Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, gå å drikk litt vann og kom tilbake til virkeligheten.

Pff, kl er bare litt over 11 :) Vi sier hall o til virkeligheten kl 1600 imorra da United skal pule Brums i ræva! :D

Jeg står på at Oshea aka Scousebuster gjør dobbbelt hetracik.

er du full allerede? Hmm, jaja, kos deg og godt nytt år :)

Han tåler ikke mye han ass. :p

Lenke til kommentar

Jeg har et forslag.

Vi kjøper Arsene "defend everything" Wenger og lar han være assistent for reservelaget. Så kjøper vi scouser Benites og lar han være assistent for vaskedamene. Så kjøper vi Heinze tilbake og ansetter han til vanngutt under treningene. Henize kan godt være opprydder etter at scouserene har rasert toalettene igjen.....

Lenke til kommentar

På tide å ta kveld. :)

Lurer på hvilket lag vi stiller med i morgen. Jeg håper vi scorer 3 mål bare i 1. omgang. Vi bør punktere kampen fort som bare det. Håper Ronaldo finner veien til nettmaskene i morgen også. Den karen er virkelig i form for tiden og herlig er det! :D Føler på meg at Nani scorer i morgendagens kamp!

Lenke til kommentar
På tide å ta kveld. :)

Lurer på hvilket lag vi stiller med i morgen. Jeg håper vi scorer 3 mål bare i 1. omgang. Vi bør punktere kampen fort som bare det. Håper Ronaldo finner veien til nettmaskene i morgen også. Den karen er virkelig i form for tiden og herlig er det! :D Føler på meg at Nani scorer i morgendagens kamp!

nani scorer ett helvetes mål, ronaldo scorer på ett straffe og anderson scorer etter kjempespill..Mark my words :)

det vil si jeg håper på dette laget:

-----------Kuszsak

--O'Shea - Rio - Vidic - Evra

Ron - Hargreaves - Andy - Nani

---------Roon - Tevez

EDIT: satte inn O'shea istedenfor Brown..Synes de burde omrokkere litt nå :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Pff, kl er bare litt over 11 :) Vi sier hall o til virkeligheten kl 1600 imorra da United skal pule Brums i ræva! :D

Pff, tåler mye jeg, bare begynte å drekke tidlig, nå er jeg tilbake og står fortsatt på at Oshea putter dobbelt-hattrick :) Spydde gjorde jeg og, fler ganger, men jeg er nå i det minste halveis edru da.

Lenke til kommentar

Pff, tåler mye jeg, bare begynte å drekke tidlig, nå er jeg tilbake og står fortsatt på at Oshea putter dobbelt-hattrick :) Spydde gjorde jeg og, fler ganger, men jeg er nå i det minste halveis edru da.

så halvveis er ikke godt nok til å innse at O'shea aldri i verden kommer til å sette dobbel hat-trick? HAH, 1 mål, godt mulig(heading)..2 mål, could be, 3 eller mere, neppe :)

EDIT: men legger meg, våkner til kampen i morra..legger sikkert inn en bønn eller lignende før kampen :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Her er dagens lag:

Kuszczak

O'Shea - Ferdinand - Vidic - Evra

Nani - Anderson - Carrick - Park

Ronaldo - Tevez

Benken: Heaton, Brown, Pique, Hargreaves, Saha.

Laget stemmer, men om oppstillingen min er riktig er jeg heller i tvil om. Kan vel også hende at det ser sånn ut fremover også:

Ronaldo - Carrick - Park - Nani

Anderson

Tevez

Men det finner vi fort ut av :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...