raytrails Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Liverpool-supporter her, og jeg mener oppriktig at disse oppgjørene lever sitt eget liv uavhengig av form eller nivå ellers. Bare se på forrige lokaloppgjør vi hadde mot Everton på Goodison Park, endte 0-0 i en kamp som slettes ikke gjenspeilte forskjellen på lagene ellers den sesongen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Kan bli en spennende kamp om Pogba, Martial og Wan-Bissaka starter. Hvis ikke så er det bare å gå i hi. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Si hva dere vil, men dette blir enkel seier for pool. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Det som jo er artig er at skrellen er ikke hvis Liverpool vinner...... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Si hva dere vil, men dette blir enkel seier for pool.Har ikke vært så gode som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Har ikke vært så gode som alle skal ha det til. De har vært i en helt annen liga enn hva United har vært. Liverpool med 1.6 i odds for seier på OT sier alt, gratis penger! United er ett bunnlag, sånn er det blitt og det vil ikke endre seg i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Gode nyheter. Det kan hende vi har en spiss tilgjengelig til Liverpool-kampen. Vært ute veldig lenge, så det er vel for mye å håpe på at ha skal være i samme knallform som i de par første kampene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Keeperplassen er vel der vi faktisk har grei backup. Midtbanen uten Pogba og spisser uten Martial, derimot... Det er sant. Romeros statistikk i ligaen: Kamper: 7 Clean sheets: 6 Baklengsmål: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Har ikke vært så gode som alle skal ha det til.Enig. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Vi (Liverpool) minner meg om sånn dere ofte var under Ferguson. Vinner mange kamper man ikke imponerer nevneverdig i. Kanskje den mentale styrken som imponerer mer enn noe annet. Endret 16. oktober 2019 av Schweigaard Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Sky melder at Pogba ikke rekker Liverpool-kampen. De Gea også. The Sun skriver at De Gea blir ute i to måneder. Får håpe det ikke stemmer. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Mye rykter om Allergi til United nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Mye rykter om Allergi til United nå. Det har det vært lenge, og han er en av de siste klubben trenger i situasjonen den er i nå. Hvis styret skulle være såpass idioter at de kaster alle langtidsplanene i dass, sparker enda en manager åtte runder inn i sesongen midt i en skadekrise og deretter ansetter en defensivt orientert trener uten kjennskap internt i klubben nå, ja da er det bare å legge seg i fosterstilling en stund. Skal Ole mot formodning bort allerede tror jeg det er en lignende type som må til, en som kjenner godt til akademiet og mekanismene i klubben. Spillerstallen forandrer seg ikke, den vil være full av unggutter ut sesongen. Og spillerne, som ifølge pressen og dem selv definitivt er på Solskjærs side vil tappes for energi av nok et managerbytte. 1 Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Skulle ikke forundre meg om det er lagt ut noen rykter for å få spillerne til å kjempe for Solskjær igjen Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Skulle ikke forundre meg om det er lagt ut noen rykter for å få spillerne til å kjempe for Solskjær igjen Om slikt må til for at spillerne skal kjempe for Ole så er han definitivt ikke riktig person til å være manager i United. Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Om slikt må til for at spillerne skal kjempe for Ole så er han definitivt ikke riktig person til å være manager i United. Problemet er spillergruppen. Det finnes ikke en riktig person for den. Ole er godt i gang med opprenskning og fått inn en leder i forsvaret. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Synes ikke problemet den siste tiden har vært at de ikke gir sitt beste for drakta. Det står mer på kvaliteten, som jevnt over ikke er god nok. Ser man på lagoppstillingene vi har stilt med i det siste er det ikke så vanskelig å skjønne hva Ole strir mest med. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Enig i dere som peker på spillergruppen som hovedproblemet. Vanskelig å score nok mål når man spiller uten kreative spillere.(er vel egentlig kun Pogba). Savner også Martial som kan skape noe på egenhånd foran mål 2 Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 (endret) Skal Ole mot formodning bort allerede tror jeg det er en lignende type som må til, en som kjenner godt til akademiet og mekanismene i klubben. Spillerstallen forandrer seg ikke, den vil være full av unggutter ut sesongen. Og spillerne, som ifølge pressen og dem selv definitivt er på Solskjærs side vil tappes for energi av nok et managerbytte. Enig. Å erstatte Solskjær med noe helt annet er galskap. Nå kjenner ikke jeg Allegri godt nok som trener, da. Men han gikk vel bort fra den innbakte 3-5-2 og over til 4-3-3 da han tok over Juventus? En av de store trenernavnene i Europa som jeg vet minst om. Endret 17. oktober 2019 av Amoralsk Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Gode nyheter. Det kan hende vi har en spiss tilgjengelig til Liverpool-kampen. Vært ute veldig lenge, så det er vel for mye å håpe på at ha skal være i samme knallform som i de par første kampene. Denne unnskyldningen har jeg aldri forstått meg på. Martial har ikke vært så lengte ute, det er vel snakk om seks uker? Dersom han er spilleklar, så er det fordi han er klar og forventet å gjøre en top notch jobb for laget. Ergo - er han på banen så bør det forventes at han leverer. Hvis han bare er 60% så kan han få sitte på tribunen. Da kan vi like godt sette Phil Jones på topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå