IcedInsanity Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kommer til å le av seg selv når han leser det der imårra Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Haha, gå å drikk litt vann og kom tilbake til virkeligheten. Pff, kl er bare litt over 11 Vi sier hall o til virkeligheten kl 1600 imorra da United skal pule Brums i ræva! Jeg står på at Oshea aka Scousebuster gjør dobbbelt hetracik. er du full allerede? Hmm, jaja, kos deg og godt nytt år Han tåler ikke mye han ass. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg har et forslag. Vi kjøper Arsene "defend everything" Wenger og lar han være assistent for reservelaget. Så kjøper vi scouser Benites og lar han være assistent for vaskedamene. Så kjøper vi Heinze tilbake og ansetter han til vanngutt under treningene. Henize kan godt være opprydder etter at scouserene har rasert toalettene igjen..... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 På tide å ta kveld. Lurer på hvilket lag vi stiller med i morgen. Jeg håper vi scorer 3 mål bare i 1. omgang. Vi bør punktere kampen fort som bare det. Håper Ronaldo finner veien til nettmaskene i morgen også. Den karen er virkelig i form for tiden og herlig er det! Føler på meg at Nani scorer i morgendagens kamp! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) På tide å ta kveld. Lurer på hvilket lag vi stiller med i morgen. Jeg håper vi scorer 3 mål bare i 1. omgang. Vi bør punktere kampen fort som bare det. Håper Ronaldo finner veien til nettmaskene i morgen også. Den karen er virkelig i form for tiden og herlig er det! Føler på meg at Nani scorer i morgendagens kamp! nani scorer ett helvetes mål, ronaldo scorer på ett straffe og anderson scorer etter kjempespill..Mark my words det vil si jeg håper på dette laget: -----------Kuszsak --O'Shea - Rio - Vidic - Evra Ron - Hargreaves - Andy - Nani ---------Roon - Tevez EDIT: satte inn O'shea istedenfor Brown..Synes de burde omrokkere litt nå Endret 1. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Haha, gå å drikk litt vann og kom tilbake til virkeligheten. Pff, kl er bare litt over 11 Vi sier hall o til virkeligheten kl 1600 imorra da United skal pule Brums i ræva! Jeg står på at Oshea aka Scousebuster gjør dobbbelt hetracik. er du full allerede? Hmm, jaja, kos deg og godt nytt år Han tåler ikke mye han ass. Pff, tåler mye jeg, bare begynte å drekke tidlig, nå er jeg tilbake og står fortsatt på at Oshea putter dobbelt-hattrick Spydde gjorde jeg og, fler ganger, men jeg er nå i det minste halveis edru da. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Haha, gå å drikk litt vann og kom tilbake til virkeligheten. Pff, kl er bare litt over 11 Vi sier hall o til virkeligheten kl 1600 imorra da United skal pule Brums i ræva! Jeg står på at Oshea aka Scousebuster gjør dobbbelt hetracik. er du full allerede? Hmm, jaja, kos deg og godt nytt år Han tåler ikke mye han ass. Pff, tåler mye jeg, bare begynte å drekke tidlig, nå er jeg tilbake og står fortsatt på at Oshea putter dobbelt-hattrick Spydde gjorde jeg og, fler ganger, men jeg er nå i det minste halveis edru da. så halvveis er ikke godt nok til å innse at O'shea aldri i verden kommer til å sette dobbel hat-trick? HAH, 1 mål, godt mulig(heading)..2 mål, could be, 3 eller mere, neppe EDIT: men legger meg, våkner til kampen i morra..legger sikkert inn en bønn eller lignende før kampen Endret 1. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Håper United stiller med dette laget i dag. ---------------PIG------------ -Brun-Sterkingen-Rio-Mini- Playboy-Lil'Wayne-Harg-Nani ------Teva-hammeren----- Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Enig i den Raste. Fine navn du brukte der :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Det gjør enda mer vondt i hode når jeg våkner opp å må tyde en lagoppstilling. Faen å. Vet ikke om jeg klarer å se kampen idag, har verdensrekord i fyllasyk. Det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Her er dagens lag: Kuszczak O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra Nani - Anderson - Carrick - Park Ronaldo - Tevez Benken: Heaton, Brown, Pique, Hargreaves, Saha. Laget stemmer, men om oppstillingen min er riktig er jeg heller i tvil om. Kan vel også hende at det ser sånn ut fremover også: Ronaldo - Carrick - Park - Nani Anderson Tevez Men det finner vi fort ut av Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Synd ikke Rooney ble klar i dag.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Veldig synd! Men spennende med Park og Nani frå start. Tør ikkje tippe resultat, men håper på ein komfortabel seier! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Håper United stiller med dette laget i dag. Nå må du bare erstatte "Playboy" med "Duracell-kanin". Varer og varer :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Teves blitt pappa? Nydelig spilt. Rev forsvaret i fillebiter Endret 1. januar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Klassemål, ganske enkelt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Venter på Sheasy sine 6 nå Vi burde ledet med mer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 1-0 til pause, tre mål til nå Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Flott kjempet av Tevez nok en gang. Hadde han vært litt heldigere hadde han hatt hat-trick nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå