Ed Hunter Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kjedelig kamp? Vi skapte plenty av sjanser, på ein normal dag hadde vi hatt 4 mål glatt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) I 2.omg så var det kjedelig. Vis vi hadde hatt Rooney med Tevez på topp hadde vi sikkert vunnet med mer. Folk, vi spilte 4-4-2, ikke 4-5-1. Ron og Tevez på topp. BTW, plenty er vel å dra i. Vi hadde vel 4 sånne store sjanser utenom scoringa, og de andre var jo bare sånne skudd rett på keeperen, jeg kaller ikke det sjanser jeg ass. Edit, noen som vet hvorfor Tevez feiret med smukk ? Artig feiring, og fabelaktig scoring. Endret 1. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Edit, noen som vet hvorfor Tevez feiret med smukk ? Artig feiring, og fabelaktig scoring. Det lurte eg også på Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Edit, noen som vet hvorfor Tevez feiret med smukk ? Artig feiring, og fabelaktig scoring. Det lurte eg også på Det kan hende at han har fått et barn til eller at dattera har bursdag? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fordi han har blitt far....? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fordi han har blitt far....? Kanskje ringe han å spørre... Min teori er at han har blitt far, vis så i tilfelle. Gratulerer Tevez. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fordi han har blitt far....? Var det eg regnet med,men var ikke sikker....trenger ikke være nedlatende Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fordi han har blitt far....? Var det eg regnet med,men var ikke sikker....trenger ikke være nedlatende Jeg var ikke nedlatende Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Okay. Passet med smokken gjorde han også... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 SAF går ut mot publikum idag og mener det er altfor stille, men du kan vel ikke klage egentlig, det er tross alt 1.nyttårsdag...er som regel ikke så altfor bra stemning når topplagene møter bunnlagene. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Hva kan man si: Skysports sine ratinger Tomasz Kuszczak - 7 John O'Shea - 6 Rio Ferdinand - 8 Nemanja Vidic - 6 Patrice Evra - 7 Park Ji-Sung - 7 Michael Carrick - 6 Anderson - 7 Nani - 9 Cristiano Ronaldo - 7 Carlos Tévez - 8 Wes Brown - 5 Owen Hargreaves - 6 Louis Saha - 5 Kan ikke si meg enig i at Nani var den beste i dag, det var Tévez. Endret 1. januar 2008 av PSV Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Var han full når han tok Nani sin karakter han som satte ratinga? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva skjer med å spørre alle om de er fulle idag Raste? Du har allerede spurt meg og. :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hva skjer med å spørre alle om de er fulle idag Raste? Du har allerede spurt meg og. :!: Jeg vet faktisk ikke jeg ass, banan. Nå har jeg kun spurt deg da lille kakaogris, du var jo helt fucka igår. Jeg tror jeg er litt trøtt, derfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Blir nok sikkert dessverre ofte(fin formulering) slik, visst det er EN mann som skal få inn alle ratingene. la meg se: rooney var grei nok, vi sier en 7. Vidic var ikke så god idag, han får kun 6. Tevez var en av di bedre, 8. Vent, nå glemte jeg nani! Samma det! Vi sier en 9! Ikke at jeg vet at det var en mann! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Blir nok sikkert dessverre ofte(fin formulering) slik, visst det er EN mann som skal få inn alle ratingene. la meg se: rooney var grei nok, vi sier en 7. Vidic var ikke så god idag, han får kun 6. Tevez var en av di bedre, 8. Vent, nå glemte jeg nani! Samma det! Vi sier en 9! Ikke at jeg vet at det var en mann! Rooney? Trodde han ikke han spilte jeg ! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Denne karen har sikkert ikke sett kampen en gang, for Rooney spilte ikke. Syns ikke Vidic var så værst, jeg ... Gjorde en liten feil, men det var ikke så galt ... Goscinny Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Denne karen har sikkert ikke sett kampen en gang, for Rooney spilte ikke. Syns ikke Vidic var så værst, jeg ... Gjorde en liten feil, men det var ikke så galt ... Goscinny Vidic er dønn solid akkurat som jeg vil ha han til å være. VIDIC er alltid konge som RIO, de to er engler. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvem er egentlig best? Av Vidic og Ferdinand. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dem er så og si like gode, men Rio er vel mer rolig med ballen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå