Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem er egentlig best? Av Vidic og Ferdinand.

Satt å fulgte spesielt med på de to i dag. Synes Vidic alltid har vært den "lille" læregutten til Rio, men nå er læregutten blitt stor selv spør du meg :) Når Vidic går inn i en takling, så ser du at han stenger all smerte ute. Helt utrolig å se på.

Rio er muligens hakke "roere", noe som sikkert kommer av at han har mye lengre erfaring på så høyt nivå. Det kan nesten se ut som Rio ikke ser noen motstand lengre, som vi f.eks. så mot Liverpool og Torres - han syntes jo alt var så enkelt, at det ble nesten kjedelig :)

Lenke til kommentar

Jeg synes Ferdinand er best av han og Vidic, men det virker som flertallet liker Vidic best. Jeg liker de begge! :D Vidic gir alt i hver eneste duell og det er helt utrolig å se på. Det er nesten ingen som slår Vidic i hodedueller. Jeg ville ikke byttet Ferdinand og Vidic med noen andre stoppere i Premier League.

Lenke til kommentar
Jeg synes Ferdinand er best av han og Vidic, men det virker som flertallet liker Vidic best. Jeg liker de begge! :D Vidic gir alt i hver eneste duell og det er helt utrolig å se på. Det er nesten ingen som slår Vidic i hodedueller. Jeg ville ikke byttet Ferdinand og Vidic med noen andre stoppere i Premier League.

Helt enig. Syns også Rio er best, men flere snakker mest om Vidic. Rio har en vanvittig ro, som er helt utrolig. Klassemidtstopper akk som med Vidic.

Lenke til kommentar
Vil også si at Rio er bedre fremover på banen. Men det tror jeg Vidic tar igjen på hodet.

Rio har skåret fem mål, Vidic fire. Til gjengjeld har Rio (169 kamper) spilt over tre ganger så mange kamper for Man Utd enn det Vidic (55 kamper) har. Nå er ikke antall mål alt som teller for spillet fremover på banen, men Vidic er ikke så værst der. God på hode på hjørnespark.

Dette ble rotete, men jeg får unnskylde meg med at jeg er beintrøtt.

Goscinny :xmas:

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Både Vidic og Ferdinand er fantatisk gode midtstoppere. De har hver sin stil og er absolutt i verdenstoppen i hver sin "gren". Vidic er helt fantastisk god på hodet og en av de tøffeste og råeste duellspillerne, mens Ferdinand er enda roligere og mer spillende.

Jeg synes Vidic er enda bedre enn Rio når han spiller helt opp mot sitt aller beste, men siden han har en så direkte og tøff stil er han mer utsatt for tabber enn Rio. Det er større sjans for at Vidic gjør en tabbe som fører til et mål, men når begge spiller helt perfekt synes jeg faktisk Vidic er hakket råere.

Men det er selvsagt ingen tvil om at de er et av verdens beste midtstopperpar og at de utfyller hverandre fantastisk.

Lenke til kommentar

Det var lenge snakk om erstattere fra stopperparet Bruce og Pallister. Jeg synest Rio og Vidic gjør en flott jobb.

Når det gjelder de offangsive kvalitetene så er vel Vidic mere målfarlig. Men Rio er mye bedre til å sette i gang angrep.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...