ReaveЯ Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Pogba tydeligvis ikke med og McTominay ute? Lukter krutt av midtbanen idag ja... ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Too soon for Pogba. Forståelig nok at han ikke får 90min, men burde jo blitt med på benken? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 ReaveЯ skrev (11 minutter siden): "Skade"... Ja? Han har vært ute med en alvorlig skade i flere måneder. At han ikke kan spille to kamper på 48 timer er ikke så rart. Som Ole sier i intervjuet før kamp: "Paul has played in two games now, so we didn’t feel it was right for him to participate today". Greit for meg at de ikke vil risikere noe hvis det er fare. Laget er betydelig svekket uten Pogba og McTominay. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Uansett latterlig å ikke han på benken mtp hvilke midtbanespillere vi har tilgjengelig? Greit å ikke spille 90 min, men komme inn siste 20-25 min skulle man tro kunne gå... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 (endret) ReaveЯ skrev (9 minutter siden): Uansett latterlig å ikke han på benken mtp hvilke midtbanespillere vi har tilgjengelig? Greit å ikke spille 90 min, men komme inn siste 20-25 min skulle man tro kunne gå... Det vet du vel ingenting om. Det kan hende de 45 minuttene han måtte spille for to døgn siden gikk hardt utover ankelen og at han ikke er spilleklar. Mitt tips er at Ole ikke ville gi han så mange minutter sist kamp, men ble tvunget til det på grunn av McTominays skade. 48 timer er for kort tid til å restituere, hvorfor risikere å slå opp skaden til Pogba? Vi møter Arsenal om noen dager. Twitter og deler av media er allerede i gang med anti-Pogba konspirasjonsteorier nå i hvert fall. Alt fra at han skal nekte å spille til at han er solgt til Real Madrid ? Endret 28. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 (endret) Lager dere ikke kamptråder mere? Endret 28. desember 2019 av Delvis Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Delvis skrev (5 minutter siden): Lager dere ikke kamptråder mere? Jeg pleier å gjøre det, men det er så laber aktivitet i jula, så kan like gjerne ta det her. Forrige kamp fikk ikke mange kommentarene Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Faktisk ikke så langt unna fra 35 meter fra Rashford. For en frisparkfot! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Så nææært Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Spiller bra. Mer av det vi så mot Newcastle, bare på venstresida i dag. Fortsetter det blir det mål til slutt. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Nydelig!! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Mål nummer 10 for sesongen fra Martial! Herlig gjenvinning av Pereira og den assisten er helt perfekt! Pent. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Ja, hva synes vi om førsteomgang her? Jeg synes det har vært ganske bra. Spilt oss helt gjennom forsvaret deres tre ganger, hatt et skudd i stolpen, en kjempestor dobbeltsjanse og et veldig godt og farlig innlegg fra Williams som ingen rakk frem på. Gode med ballen i laget, spiller gjennom ledd. Balltempoet er noe lavt til tider og kan forbedres, men det er vel ikke så mye mer Matic har å by på der. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 (endret) Så veldig billig ut den der synes jeg. Dean blåste før ballen gikk i mål, så da kan ikke VAR se på situasjonen. EDIT: Og ikke rødt på den taklinga der? Knehøyde, strake knotter, høy fart OG James hadde vært helt gjennom. Skal være klink rødt kort. Ingen VAR-gjennomgang. Merkelig. Endret 28. desember 2019 av Snikpellik Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 For et skitlag Burnley er. Kjip jævlig fotball tvers gjennom. Ikke rart at de har negativ målforskjell slik de spiller. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Synes det er flere situasjoner her der VAR ville vært naturlig. Føler meg virkelig ikke trygg på dette. Tror vi må ha et mål til. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Nå kan Mike Dean godt pensjonere seg. Klar kroppsblokk og Bardsley skulle hatt sitt andre gule. Synes vi blir bortdømt her. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 Sykt at VAR ikke ble brukt i situasjonen med Martial heller.. JOKE.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå