Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Om Gomes ikke får spilletid mot de to svakeste motstanderne vi skal møte i offisielle kamper i år, så står ikke Solskjær ved løftet sitt om at vi skulle få se mer til Gomes i år. Jeg har ikke savnet ham som benkefyll..

Gomes trenger ikke starte, men han bør mer enn 10 minutt på slutten i et av oppgjørene. 

Jeg sier ikke at Solskjær må gå om ikke Gomes får spille, men han har lovet oss gjennom media at vi skal få se mer til Gomes i år. Han har også sagt vi skal satse på ungdommen i år. Jeg tar egentlig forgitt at vi ser både Greenwood, Chong og Gomes i løpet de neste ukene. Garner kjemper om plassen med Fred, som må spille seg inn igjen. Også tipper jeg Solskjær vil bruke enten Matic eller McT for stabilitet på midtbanen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unggutter må fases inn og mye av den jobben er gjort allerede med å bli kvitt dødkjøtt slik at de får plass i kamptropper og er en del av førstelaget. Vi har bare spilt fem kamper foreløpig, og det er først nå fremover at det blir mer enn én kamp i uka.

Gomes er den unggutten jeg har mest tro på nå, men som samtidig jeg er mest tålmodig med. Han er et stykke unna fysisk fortsatt, og av de kampene jeg har sett av ham på u-laget er han ganske variabel rent fysisk og har ofte blitt byttet ut.

Chong har tatt store steg fysisk den siste tiden, for noen kommer det sent og jeg tror Gomes er en av de. Gomes som alle andre spillere må levere på trening og han har konkurrenter han også. Er derimot helt sikker på at han vil få mange sjanser etterhvert.

Så har vi også ligaens yngste lag selv utenom de nye fra akademiet. Det ser lyst ut for fremtiden.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Faen, det er utrolig dårlige nyheter. Hadde trodd at Pogba og Martial skulle bli klare. West Ham så ganske svake ut på Villa Park, men de har vært gode før det og vil sikkert slå tilbake på hjemmebane. Som mot Leicester er jeg pessimistisk før kampen når vi har de spillerne ute. Håper virkelig James blir klar, for vi trenger fart mot Fredericks og Diop på venstresida der. 

Lenke til kommentar

Joda, fint det. Men som du er inne på må man se det også fra andre siden - vi trenger å spille inn laget med Pogba også, han blir jo hos oss frem til sommeren og er vår potensielt klart beste spiller. Får vi han til å funke bra så er vi et mye bedre fotballag. 

Håper Fred kan bygge på det han dreiv med i går. Blir nesten som en ny signering hvis han leverer.

Lenke til kommentar

Syns ikke Fred imponerte, vi spilte mot ett drittlag, Rojo og Greenwood gjorde jobben, Rash skuff ass.

Fred var en av våre bedre, men motstanden var selvfølgelig dårlig. Det skal bli spennende å se hvordan han klarer seg i ligaen fremover. Det samme gjelder egentlig Rojo, om han får litt spilletid. Greenwood ble matchvinner, men han var stort sett anonym under hele matchen. Han ble litt mer involvert etter at Mata og Lingard kom inn, men som sagt.. anonym i store deler av matchen. Gomes fikk vist seg frem, mens Chong skuffet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...