Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, Saha har ikke tilført spillet noe som helst denne vinteren slik jeg ser det.

Nesten en tragisk kamp. Ikke på grunn av lite målsjanser, for de har kommet på rekke og rad, men at vi ikke klarer å score. Irriterende å sitte smånervøs når de kunne ha avgjort kampen for lenge siden, og med mange mål.

En del dårlige dommeravgjørelser også. Skulle hatt i alle fall 3-4 frispark til. Og foresten, 4 minutt tillegg? For hva?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Synest dette var en helt grei kamp jeg. Vi skaper jo mye men klarer ikke å scåre. Og Saha var ihvertfall ikke dårligere enn i kampene før. Veldig oppløftende etter West Ham kampen.

Man jeg synest vi viser litt tegn til å være slitne.

Dommeren var elendig. Skikkelig bortedommer.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Joda, kampen var grei og det så ikke så veldig problematisk ut akkurat, heller ganske enkelt. Men det som var "tragisk" var at vi kun vant 1-0, og at sjansen for å miste poeng var stor kampen ut.

Men men, 3 nye poeng som de to andre topplagene.

Lenke til kommentar

Nokon som fekk med seg sjansestatestikken? Synes Nani var god idag, spesiellt i begynnelsen i første omgang, samt i ein periode i andre. På slutten blei det litt tilbake til gamle synder med dårlige pasninger og valg, men ganske fornøyd. Carrick såg eg lite til idag, ein del feilpassninger og, ikkje bra. Tevez fortjente hat-trick, jobba som besatt og skapte mykje! Grei seier, men den satt langt inne.

Lenke til kommentar

Syns kampen var relativt bra. Vi bodde jo innenfor sekstenmeteren til Birminghams sekstenmeter. Skapte en del, men fikk ikke satt sjansene. Litt trist at Ronaldo bommet så mye.

Hvor mye tror dere det har å si at Fergie sitter på tribunen? Han kan jo ha telefonkontakt, og snakke til spillerne i pausen uansett ...

Goscinny :xmas:

Lenke til kommentar
Det har vel en del med forventninger som jeg har snakket mye om. Mener at man ikke kan forvente 4 mål i hver kamp vi ikke møter storlagene. Derfoe blir det syting i hver eneste kamp også.

Vi burde forvente 4 mål i hver kamp, hvertfall i en kamp som denne, herregud så mange sjanser vi brenner, helt tragisk.

Tevez var kanon idag, det samme var Evra, må heller ikke glemme assisten til Ron.

Anderson; fy faen jeg er glad vi har han, for en spiller, han blir en av verdens beste midtbanespillere, uten tvil. Var noen som klagde på at han ikke kunne finte også, de spiser vel ordene sine nå? :) Har ingen tro på at Lucas blir bedre enn Anderson.

Lenke til kommentar
Queiroz beviser i alle fall at han ikke kan lede laget. Rotet bort poeng mot West Ham, og det kunne fort gått galt i dag og. Hva er det han ikke skjønner med at 4-5-1 ikke funker?

Hvordan rotet han bort poeng mot West Ham...? Er vel heller lagets skyld.

Så crap som Saha har vært, så var 4-5-1 greit, bare uflaks som gjør at vi ikke vinner med mer enn 1 mål idag, det fungerte veldig bra offensivt idag spør du meg.

Lenke til kommentar

Godt med seier i dag etter den tragiske forestillingen mot West Ham. Jeg hørte kommentator nevne at United de 4, eller var det 3, foregående sesongene hadde endt på den plasseringen til slutt som de lå på nå etter juleprogrammet. Jeg frykter dessverre at det skjer også nå. Ligaen er selvfølgelig ikke avgjort, men Arsenal ser så utrolig solide ut, og jeg tror de klarer seg bra uten Toure i noen kamper. Etter United's elendige kamp mot Bolton, trodde jeg ikke vi ville få se et like tamt United lag videre, men det skjedde altså mot West Ham. Og selv om vi har Arsenal hjemme, er den kampen helt åpen. Jeg håper det beste, men frykter det verste.

Lenke til kommentar

Fy flate, må si at kampen idag var dønn kjedelig. Vi burde ha vunnet med 3-4 mål. Ihvertfall på hjemmebane og mot det laget.

Saha suger ballesteiner. Tevez og Evra var kjempegode idag, pluss O'Shea hevet seg i 2 omg. Må si Anderson ikke spilte SÅ bra som han har gjort i det siste, ble borte i noen tider. Men endelig tok han noen finter iløpet av kampen :=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...