berre Pogba og Mctominay som er skada? Mata, Pereira, Lingard ( i tillegg til Matic og Fred som nevnt)? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Whiteshit skrev (5 minutter siden): Javel? Er vel berre Pogba og Mctominay som er skada? Mata, Pereira, Lingard ( i tillegg til Matic og Fred som nevnt)? Ingen av de er sentrale midtbanespillere. Pereira kan til nød spille der, men det er langt fra optimalt. Han er foretrukket i tieren. Fred, Matic, Pogba og McTominay er de vi har sentralt på midtbanen. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Aha. Du sa "midtbane" dog Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Sandy Koufax skrev (3 timer siden): Dette er et dumt utsagn fra van Persie: https://www.vg.no/sport/fotball/i/awd0x5/van-persie-reagerer-paa-solskjaers-hyggelige-oppfoersel?utm_content=row-3&utm_source=vgfront Hvis du tjener 200-500 tusen kroner pound i uken og fortsatt trenger å ha en trener som skriker til deg, så har noe gått galt i din oppvekst. Det er jo sant, hjelper ikke glatte over ting å lete etter positivtet når det ikke er det. Han blir ikke forbanna, og det er jo ganske sykt i den situasjonen klubben er i. Men det går mer på at han mangler det engasjementet Klopp, Pep og Mourinho har. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Whiteshit skrev (14 minutter siden): Aha. Du sa "midtbane" dog Ja, det er der vi har skadekrise. Matic kan forsvinne innen januar er ferdig, og han er uansett for dårlig. Da vil vi bare ha Fred som et bra nok alternativ der. Se for deg et Tottenham kun med Harry Winks, Liverpool kun med Keita, Chelsea kun med Jorginho, eller City kun med Gündogan tilgjengelig sentralt. Er i praksis der United kan være etter januar, haha, det er jo helt sykt. Endret 2. januar 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Upopulær mening: Maddison og Grealish er ikke gode nok. Av flere grunner: Vi trenger ikke flere primadonnaspillere (les: samtlige offensive i United minus James). Vi trenger flere toveisspillere i verdensklasse. Så enkelt er det. Selvfølgelig er det en bonus om vi hadde fått inn Sancho eller noen av den kvaliteten på høyrekant, men først og fremst er problemet vårt i bredden på midten. Jeg tror nesten ikke folk helt skjønner hvor stor forskjell det hadde gjort om vi hadde fått tak i en eller to av disse i steden: Parejo, Allan, Verratti eller Partey. Men vi ender vel opp med en av de rødhårete Longstaff-brødrene. Og så fortsetter skriket om ny manager, OGS får muligens sparken til sommeren og så ender det opp med mange surprisedpikachu.gif når det viser seg at det heller ikke har noen effekt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Kjøper vi Longstaff mister jeg absolutt all tro til klubben. En middelmådig spiller på sitt aller beste. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Er det sant at Luke Shaw er den best betalte backen i verda? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Longstaff er meh. Vi trenger noen som kan forsterke elleveren, ikke en svak skygge av McTominay. Kan sikkert bli god, men han er ikke det enda. Grealish er ikke en primadonnaspiller, han er god defensivt også og tracker bra hjemover. God ballvinner. Både han og Maddison ville helt klart forsterket oss offensivt nå, men ja, er også usikker på om begge er gode nok i forhold til den kvaliteten vi helst bør ha etter sommeren. Vi vet jo ikke hvor god Maddison blir. Tror uansett ingen av de er mulig å få tak i før sommeren. Helt enig i typen spillere da, for det er mest sentralt det haster. Ndidi hadde vært en drømmesignering, han er nøyaktig det vi trenger men det tror jeg ikke er mulig å få til. Partey og Verratti også, men de er en del eldre. Parejo er 30 år gammel og bør være uaktuell, Allan er 28 men har vært svak denne sesongen. Eneste i den kategorien spiller jeg tror det er realistisk å få tak i nå i januar er Emre Can, egentlig. Han får ikke spille i Juventus, og er nok ganske gira på å flytte på seg før EM sånn at han kan kjempe om plass der. Problemet med han er jo først og fremst fortiden i Liverpool, men han er fortsatt bare 25 år og ganske så god. Jeg stoler på at Solskjær, Phelan og gjengen vet hvem de ønsker, men stoler ikke på at klubben greier å få tak i dem. - De neste kampene våre denne måneden: 04. jan: Wolves borte (FA Cup) 07. jan: City hjemme (Ligacup) 11. jan: Norwich hjemme (PL) 19. jan: Liverpool borte (PL) 22. jan: Burnley hjemme (PL) 29. jan: City borte (Ligacup) Dette kan bli virkelig stygt uten midtbane. Kampene kommer ganske tett også, og vi har ingen mulighet til å rotere på Fred/Matic. Fred har også spilt alt i det siste. Vi kan lett ryke i de to cupene, og det vil ikke en gang være under forventning. Ingen forventer heller at vi skal slå Liverpool borte i ligaen. Får vi en skade til er det helt kjørt. Endret 2. januar 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Kjenner jeg blir mer og mer likegyldig til United for hver dag som går. Føler rett og slett at de som styrer klubben ikke bryr seg, spillerne er helt likegyldig med den samme unnskyldningen etter hver kamp. OGS ser helt fortapt ut på sidelinjen under kamp, og under intervju går det meste på repeat. Så lenge alle ledd i klubben fremstår som likegyldig så er det ikke rart det smitter over på supporterne heller. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Emre Can er jo brukbar han, men det er ikke en spiller som har et jevnt høyt nivå. Litt for mye opp og ned. Det er nok en grunn til at han ikke er fast på Juventus. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 God i enkeltkamper, overhode ikke stabil. God skuddfot. Dro fra Liverpool mest pga ønsket altfor høy lønn. Ikke at det er noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. januar 2020 Del Skrevet 2. januar 2020 Ønsker ikke vrakgods fra juventus/liverpool. Da bør vi heller kjøpe mindre kjente navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå