NightKeeper Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Flott kjempet av Tevez nok en gang. Hadde han vært litt heldigere hadde han hatt hat-trick nå Taper vi poeng idag henter jeg repet, seriøst, vi burde ledet så jævlig. Lenke til kommentar
Totentanz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Orker ikke 1-1 i dag. Noen andre som begynner å bli lei av ansiktet til Saha? Foruten å være lojal ønsker jeg ham gode dager, men han har ikke imponert på lenge? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Nei, Saha har ikke tilført spillet noe som helst denne vinteren slik jeg ser det. Nesten en tragisk kamp. Ikke på grunn av lite målsjanser, for de har kommet på rekke og rad, men at vi ikke klarer å score. Irriterende å sitte smånervøs når de kunne ha avgjort kampen for lenge siden, og med mange mål. En del dårlige dommeravgjørelser også. Skulle hatt i alle fall 3-4 frispark til. Og foresten, 4 minutt tillegg? For hva? Endret 1. januar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Synest dette var en helt grei kamp jeg. Vi skaper jo mye men klarer ikke å scåre. Og Saha var ihvertfall ikke dårligere enn i kampene før. Veldig oppløftende etter West Ham kampen. Man jeg synest vi viser litt tegn til å være slitne. Dommeren var elendig. Skikkelig bortedommer. Endret 1. januar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Joda, kampen var grei og det så ikke så veldig problematisk ut akkurat, heller ganske enkelt. Men det som var "tragisk" var at vi kun vant 1-0, og at sjansen for å miste poeng var stor kampen ut. Men men, 3 nye poeng som de to andre topplagene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det har vel en del med forventninger som jeg har snakket mye om. Mener at man ikke kan forvente 4 mål i hver kamp vi ikke møter storlagene. Derfoe blir det syting i hver eneste kamp også. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Nokon som fekk med seg sjansestatestikken? Synes Nani var god idag, spesiellt i begynnelsen i første omgang, samt i ein periode i andre. På slutten blei det litt tilbake til gamle synder med dårlige pasninger og valg, men ganske fornøyd. Carrick såg eg lite til idag, ein del feilpassninger og, ikkje bra. Tevez fortjente hat-trick, jobba som besatt og skapte mykje! Grei seier, men den satt langt inne. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Forventer ikke mangen mål sånn sett, men vi hadde sjansene til å lage så utrolig mange mål, derfor var det unormalt at vi ikke klarte å sette inn 2-0 som jeg synes hadde vært et passende resultat. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Syns kampen var relativt bra. Vi bodde jo innenfor sekstenmeteren til Birminghams sekstenmeter. Skapte en del, men fikk ikke satt sjansene. Litt trist at Ronaldo bommet så mye. Hvor mye tror dere det har å si at Fergie sitter på tribunen? Han kan jo ha telefonkontakt, og snakke til spillerne i pausen uansett ... Goscinny Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det har vel en del med forventninger som jeg har snakket mye om. Mener at man ikke kan forvente 4 mål i hver kamp vi ikke møter storlagene. Derfoe blir det syting i hver eneste kamp også. Vi burde forvente 4 mål i hver kamp, hvertfall i en kamp som denne, herregud så mange sjanser vi brenner, helt tragisk. Tevez var kanon idag, det samme var Evra, må heller ikke glemme assisten til Ron. Anderson; fy faen jeg er glad vi har han, for en spiller, han blir en av verdens beste midtbanespillere, uten tvil. Var noen som klagde på at han ikke kunne finte også, de spiser vel ordene sine nå? Har ingen tro på at Lucas blir bedre enn Anderson. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 3 poeng er 3 poeng, men det kan være avgjørende til syvende og sist på mål forskjell Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vanskelig å si hvor mye det har å si, men den eneste kampen vi fortjente å tape til nå så satt han der...... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Queiroz beviser i alle fall at han ikke kan lede laget. Rotet bort poeng mot West Ham, og det kunne fort gått galt i dag og. Hva er det han ikke skjønner med at 4-5-1 ikke funker? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Queiroz beviser i alle fall at han ikke kan lede laget. Rotet bort poeng mot West Ham, og det kunne fort gått galt i dag og. Hva er det han ikke skjønner med at 4-5-1 ikke funker? Hvordan rotet han bort poeng mot West Ham...? Er vel heller lagets skyld. Så crap som Saha har vært, så var 4-5-1 greit, bare uflaks som gjør at vi ikke vinner med mer enn 1 mål idag, det fungerte veldig bra offensivt idag spør du meg. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vi spilte da 4-4-2 med Tevez og Ronaldo. Vi bør ha punktert kampen tidlig i 2. omgang.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Queiroz beviser i alle fall at han ikke kan lede laget. Rotet bort poeng mot West Ham, og det kunne fort gått galt i dag og. Hva er det han ikke skjønner med at 4-5-1 ikke funker? Kampen etter syndebukker Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt med seier i dag etter den tragiske forestillingen mot West Ham. Jeg hørte kommentator nevne at United de 4, eller var det 3, foregående sesongene hadde endt på den plasseringen til slutt som de lå på nå etter juleprogrammet. Jeg frykter dessverre at det skjer også nå. Ligaen er selvfølgelig ikke avgjort, men Arsenal ser så utrolig solide ut, og jeg tror de klarer seg bra uten Toure i noen kamper. Etter United's elendige kamp mot Bolton, trodde jeg ikke vi ville få se et like tamt United lag videre, men det skjedde altså mot West Ham. Og selv om vi har Arsenal hjemme, er den kampen helt åpen. Jeg håper det beste, men frykter det verste. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ingen tvil om at Arsenal ser gode ut. De har et sterkt lag med godt spill. Det de sliter mest med er bredden i stallen sin. Kommer det et par skader på løpende bånd skal de slite sterkt... noe jeg håper skal skje snart... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Vi er med i kampen. Da er jeg kjempefornøyd Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fy flate, må si at kampen idag var dønn kjedelig. Vi burde ha vunnet med 3-4 mål. Ihvertfall på hjemmebane og mot det laget. Saha suger ballesteiner. Tevez og Evra var kjempegode idag, pluss O'Shea hevet seg i 2 omg. Må si Anderson ikke spilte SÅ bra som han har gjort i det siste, ble borte i noen tider. Men endelig tok han noen finter iløpet av kampen :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå