fakey Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Men hvorfor snakker dere om 4. spiss btw? Har dere helt glemt at vi akkurat har handlet en ny spiss? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Saha var jo genial første halvåret. Var det ikke 9 mål I PL han scåra andre halvdel den sesongen. Inkludert et herlig mål borte mot Arsenal. Så kom skadene Går jo også ann å kjøre Anderson i spiss plass, det var jo der han spilte i FC Porto Gjorde han? Er enig at Anderson kan dyttes litt lengre frem, men jeg synest ikke han er noen typisk spiss. Mere en ballvinner og en fordeler. Scåra han noe mål da? Ja, det er helt rett. Er egentlig feil plass Anderson spiller nå, men han er jo stor der han spiller nå. Han spilte offensivt midtbane og hengende spiss (?). Rettere sagt, han spilte i den posisjonen som Kaka spiller i. Endret 31. desember 2007 av Raste Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Saha var jo genial første halvåret. Var det ikke 9 mål I PL han scåra andre halvdel den sesongen. Inkludert et herlig mål borte mot Arsenal. Så kom skadene Går jo også ann å kjøre Anderson i spiss plass, det var jo der han spilte i FC Porto Gjorde han? Er enig at Anderson kan dyttes litt lengre frem, men jeg synest ikke han er noen typisk spiss. Mere en ballvinner og en fordeler. Scåra han noe mål da? Han kan ihvertfall spille offensiv midt, og han scoret to mål for Porto på 18 kamper, og 18 på 36 kamper for Brasil U21 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Disse offensive Brasilianerne bekler vel de fleste offensive posisjonene. Savner forøvrig alle de fintene jeg trodde Anderson satt inne med. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Men hvorfor snakker dere om 4. spiss btw? Har dere helt glemt at vi akkurat har handlet en ny spiss? Manucho for nok dessverre lite spillertid denne sesongen, han må nok utvikles litt på trening først før han får lov til å spille....Haner et ukjent blad, selv om han imponerte på prøvespillet i United Disse offensive Brasilianerne bekler vel de fleste offensive posisjonene. Savner forøvrig alle de fintene jeg trodde Anderson satt inne med. Tror ikke at Anderson er mest kjent for sine tekniske ferdigheter, mer ball sikkerheten, og passningsfoten, og blikket for spillet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Disse offensive Brasilianerne bekler vel de fleste offensive posisjonene. Savner forøvrig alle de fintene jeg trodde Anderson satt inne med. Ja, hvor har dem blitt av? Har kun sett en finte av han i alle kampene han har spilt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det er jeg fullt klar over. Men på skrytevideoene som kom etter kjøpet var det jo faktisk en helt annen spiller man så. Der var det en spiller som finta ut forsvaret og scorte mål, det har vi ikke sett hittil. Ikke at jeg ikke er fornøyd med han hittil. Når vi har Rooney, Tevez, Saha og Manucho ser jeg ikke helt at vi trenger enda en ny spiss. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Men hvorfor snakker dere om 4. spiss btw? Har dere helt glemt at vi akkurat har handlet en ny spiss? Han er kjøpt, men også lånt ut.. Anderson er ingen typisk målscorer. Endret 31. desember 2007 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Manucho har jeg helt glemt. Han har ikke fått arbeidstillatelse enda står det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Gary Neville? Heller selge Brown nå enn å vente til sommeren når han går gratis. O'shea kom inn mot Everton og dominerte stort der. Så vi har da Pique, Simpson, Neville og O'shea som kan spille der. Ser ikke problemet, er heller stopper backup jeg setter spørsmålstegn ved. Hvorfor selge Brown nå i januar og få maks £3 mill for han? Er det ikke like så greit å beholde han i 6 måneder til? Håper heller at Brown skriver under ny kontrakt. Overrasker meg VELDIG om United er dum nok til å selge Brown i januar. Og hva mener du med at O'Shea kom inn på høyreback mot Everton og DOMINERTE? O'Shea kom inn og gjorde det dårligere enn Simpson, i alle fall nesten. Og alt for mange undervurderer Louis Saha. "Skjer ingenting når han er involvert fremover." Latterlig å si noe sånt.. Jeg har ikke sagt at vi bør selge han, men ofrer gjerne han i bytte mot Berbatov. O'shea kom inn, tok ut venstrekanten og ga oss enda mer trygghet når det kom dødballer imot. Å tror ikke jeg og du har sett samme kamp isåfall. Simpson kom aldri opp i motstanderene. O'shea demmet helt opp. Nei det skjer stort sett ingenting. Latterlig at folk lar han leve på gammel storhet. Han Scoret to mot Sunderland, den ene på straffe. Han trør ikke til i dueller og ser generelt slapp ut, mulig han er i dårlig form men for meg ser det ut som mangel på motivasjon og frykt for skader. Saha i toppform er genial, men når han slo sin femte støttepasning når han hadde spillere på løp rundt seg mot West Ham da skrek jeg mine modige tårer. Å Berbatov er så mye mer komplett uansett hvordan man ser på det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det kan ikke gå dårlig imorra, ifjorårssesongen av de 10 gangene vi tapte poeng, så var jeg på fylla dagen før hele 8 av gangene. Nå i desember har vi vunnet hver eneste gang jeg har vært på fylla dagen før kamp, helt til West Ham-kampen, da jeg droppet fylla (Sorry gutta, skal ikke skje igjen). Så, i morra forventer jeg kalasseier mot Brums. 6-0. Godt nyttår og for guds skyld ikke selg Brown. Han er Salford-gutt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår og for guds skyld ikke selg Brown. Han er Salford-gutt. Når ikke han vil bli i klubben så er det bedre å få penger for han i januar enn at han går gratis til sommeren. Han har jo godt fra å ville være i klubben hele karrieren (intervju i US før i år) til ikke å være fornøyd på noen få månder og nå spiller han i tillegg fast. Så da driter jeg egentlig hvor han er i fra, da får vi heller sette pengene våre på Simpson som også er Salford-gutt og har fremdtiden foran seg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nei godt nyttår! Nå skal jeg på fyll å skjemme meg ut som jeg gjør hvert nyttår! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår, folkens! Husk at dere må være i stand til å se United-kampen i morgen som begynner så tidlig som 16.00. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Trenger kun å ligge på sofaen og stirre framover for å se den, så det går vel selv lettere redusert . Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår, folkens! Husk at dere må være i stand til å se United-kampen i morgen som begynner så tidlig som 16.00. yeyey no prob bitach Jeg har stått opp senere enn 1600 de 4 siste dagene så det blr et problem gitt, men vi mekker det! som jeg sa; 6-0 til gutta. O Shea med dobbelt hatrcik! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Haha, gå å drikk litt vann og kom tilbake til virkeligheten. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Haha, gå å drikk litt vann og kom tilbake til virkeligheten. Pff, kl er bare litt over 11 Vi sier hall o til virkeligheten kl 1600 imorra da United skal pule Brums i ræva! Jeg står på at Oshea aka Scousebuster gjør dobbbelt hetracik. Endret 31. desember 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Haha, genialt! Hadde vært tusenårets fotballprestasjon viss det hadde skjedd! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Haha, gå å drikk litt vann og kom tilbake til virkeligheten. Pff, kl er bare litt over 11 Vi sier hall o til virkeligheten kl 1600 imorra da United skal pule Brums i ræva! Jeg står på at Oshea aka Scousebuster gjør dobbbelt hetracik. er du full allerede? Hmm, jaja, kos deg og godt nytt år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå